Szutyok Mech Mage
Leírás
Sziasztok! Először is szögezzünk valamit, mindenféle aggro és face-paklit útálok. Először is, mert agyatlan, semmi extrát nem csinál, húzza a lapokat, és küldi arcba a varázslatokat, illetve a minionjait. De leginkább a mech maget - útálom. Az én kedvencem a kontrol wari, és bizony létrázás közben sokszor akadok mech mage-be, amely többnyire el is ken rendesen, kedvencem a 8 körös dupla fireball-os kivégzése. Azt azonban el kell ismerni, rendkívül hatékony, ha szép managörbét tudunk produkálni, manánkat maximálisan kihasználva, akkor magas winratet, tudunk produkálni. Tegnap gondoltam egyet, mondom összedobálok egy mech maget és megnézem meddig visz. Nagyon sokféle, mech mage forog a játékban mindenkinek aki játsza, van valamiféle elképzelése erről a típúsú pakliról. A lapkészletemet és a kontrolos vénámat figyelembe véve az alábbi, paklit dobtam össze. Nem agyatlanul, face-re megyek, szeretem ha kézben a board, a Fireball -okat sosem lövöm el, csak ha ki tudom vele végezni az ellent. Sőt ha trédelnem kell akkor ha van boardom, márpedig van, akkor azzal oldom meg. A spare partokat, Archmage Antonidas bácsival szoktam elnyomni, ha már csak egy Fireball t kapunk tőle máris jók vagyunk. A Mimiron's Head a beugratós lap a deck-ben. Amint meglátja az ellenfél, azonnal komoly erőfeszítéseket tesz a megsemmisítésére, pedig ha hagyná, tudna gyönyörködni az effektjében, ami valóban páratlan :) A lap azonban a fun miatt került a deckbe, és ne is álmodozzunk róla hogy látjuk az effektjét. Azonban ha kitesszük az ellenfél rá fog koncentrálni és nem ránk :) A négy legveszélyesebb lap a deckeben, bármilyen hitetelen Tinkertown Technician de csak abban az esetben, ha mech mellé teszük le, kapunk egy lapot, 3 manáért, és 4-4 test, kiváló érték, ill. a Goblin Blastmage 4 manáért 4 sebzés random és 5-4 test ez az a lap amiért olyan sikeresek a mage-k a mech-ekkel. Őt is mech mellé érdemes kirakni, mert egyébként, nem nyerjük ki a maximális értéket belőle. Ha ezeket a lapokat jól játszuk meg borítékolható a győzelem. A másik kulcs lap a Mechwarper mely segítségével olcsóbban tehetünk ki mech-eket. A játék elején úgy cseréljünk hogy a kezünkben az 1-2-3 dropok maradjanak. Nincs laphúzás a deckben, de ez a Harvest Golem-ek shredderek, ill a Piloted Sky Golem miatt van, akik haláluk után hagynak nekünk valamit a boardon. Az Arcane Nullifier X-21 kifejezetten az Imp-losion ellen került a deckbe. A mech mage pakli az amiben bármit bármire cserélhetsz, és lehet, hogy még jobb lesz. Kritikát szívesen veszem, illetve az észrevételeket is. (Ja 2 órányi játék után 20-ról 15-re vitt, és tudtam gyönyörködni a Mimiron's Head effektjében is, már ezért is megérte összedobálni ezt a decket.) Mindenkinek jó játékot, és szavazzatok az oldalra légy szíves, mert tényleg király (köszönjük az üzemeltetőknek, és mindenkienk aki tesz érte hogy ilyen nívós oldalt hoztak, ill hoztunk létre)
üdv:
6
Mage lapok (9 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Frostbolt x2 | 2 | ||
Snowchugger x1 | 2 | 2 | 3 |
Fireball x2 | 4 | ||
Goblin Blastmage x2 | 4 | 5 | 4 |
Archmage Antonidas x1 | 7 | 5 | 7 |
Flamestrike x1 | 7 |
Semleges lapok (21 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Clockwork Gnome x2 | 1 | 2 | 1 |
Cogmaster x2 | 1 | 1 | 2 |
Annoy-o-Tron x1 | 2 | 1 | 2 |
Harvest Golem x2 | 3 | 2 | 3 |
Spider Tank x1 | 3 | 3 | 4 |
Tinkertown Technician x2 | 3 | 3 | 3 |
Arcane Nullifier X-21 x1 | 4 | 2 | 5 |
Mechwarper x2 | 4 | 4 | 4 |
Piloted Shredder x2 | 4 | 4 | 3 |
Antique Healbot x1 | 5 | 3 | 3 |
Clockwork Knight x1 | 5 | 5 | 5 |
Mimiron's Head x1 | 5 | 4 | 5 |
Piloted Sky Golem x1 | 6 | 6 | 4 |
Dr. Boom x1 | 7 | 7 | 7 |
Sneed's Old Shredder x1 | 8 | 5 | 7 |
Még több Aggro Mage pakli
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!