Hearthstone WikiInformációk kezdőknekJátékmódok

Előző Hearthstone cikkKulcsszavak Következő Hearthstone cikkKártya gyűjtemény

Játékmódok

Solo Adventures: Játsz a gép ellen. Itt érhető el a Practice, ahol gyakorolhatsz, azonban ebben a módban nem teljesítheted a küldetéseket (kivétel a Total Dominance küldetés). Itt találhatak meg a kaland módok is.

Itt található még:

  • Icecrown egy ingyenes kaland, amiért nem járnak kártyák! Részletekről itt olvashattok!
  • A Kobolds Dungeon Run szintén ingyenes, amiért nem járnak kártyák! Részletekről itt olvashattok!

Továbbá itt találhatóak azok a kaland módok is, amelyeket korábban megvásároltál (pl.: Curse of Naxxramas). Azonban ezek már csak a Battle.Net Shopban vásárolhatóak meg valós pénzből, mert már nem képezik részét a Standard-nek.

Play Mode: Játssz más játékosok ellen.

A Play módon belül található a Wild és Standard formátum is, mindkét módban van Casual és Ranked is. A Wildban, az összes lap használható.

A Standard viszont csak bizonyos lapokkal lehet játszani. A pontos szabály: A Classic és a Basic lapokat mindig tartalmazza, továbbá az adott naptári év és az előző év lapjait tartalmazza. Tehát a 2 évnél régebbi lapok már nem szerepelnek benne.

Viszont a két évnél régebbi lapok nem január elsején, hanem a Hearthstone első kiegészítőjének megjelenésekor kerülnek ki a Standard-ből.

Példa: 2018-ban az év első kiegészítőjének megjelenését követően a Standard formátumban elérhetőek a Classic és Basic lapok, illetve a 2017-es és a 2018-as év lapjai, a 2016-os év lapjai pedig kikerülnek a Standard-ből.

Mindkét formátumban külön Ranked érhető el, ezért mindkét formátumban haladhatsz a ranglétrán.

Részletek a Rankedről a Wiki > Információk kezdőknek > Részletesen a Rankedről menüpontban érhetőek el.

A Causal módban tesztelheted magadat más játékosok ellen, míg Ranked-en 25-ös rangról indulsz és győzelmekkel tudsz előre haladni a ranglétrán. Részletek a Standardről és a Wildról a Wiki > Hasznos > Standard, Wild és rotációk menüpontban érhetőek el.

The Arena: Fizetni kell a bejutásért (150 gold vagy 1,99 EUR), utána három hős közül kell egyet kiválasztani, majd összeállítani a paklit. Az itt összeállított pakli csak az adott aréna végéig érvényes. Három vereség után kidobnak az arénából. Legjobb esetben 12 arénát nyerhetsz, akkor szintén véget ér az aréna, de ha ilyen sokat nyesz nagy jutalmakat kapsz. (Pl. Sok gold, amiből bőven bejuthatsz a következő arénába, paklik és epic vagy legendary lap). Részletesen itt olvashattok az arénákról.

Tavern Brawl: A Kocsmai Verekedés menüpontban előre elkészített paklikkal, vagy speciális szabályok között létrehozott paklikkal játszhatsz általában szerda estétől hétfő hajnalig. A szabályok minden héten mások és hétfőtől - szerdáig nem érhető el a menüpont a kocsma kitakarítása miatt. Részletesen itt olvashattok a Kocsmai Verekedésről.

Duel: Hívd ki barátodat egy meccsre. A 'Barát Listában' éppen elérhető barátaid neve mellett láthatsz egy ikont, amire kattintva kihívhatod valamelyik barátodat egy párbajra. Itt nem teljesíthetőek a küldetések. A Duel lehet Standard, vagy Wild is, illetve Tavern Brawl idején Tavern Brawl is.

A küldetések Duelben is teljesíthetőek, ami hasznos, hiszen egy barátoddal könnyedén megbeszélheted, hogy csináljátok meg gyorsan a küldetést!

Lap tetejére