Mana Addict ARCHÍVUM10 dolog, amit nem biztos, hogy ...

10 dolog, amit nem biztos, hogy tudtál (3. rész)

Sunlightthief

Egy ideje nem jelent meg új rész ebből a kis gyűjteményből, melyben játéktechnikai érdekességeket veszünk sorra. Néhányukkal biztonsan találkoztatok már streamen, vagy saját játékban, de hátha megint lesz egy pár, ami újdonság. Lássunk hát egy újabb 10-est, mindenféle őrültségekkel és érdekességekkel megfűszerezve.

  1. Hány minionod is lehet a boardon? Talán az egyik részben már volt szó róla, hogy alapból 7 minion a maximum, ezért olyan hatások sem érvényesülnek, amiknek tokeneket kéne előállítani. Tehát például teli boradnál nem jön új Imp az Imp Mastertől (a HP-ja viszont csökkenni fog), a Noble Sacrafice sem ugrasztja elő a védelmező tokent, a Spell Bender sem jön elő. Ami viszont érdekes, az az, hogy megoldható a 8 az alábbi módon: Ha a 7 minionodból az egyik Harvest Golem és azon Ancestral Spirit van, vagy halálakor kisül egy Redemption, visszakapod a Harvest Golemed és megkapod a Damaged Golemet is.
  2. Azt már tudjuk, hogy a Lightspawn attackja csak HP növeléssel / csökkentéssel változtatható (nem hat rá Aldor Peacekeeper / Humility, stb.) Viszont mivel játékba kerülésekor a Lightspawn 0/5-ös, ezért (bár nem tudom hányszor fogtok pont ilyet Thoughtsteal-elni, de) a Warsong Commander megadja neki a Charge-ot.
  3. Ha egy 4 HP-s minion-t játszol ki Paladinnal és van nálad egy Sword of Justice, az ellenfed pedig egy Hunter akinek kint volt egy Snipe, a minionod 1HP-val túl fogja élni. Érdemes tudni a trigger sorrendeket, főleg Secreteknél. Ide vág majd a cikk végén feltett kérdésünk is.
  4. 10 manánál egy Gadgetzan Auctioneer mellett kijátszott Wild Growth 2 manáért 3 lap húzás.
  5. Ha az ellfeneled keze tele van és visszavetetsz a kezébe vagy húzatsz vele egy Deathrattle-lel rendelkező miniont, életbe fog lépni a Deathrattle, mielőtt a miniont "széttépi" ellenfeled.
  6.  A Priest Shadowform lapjával többször használható a hős képessége egy körben. Ha már Shadowformban voltál ez 5 sebzést jelent egy körben, ha még nem akkor 2 gyógyítás, 2 sebzés, amit kihozhatsz belőle. Mivel a 3-szori használat már több, mint 10 mana lenne, ez csak akkor jöhet össze, ha még Innervate-t is Thoughtstealeltél, ennek esélyét inkább ne latolgassuk.
  7. A Frothing Berserker mellett kijátszott Injured Blademastertől hízik a Berserker.
  8. Az Armorsmith mellett kijátszott Injured Blademastertől pedig Armort kap a Warrior.
  9. Ha a Harvest Golemedre kijátszol egy Soul of the Forestet, megkapod a Damaged Golemet és a Treantot is.
  10. Az Ancestral Spiritet Cairne Bloodhoofra kijátszva halálakor visszatér és megkapod Baine-t is. 8 manáért 4 Yeti.  Ha Redemptiont játszol Cairne mellé, akkor 7 manáért 3 yeti és egy 4/1. Ha nagyon kemény vagy, A legelső Cairne-edet Faceless Manipulátorral lemásolhatod... 12 yeti 18 manából. Napersze...

+1 Ha a köröd végén Ragnaros egy 8/8 Gruult talál arcon, az 9/1-esként túléli az összecsapást.

Ehhez a részhez tartozó kérdésünk pedig, amire ide az oldalra komment formájában vagy a cikk linkjéhez a facebook csoportba várjuk a megoldásokat és a magyarázatot:

Mi történik, ha Hunterrel játszol és megtámadják úgy a hősöd, hogy van nálad kint
Misdirection és Freeze trap is. Miért?

Továbbra is várjuk saját tapasztalaitokat vagy érdekes eseteket, amik még nem szerepeltek az eddigi 3 részben. Ha még nem olvastad előző kettőt, pótold be, biztos találsz olyat, amiről nem biztos, hogy tudtál.

10 dolog ... 1. rész 10 dolog ... 2. rész