Dirty Dancing: Piszkos Kezek
Leírás
Üdvözletem!
Egy ideje már gondolkoztam egy lapon és hogy mit lehetne köré építeni. Ő Kangor, Dancing King
Jómagam nem vagyok egy diszkóba járó, soha nem is voltam és nem tervezek, de ez itt nem is erről szól. Láttam már az oldalon hasonló paklit, ez is adta nekem az ihletet, hogy elkészítsem az én verziómat. Sok átalakításon esett már túl, volt 40 lapos is, amivel nem igen működött, volt már elefánttal, mindenféle nagy döggel, végül ez lett a végső formáció. Egyelőre. Mert fejlődni mindig lehet és kell! Na, akkor nézzük, mivel is készültem.
Itt nincsenek kis lények, csak közepesek és nagyok meg nagyon nagyok. Persze addig el is kell jutni, hogy ki lehessen őket játszani, na persze nem a hagyományos úton, hanem egy kis "csalással". A big priest borzasztóan frusztráló paklijai után ez szerintem megbocsáthatóbb. Továbbá battlecry sem játszik itt szerepet nálunk, mert hol a kézből, hol a pakliból ugranak olykor elő... de ezt majd mindjárt kifejtem bővebben.
Ami kezdőkézbe jól jöhet, az esetenként változó, de nagy általánosságban amit én magamnál tartok, az alábbiak:
Cold Feet : aggro ellen lehet vele húzni az időt, de a későbbiekben is jól jön, ha nagyobb manaköltségű lény kijátszását szeretnénk nem látni egy körre. A megfelelő időben és megfelelő helyzetben használva tud az ellenfélnek kellemetlenséget okozni.
Rebuke : A dolog lényege ugyanaz, mint az előző lapnál, itt a spellek ellen lehet tenni. Szintén az ellenfél dolgának megnehezítésében segít.
Call to Adventure: Ha nincs nálunk Kangor, Dancing King, akkor majd ezzel a lappal ott lesz a kezünk ügyében. Ha nálunk az érme, harmadik körben ez, utána az érmével már jöhet is a bulibáró! És ha már szóba jött ő is:
Kangor, Dancing King: Őt nyilván csak akkor játsszuk ki, ha van valaki még a kezünkben, aki a helyére lép. Az meg még hogy gyógyít is, meg még az is, akit megidéz maga helyére a csatamezőre táncparkettre, még zseniálisabb lappá teszi. És azért nem egy szokványos lap, nem szoktak rá számítani. Többször tapasztaltam már, hogy leütik, amivel csak nagyobb galibát okoznak maguknak, és újra és újra bevethető... na amíg nem kap egy silence-t. Ha így is történik, nincs veszve semmi, mert van még itt egy-két lap, amivel lehet trükközni. Azért nem csak Kangor tud szuper lépéseket, van még más is a tarsolyban.
Itt van pl a Duel! is! Nekünk csak jó, az ellenfélnek annyira nem biztos. Big papi ellen nem a legjobb ötlet, de ha nem ő róla van szó, értékes battlecry lényeket tehetünk ki az ellenfélnek a térfelére, aminek nem fog örülni, mi viszont igen.
A kedvenc Equality + Consecration kombó persze, hogy szerepet kapott, ha tisztítani kell, hát akkor ezzel tudunk.
Time Out! : Jól használva ezzel is tudunk nyerni egy kört, ha nagy a baj. Vagy ha az előbb említett kombóra építünk, mi nem tudunk sebződni, az ellenfél még hátha lerak még lényt vagy spellel buffolja és akkor a következő körben szépen eltakarítjuk. Valamint fatigue ellen is véd, amit a druid nagy előszeretettel használ. Egyszóval ez a lap segít túlélni.
Vitality Surge : heal és még egy lény a kezünk ügyébe Kangor, Dancing King mellé, vagy helyett. 5 manánál ez meg egy Time Out! és egy kicsit hátra dőlhetek.
Nézzük a többi lapot, amik a játék későbbi szakaszában jöhetnek szóba, meg amiket szeretnénk, ha hamarabb kerülnének a térfelünkre, mint ahogy azt hagyományos úton kijátszhatóak lennének.
Amivel még lehet trükközni, az a Blatant Decoy. Ez az ellenfélnek a kezéből is megidéz egy lényt, ami lehet battlecry típusú is, nekünk viszont mindenképp jó lesz. Persze legyen a kezünkben lény is és úgy jó lesz.
Lead Dancer : Kettő is volt a pakliban azonban jobbnak láttam, ha csak egy vezető táncos van. Két dudás nem fér meg egy csárdában. Segíthet Kangor, Dancing King megidézésében is, ha valami csoda vagy szerencsétlenség miatt nem került volna még elő, de megidézhet még keményebb lapokat is, mint a Mish-Mash Mosher, akivel lehet takarítani a kicsiket, vagy az Abominable Lieutenant akivel lehet akár a nagyokat is. Ha egy Call to Adventure-el húzzuk fel, 6-os támadással a lehetőségek bővülnek még a Flesh Behemoth-al meg a Blatant Decoy-al is.
Rivendare, Warrider : Többször is sikerült vele győznöm már, a pakliba belekeveri a társait, és ez még jobb is lehet, ha többet tudunk Kel'Thuzad és a Flesh Behemoth-ok segítségével.
Commencement : egy kis védelem a nehéz helyzetekben.
Abominable Lieutenant : etessük csak szépen, bár nem kell neki mondani, csinálja magától.
Kel'Thuzad : Az undead kötelez, hogy itt legyen ezen a bulin, és mondanom sem kell szerintem, miért.
Mish-Mash Mosher : Ha Kangor, Dancing King pattintja ki a kezünkből, szépen fel tud minket heal-elni.
Tirion Fordring : Örök kedvenc, régi klasszikus, fegyverével tudunk sértetlenül is támadni hősünkkel a Time Out!-al használva.
Flesh Behemoth : Nagy gondot okozhat az ellenfélnek, ha Kel'Thuzad-ot idézi meg. És a kezünkbe is tesz egyet, szóval nagyon jó lesz nekünk. Az élőholt bandánk tartó pillérei.
Front Lines : soknak tűnhet a kettő, de volt hogy kellett már használnom kettőször is. Legjobb, amikor a 3 Horseman is a paklinkban van, ezzel a lappal kicsaphatjuk őket és már csak meg kell halniuk, hogy az ellenfél meghaljon.
És végezetül Thaddius, Monstrosity : Akárhonnan is bukkan fel, nagy előnyt tud nekünk adni, ha a lapok csak 1 manába kerülnek.
Kedv csinálónak íme pár kép, amiket készítettem harcaim során: (ezek közül még a pakli korábbi verzióiból tartalmazhat lapokat, de a lényege ugyanaz, a szuper helyzetek)
Takarítás előtti kép:
Egy Kangor, Dancing King-nél kettő mégjobb!
Fatigue damage ellen véd a Time Out!
Szintén takarítás előtt:
A Front vonalra!
A halál lovasok halála utáni halál, haláli pillanat:
Akció! Akciós!
Kalózok menni.
Két Kel'Thuzad
Kangor, Dancing King őrület
A fronton csak a legkeményebbek maradnak talpon.
Persze, a Hearthstone nem csak játék és mese, voltak csúfos kudarcok is, de azokról nyilván nem szívesen csinál képet az ember és rakja fel a falra bekeretezve.
Amik ellen hátrányosak vagyunk, az a priest, kifejezetten a big cheat fajta, de az aggro pap is meg tud szivatni, ha nem tudunk rá időben és hatékonyan reagálni.
A fatigue druida, aki felhúzatja a lapjaimat, amikor nem akarom és amikor már nem tudok.
A shaman, aki átváltoztatja nem kívánatos lényekké csodás lényeimet. A totemekkel játszó fajta ellen is fel kell készülni, a legjobb tánctudás szükséges hozzá.
Nyilván lehetnek rossz kezdő kezek is, de arról kár is beszélni és nem is szabad gondolni se rá.
Végezetül, ehhez a paklihoz ajánlom ezeket a számokat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZRphdVoRrJM
https://www.youtube.com/watch?v=I7imqO-OBVk
Jó játékot kívánok!
Ne feledjétek: Jobb ma egy élőholt, mint holnap kettő.
Addig jár az undead a kútra, amíg meghal újra.
Hiányzott, mint halottnak a Kangor, Dancing King
Ingyen lapnak ne nézd az árát.
Befejeztem. Sziasztok!
7
Paladin lapok (22 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Cold Feet x2 | 2 | ||
Equality x2 | 2 | ||
Rebuke x2 | 2 | ||
Vitality Surge x2 | 2 | ||
Call to Adventure x2 | 3 | ||
Consecration x2 | 3 | ||
Time Out! x2 | 3 | ||
Duel! x2 | 5 | ||
Kangor, Dancing King x1 | 5 | 3 | 3 |
Lead Dancer x1 | 6 | 4 | 2 |
Commencement x1 | 7 | ||
Tirion Fordring x1 | 8 | 8 | 8 |
Front Lines x2 | 9 |
Semleges lapok (8 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Blatant Decoy x1 | 6 | 5 | 5 |
Rivendare, Warrider x1 | 6 | 6 | 6 |
Abominable Lieutenant x1 | 8 | 3 | 5 |
Kel'Thuzad x1 | 8 | 6 | 8 |
Mish-Mash Mosher x1 | 8 | 3 | 10 |
Flesh Behemoth x2 | 9 | 4 | 8 |
Thaddius, Monstrosity x1 | 10 | 11 | 11 |
Még több Control Paladin pakli
Még több pakli a feltöltőtől (Gus Bohóc (Premium))
2023.07.24 18:19
1
2023.07.24 18:31 | Válasz: (#1) VasPaladin (Diamond Rare) hozzászólására
0
2023.07.30 08:41
0
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Szia Gusi!
Klassz a decked, igényes leírás! Én is szoktam kísérletezni a paklikkal, olyankor van az, "hogy ez is kéne bele meg az is, de így nem jó na próbáljuk meg amazt" :D
tetszik hogy lényegében minden lap kiszolgálja a Kangort és a duelt az 5. manáig. Jó kis időhúzók amivel nem szabad spórolni az elején, mert az aggrok és secret mage-et szétkapnak. Vagy a beteg kombós deathrattle rugók :S.
Ami viszont már kezd nagyon idegesíteni, hogy nem tudok egy paklit se játszani a hero power bug miatt, és a Blizzard semmit se tesz ellene.... És ez nem tűnik egy nagy ügynek, de amikor ott van, számítok rá, elhasználom, és fölösleges az egész az kicsapja a biztit a 100. alkalomra. És tényleg bagatelnek tűnik de emiatt játszani sincs kedvem mostanság.
Bocsi hogy ezt pont ide írom, csak pont ezt a paklit akartam kipróbálni csak a Blizzard Bug kikészít.