Hearthstone WikiInformációk kezdőknekJátékmódok

Előző Hearthstone cikkKulcsszavak Következő Hearthstone cikkGyűjtemény

Játékmódok

Borovi Bence | 2014.04.15 00:00 | Módosítva: 2020.11.14 14:02
7073

Hearthstone főoldal

Play Mode

PvP - Más játékosok ellen játszol.

Kezdőként csak az "Apprentice" rangokhoz férsz hozzá, ami 40-től 1-ig tart, ahogyan erről már olvashattál a Hearthstone elkezdése oldalon.

Emlékeztetőül: Az új játékosok 2020 áprilisától a 40-es rangon indulnak a Play módban és egészen az 1-es rangig nem is találkozhatnak másokkal csak és kizárólag kezdő játékosokkal!

  • Ahogy itt haladsz, folyamatosan jutalmakat kapsz (kártyacsomagokat)!
  • Ha ezt teljesíted, akkor itt soha többet nem játszhatsz!
  • Ha nem akarsz itt játszani, akkor kihagyhatod a kezdő rangokat, de akkor nem kapod meg a kártyacsomag jutalmakat sem!
    • Kihagyás: Kezdőképernyőn beállítások gomb (fogaskerék) > Options > Miscellaneous > Skip Apprentice! Ezt követően megkérdezi, hogy biztosan ki akarod-e hagyni, a döntés a tiéd!
  • Továbbá a teljesítés után választhatsz egy ingyenes paklit! Te választhatod ki, hogy melyik kaszt pakliját szeretnéd kérni! Ez hatalmas segítség! A Mage pakliját javasoljuk!

Ha azon túl vagy, az alábbi lehetőségek válnak elérhetővé.

Wild: A Wildban, az összes lap használható.

Standard: A Standardben viszont csak bizonyos lapokkal lehet játszani. A pontos szabály: A Classic és a Basic lapokat mindig tartalmazza, továbbá az adott naptári év és az előző év lapjait tartalmazza. Tehát a 2 évnél régebbi lapok már nem szerepelnek benne. A Standard a játék kompetitív része, tehát erre érdemes figyelni és ezért célszerű csak olyan lapokat gyűjteni, ami itt is használható.

Casual: A Causal módban tesztelheted magadat más játékosok ellen.

  • Játszható Wild és Standard formátumban is külön-külön!

Ranked: Liga alapú rendszer 5 ligával - Bronze, Silver, Gold, Platinum, és Diamond - mindegyik 10 ranggal rendelkezik. Mindenki a Bronze 10-es rangjáról kezd, és innen küzdheted fel magadat! Egy szezon mindig a hónap első napjától az utolsó napjáig tart, majd a következő szezon elején ismét mindenki a Bronze 10-es rangról indul, de aki az előző szezonban jobb eredményt ért el, az gyorsabban küzdheti fel magát újra!

Solo Adventures

PvE játékmód - Játssz a gép ellen. Itt érhető el a Practice, ahol gyakorolhatsz, azonban ebben a módban nem teljesítheted a küldetéseket (kivétel a Total Dominance küldetés). Itt találhatak meg a kaland módok is.

Itt található még:

  • Több kaland is, melyek a kiegészítőkhöz készültek. Van olyan, amelyik csak egy hátlapot ad jutalomként, van olyan is, amely kártyacsomagokkal is megjutalmaz az adott kalandhoz tartozó kiegészítőből.
  • Például: Rumble Run! Részletekről itt olvashattok!

Továbbá itt találhatóak azok a kaland módok is, amelyeket korábban megvásároltál (pl.: Curse of Naxxramas). Azonban ezek már csak a Battle.Net Shopban vásárolhatóak meg valós pénzből, mert már nem képezik részét a Standardnek.

Egyes kaland módok csak szórakozási célt szolgálnak, de vannak olyanok (ezek fizetősek), melyek teljesítéséért új kártyákat kapsz.

Azoknak a fizetős kaland módokoknak a lapjait le lehet kraftolni, amelyek már nem képezik a Standard részét.

Módok

A "modes" menüpontban háromféle játékmód érhető el. Aréna, Duels és Battlegrounds.

Aréna: Az arénába csak akkor tudsz belépni, ha az összes kaszttal elérted a 10-es szintet! Egy aréna akkor ér véget, ha nyersz 12-t vagy veszítesz hármat. Ezt követően jutalmakat kapsz (melyeket ide kattintva láthatsz), de minden esetben kapsz 1 kártyacsomagot, ami a legújabb kiegészítő kártyáit fogja tartalmazni (a kiegészítőkről ide kattintva olvashatsz).

  • Hol találom? Modes > Arena.
  • Típus: PvP - Más játékosok ellen játszol.
  • Gyűjtemény: Nem számít a saját gyűjtemény, véletlenszerűen kiválasztott lapokból kell összeállítanod a paklit.
  • Ár: Az arénába való bejutás ára 150 Gold vagy 1,99 EUR (1,99 GBP). Ha vásárolsz egy jegyet, akkor eldöntheted, hogy az Arénába, vagy a Duels "Heroic Duel"-be szeretnél belépni.
  • Részletes információk: Módok > Aréna információk

Duels: Amikor elindítasz egy Duels futamot, akkor ki kell választanod egy hős, egy Hero Powert és egy kincset (Treasure). Majd összeállítasz egy 15 lapos paklit a saját gyűjteményedből, amivel nekivágsz ennek a futamnak (mindig más szettek lapjait lehet használni). Miután a meccs véget ér további életpontokat kapsz, ahogy haladsz úgy adhatsz új lapokat a paklidhoz (itt már nem számít a gyűjteményed). Egy Duels futam akkor ér véget, ha nyersz 12-t vagy veszítesz hármat.

  • Hol találom? Modes > Duels
  • Típus: PvP - Más játékosok ellen játszol.
  • Gyűjtemény: A kezdő 15 lapot a saját gyűjteményedből kell összeállítanod minden egyes futam elején. Később, amikor új lapokat ajánl fel, akkor már nem számít a gyűjteményed.
  • Ár: A Heroic Duels-be való bejutás ára 150 Gold vagy 1,99 EUR (1,99 GBP). Ha vásárolsz egy jegyet, akkor eldöntheted, hogy az Arénába, vagy a Duels "Heroic Duel"-be szeretnél belépni. 
  • Részletes információk: Módok > Duels

Battlegrounds: "Auto-chess"-szerű játékmód, ha ez nem mondd semmit, akkor olvasd el a Battlegrounds-ról szóló Wiki oldalunkat. 8 játékos csap össze, az elején 2 hősből választhatsz (ha vásároltál "Battlegrouns Perks"-et, akkor 4-ből), és a "Kocsmában" Bobtól tudsz lényeket vásárolni, majd összekerülsz egy játékossal (a 8 közül) és a lények automatikusan támadják egymást. Ha az ellenfél összes lényét legyőzték a tieid, akkor a hősöd megtámadja az ellenfél hősét.

  • Hol találom? Modes > Battlegrounds
  • Típus: PvP - Más játékosok ellen játszol.
  • Gyűjtemény: Nem számít.
  • Ár: Ingyenes!
  • Részletes információk: Módok > Battlegrounds

Tavern Brawl

A Kocsmai Verekedés menüpontban előre elkészített paklikkal, vagy speciális szabályok között létrehozott paklikkal játszhatsz általában szerda estétől hétfő hajnalig. A szabályok minden héten mások. Részletesen itt olvashattok a Kocsmai Verekedésről.

  • Hol találom? Tavern Brawl
  • Típus: PvP - Más játékosok ellen játszol.
  • Gyűjtemény: Egyes Brawl-oknál a gyűjteményed alapján kell összeállítani a paklit, míg más Brawl-oknál előre elkészítettet kapsz.
  • Ár: Ingyenes!
  • Részletes információk: Módok > Battlegrounds

Friendly Challenge

Hívd ki barátodat egy meccsre. A 'Barát Listában' éppen elérhető barátaid neve mellett láthatsz egy ikont, amire kattintva kihívhatod valamelyik barátodat egy párbajra. Itt is teljesíthetőek a küldetések. A kihívás lehet Standard, vagy Wild is, illetve Tavern Brawl idején Tavern Brawl is. A kihívás során a barátod paklijait is használhatod ("kölcsönözheted").

  • A küldetések Friendly Challange-ben is teljesíthetőek, ami hasznos, hiszen egy barátoddal könnyedén megbeszélheted, hogy csináljátok meg gyorsan a küldetést!

Lap tetejére

További híreink