Mana Addict ARCHÍVUM10 dolog, amit nem biztos, hogy ...

10 dolog, amit nem biztos, hogy tudtál (2. rész)

Sunlightthief

Folytatnánk ezt a kis gyűjteményt, amelyben a Hearthstone játéktechnikai érdekességei közül válogatunk és teszünk közzé időközönként 10 darabot. A múltkori tízesből is volt néhány, amin megakadt néhány embernek a szeme, felvetődött egy pár új kérdés. Épp ez a lényege az ilyesfajta gyűjtésnek, ezért ne habozzatok megírni a saját tapasztalataitokat, ötleteiteket, érdekes szituációkat, amik előkerültek játék közben. Ha lemaradtál volna róla, az első tízest ide kattintva megtalálod. Lássuk hát a második adagot.

  1. Ha elfogynak a lapjaid, amikor először nem tudsz húzni 1-et, majd minden további húzásnál 1-el többet sérülsz. Ezért ha meg tudod oldani, hogy elfogyjanak az ellenfeled kártyái, azzal is megverheted. (Pl. ha egy Priest kirak 2 Northshire Cleriket és te tudsz gyógyítani minionokat, megeshet, hogy eldobatod a fél pakliját).
  2. Ha egy minion felett valamilyen hatás (pl Shadow Madness) miatt átveszi egy játékos az irányítást, a minion képességei nála fognak érvényesülni (pl. Loot Hoarder, Northshire Cleric, Pint Sized Summoner).
  3. Ha feltámasztasz egy miniont (pl. Redemptionnel, vagy Ancestral Spirittel) a Battlecry nem lép életbe (már sokszor írtuk, hogy a Battlecry kizárólag kézből kijátszáskor él). A Divine Shieldes minionok bubival jönnek vissza, a Charge-osak azonnal támadhatnak (Argent Commander + Redemptiont sokat használtam, nagyon hasznos). Az Injured Blademaster 4/7-esként jön Ancestral Spirittel.
  4. A Lightspawn attack értékét semmilyen módon nem tudod befolyásolni, kivéve a HP értékének növelésével, vagy csökkentésével és persze Silence-szel.
  5. A Dark Iron Dwarf és az Abusive Sergeant lapokkal buffolhatod az ellenfél minionjának attackját is, hogy a Priest Shadow Word: Death-je elvigye. Yserára például kiváló. De ugyanerre nagy HP-s-kis attackos minionoknál a Crazed Alchemist is megfelel.
  6. Az olyan spellek, amik miniont idéznek (pl. Animal Companion, Power of the Wild) nem kapcsolják be a minionokra ható secreteket, mint például a Mirror Entity, a Snipe vagy a Repentance.
  7. Ha játszol olyan lénnyel, ami minionokat buffol, tedd az asztal bal oldalára. Miért? Mert a spellből vagy hero powerből idézett lények mindig automatikusan az asztal jobb oldalára kerülnek.
  8. Ha betrayalt játszol ki egy Emperor Cobrára a mellette lévő mindkét minion megsemmisül.
  9. Noble Sacrafice trükkök: A Sword of Justice-szal vagy Stormwind Champion mellett 3/2-esként érkezik, ha Dire Wolf vagy Raid Leader mellett spawnol 3/1-es lesz, a Knife Jugler mellett kést dobat, ha pedig Redemptionöd is van, visszatér az életbe, miután leütötték.
  10. Ha egy sérült minion értékeit megcseréled Crazed Alchemisttel, majd dobsz rá egy Silence-t, eredeti értékeivel és sértetlenül lesz az asztalon.
  11. +1 A Shaman előtt egyszerre egy fajta totemből csak 1 darab lehet. Ha lesilencelik egy fontosabb totemedet (általában Taunt / Spell), nem fog olyan totemet idézni a hős képessége, amíg a boardon van. Ezért próbáld meg valahogy megöl(et)ni. A Rockbiter Weapon kiváló erre a célra.

A múltkori cikk végén volt pár jó megfejtés facebookon és egy itt az oldalon. Amikor a Druid 10 manánál kijátszik egy Wild Growth lapot, valóban kap helyette egy Excess Mana nevű kártyát, ami 0ért 1 lap húzás.

Újabb kérdésünk lenne, nagyon érdekes szituáció. Mi történik, ha egy Priest a te egyik minionodra elhasznál egy Shadow Madnesst, majd Faceless Manipulátorral lemásolja? Várjuk a válaszaitokat ide commentbe, vagy a Mana Addict facebook oldalára.

A következő adagig bírjátok ki valahogy, olvasgassátok a többi cikket, vagy gyertek fel TeamSpeakre (IP: mana-addict.com) beszélgetni a többiekkel.