Earth, Wind and Fire
Leírás
Sziasztok!
Egy saját készítésű pakli, melynek lényege a meglepetés. Nem megszokott kártyákkal játszik, így folyamatosan kérdésben tartja az ellenfelet a következő lépésünkkel kapcsolatosan. Ezáltal kulcskártyákat szór ki feleslegesen, vagy éppen tart meg indokolatlanul.
A lényeg a nagyon manahatékony lények használata, azokból is nagyon sok egyszerre. A játék első köreiben már felvehetjük az irányítást, amit az ellenfél nagy valószínűséggel csak spellek felhasználásával tud semlegesíteni. De a nyomást folyamatosan gyakoroljuk, és az ellenfél ellövöldözi az erős kártyáit a meccs elején/közepén. Azonban ekkor tűnnek fel a legendaryk, amikből igen sok van a pakliban (nekem ezek voltak meg, de mindenki saját szája íze szerint módosíthat, a lényeg hogy mana hatékony legyen a lény (pl. Sneed's Old Shredder is beleférhet).
Lassú, de biztos győzelmeim szoktak lenni. Boardclearre ott van a Lightning Storm, amit csak utólag tettem bele, nagyon fontos a szerepe. A 2 db Hex elég szokott lenni a trade-ekkel nem megoldható lények ellen. A Crackle-k kivégzésre, és contorl megtartásra is jók lehetnek.
Az Earth Elementalok előtt jobb, ha kiteszünk pár erős lényt, amiket az erős spelljeivel semlegesíteni fog az ellenfél. Az Earth Elementallal meg már alig bír mit csinálni, és ha sikerül is lekezelnie, kifogy a lapból.
Amennyiben a control-t elveszítenénk, kissé nehézkes felállni, ehhez van bent a Lightning Stotm, és a Spirit Wolf páros.
Tudom, hogy nincs benne túl sok varázslat, és ez szándékos is. Próbáltam egy olyan fajta paklit alkotni, ami elsősorban az erős lényekre épít. Az elején nagyon hiányoztak a spellek belőle, de most azt hiszem megtaláltam az egyensúlyt.
A Hero Power-es totemeket annyira a korai játékban nem szükséges erőltetni., ebből a leghasznosabb számunkra most a gyógyítót totem lesz, erre próbáljunk vigyázni.
A 3-4-5. kört nagyon el lehet szúrni rossz játékkal, itt kell a legjobban odafigyelnünk (overloadok miatt). Azonban ha jól aknázzuk ki a manánkat, akkor hatékonyak leszünk.
A Crackle-vel pedig csak csínján, hiszen a random nem mindig áll mellénk. Én simán lecserélném egy fix 4-es sebzésre, mert mindig 3-at sebez, amikor 4-5-6 kellene. Amikor egy 25%-os esély elronthatja az egész játékunkat, inkább próbáljunk más alternatívát találni. Kivégzésre a 2 db Crackle még mindig jó lesz tartaléknak.
A paklit már egy ideje játszom, és mióta beletettem a spell kiegészítéseket, igen jól működik. A TGT-vel csak a Totem Golemet tettem bele új kártyaként, előtte 2 db Stonesplinter Trogg volt benne, de nem volt az igazi (túl könnyen le lehet szedni).
Igény szerint 1-2 Antique Healbot is beleférhet, a metától függően.
A pakliban laphúzás nem igazán van, de mivel folyamatosan lesznek erős lények a kezünkben, nekem nem is hiányzik.
Jó játékot! :D
12
Shaman lapok (18 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Crackle x2 | 2 | ||
Rockbiter Weapon x2 | 2 | ||
Totem Golem x2 | 2 | 3 | 4 |
Hex x2 | 3 | ||
Lightning Storm x2 | 3 | ||
Unbound Elemental x2 | 3 | 3 | 4 |
Fireguard Destroyer x2 | 4 | 3 | 6 |
Earth Elemental x2 | 5 | 7 | 8 |
Fire Elemental x2 | 6 | 6 | 5 |
Semleges lapok (12 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Zombie Chow x2 | 1 | 2 | 3 |
Ogre Brute x2 | 3 | 4 | 4 |
Burly Rockjaw Trogg x2 | 4 | 3 | 5 |
Emperor Thaurissan x1 | 5 | 4 | 4 |
Loatheb x1 | 5 | 5 | 5 |
Sylvanas Windrunner x1 | 6 | 5 | 5 |
Dr. Boom x1 | 7 | 7 | 7 |
Troggzor the Earthinator x1 | 7 | 6 | 6 |
Kel'Thuzad x1 | 8 | 6 | 8 |
2015.08.31 22:00
0
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Ritkán lát manapság az ember saját készítésű deck-eket...nekem tetszik a gondolat menet ami alapján felépítetted a paklit. A teljesítménye annyira nem is érdekell de mindenképpen +1