Wild- Mech'Thar Demon Hunter
Leírás
" Nagyon szeretem ezt az új elemental lapot! "
Szerencsém volt és pont sikerült a quest jutalmát a Glide varázslappal, elkeverni. Innen pedig már hiába lőtte a fejem nem volt már olyan hatékony.
A képen nem látszik de folyamat tauntos pirate lapokat kapott abból a szutyokból, és hát természetesen megvert. Ja és játszott a 4-2-es pirattel is a mi ugye egy fegyvert ad vissza a kézbe. Minek? Mintha a quest jutalma nem adna neki eleget...
A látszat ellenére itt is kikaptam, elég szoros meccs volt, kár hogy nem sikerült megnyerni.
Glide lapot végül kicseréltem Arcane Golem lapra, és hát itt az eredménye. Néha a fekete öves laphúzó topdeck skill nálam is megmutatja magát. :D
Egyébként nem szeretek így nyerni, de hát ugye minden egyes győzelmet meg kell becsülni. Főleg ha saját magának összerakott paklival megy az ember neki a meta-nak.
Even lock kolléga, kissé alá becsült, és hát meg is lett a következménye. Ja és akaratlanul is sikerült egy achi-t teljesíteni, whoaa..
HELLO! HELLO! HELLO!
Üdvözletem!
Tudom elég gáz lett a név adás, nézzétek el, tőlem csak ennyire telt. :D
Ahogy tegnap ígértem itt egy újabb Demon Hunter, Drek'Thar-os pakli. Csak ezúttal demon lények helyett mech lapokkal játszunk. Bár a már korábban bemutatót Drek'Thar Demon Zoo D.H pakli kicsit hatékonyabb, de ennek sem kell szégyenkeznie. Van mikor ez jobban teljesít, egyes szituációkban.
A pakli lényege ugyan az maradt, kiszórjuk a kezünket, és megyünk arcba. Na persze nem egy hyper aggro pakliról van szó most se, azért lesz lehetőségünk trade-elni is, az ellenfél lényeivel. És szükség is lesz rá.
A pakli főbb erősségei a mech lapok kombinálásában, és szinergiáiban rejlik. Kicsit hasonló mint anno a mechmage ( bocsánat, nem akartam a régi sebeket feltépni! :D ), csak kicsit rugalmasabban van kezelve a dolog.
Került bele egy csipet deathrattle-s vonal is, ezekre kitérek majd bővebben is. Mivel ragadós board-ot szeretnénk felépíteni így a deathrattle-s mech lapok tűntek jobb választásnak. Ezek főleg az Odd Questline Hunter kifárasztásában játszanak kulcs szerepet. Többnyire működik is.
Pirate Warri ellen is jó, mivel többnyire saját fejüket használják a mech-ek eltakarítására. És hát sok kis apró sebzés végül összeadódik. Kivéve akkor ha szerencsés és az ágyú lövedékei pont leszedik a mi lényeinket. Ez a forgató könyv is gyakran előkerül. :D
Cogmaster a játék kezdeti szakaszában nagyon jó persze ha túléli az első pár kört. Mivel a paklink zöme mech lapokból áll, így sanszos hogy tudunk majd mit kijátszani mellé. És ilyenkor ez a kis zsivány lap rögtön kap +2 extra támadó pontot. És már mehetünk is az arc irányába, de ha szükséges akkor le is szedhetünk vele valamit.
Clockwork Gnome és Mecharoo lapokat ne féljetek kirakni akár az első körökben se. Igaz hogy Odd Quest Hunter-nek segítjük vele a questline teljesítését, de ahogy írtam korábban, a deathrattle-s lényeink pont ezért vannak hogy, ellenfelünk elfogyjon a lapokból.
Tuskpiercer fegyver és célzott laphúzás. Kevés laphúzásaink egyike.
Razorboar és Razorfen Beastmaster lapokat szerintem nem kell bemutatni. Őket érdemes először kijátszani ha van rá lehetőségünk, és persze van mit le hozzanak a kezünkből, ha eltávolítják őket a pályáról.
A Clockwork Gnome és Mecharoo lapok mellet lehozhat még olyanokat hogy Harvest Golem ( hihetetlen egyébként hogy classic óta a játékban van és még mindig egy jó lap. ), és SN1P SN4P legendást.
Utóbbit ne féljetek akár csak önmagában kirakni, mondom deathrattle lények kifárasztásra tökéletesek. De lesz lehetőségünk kombozni és összerakni más mech lényekkel is. Főleg az Annoy-o-Tron és Upgradeable Framebot lapokkal fogjuk tudni. Előbbi a divine shield miatt élheti túl a köröket, utóbbi pedig a sok hp-a miatt.
Chaos Strike laphúzás, ha kell leszedés, vagy puhíthatjuk vele kicsit ellenfelünk arcát is.
Twin Slice főleg a végjátékban játszik fontos szerepet. Ezzel mindenképpen arcba szeretnénk ütni. De mivel add extra lapokat, a játék korai szakaszában se féljünk elhasználni, ha le kell szedni valami problémás lényt.
Ó még nem esett szó a Mechwarper lapról, ami szintén elég fontos lap. Mivel ha kikerül a boardunkra akkor ez a lap minden egyes mech lapunknak olcsóbbá teszi a mana költségét egyel. És mivel Drek'Thar miatt nem játszunk nagy lényekkel így sok kis mech lapot még könnyeben letudunk rakni a térfelünkre.
Akár ingyen is. Akik anno játszottak mechmage ellen azok értik mi a dörgés. SN1P SN4P- el is kombózható. Egyébként elfelejtettem említeni SN1P SN4P-el kapcsolatban hogy, általában egyszer fogjátok tudni rárakni majd valamelyik másik mech lapra. Nekem eddig a Mechwarper miatt sikerült csak 2x rárakni egy mech lapra a SN1P SN4P-et.
Ezért is írtam nála hogy ne féljetek önmagában kirakni, nem számít a lényeg hogy lent legyen valami.
Acrobatics laphúzás, főleg az 5-6. körben érdemes kijátszani. Ugyanis meglehet rá az esélyünk hogy amit fel húzzunk belőle azt, ki is tudjuk majd játszani, és így újabb extra lapokhoz fogunk jutni. De ha csak 2 lapot húz nekünk az is jó.
Van a pakliban még 2 Arcane Golem is. Bár nem tűnik túl jó választásnak, adni egy extra manát az ellenfélnek, és még csak nem is mech ( hiába a hajaz rá külsőleg ), de a végjátékban már nem számít. Mivel ezt a lapot akkor érdemes kijátszani ha már fixen annyit tudunk velük ütni hogy miénk lesz a győzelem.
Egyébként Drek'Thar is kihúzhatja a paklinkból őket a board-ra. És hát nem kell ecsetelnem ez ilyenkor mennyire megtud szaladni.
Eredetileg Glide spell lapokkal játszottam, de végül rájöttem hogy kell némi extra sebzés is a pakliban ha nyerni szeretnék. Így lecseréltem őket az Arcane Golemekre. De a Glide is jól tud jönni egyes szituációkban. Talán lehet érdemes egyet megtartani belőle. Az Arcane Golem-ből is egy lehet elég. Ezt már rátok bízom, ki hogy alakítja át a paklit.
Drek'Thar pedig mondanom se kell, szinte nincs olyan lény a paklinkba, amit ha kihúz a paklinkból kár lenne érte. Persze ha 2 egy manás lényt húz ki akkor annak annyira nem fogunk örülni, de többnyire nélküle is tudunk nyerni. Ugyanígy veszíteni is. :D
És ezzel végére is értem a pakli leírásnak. Ahogy látható maga a pakli hasonló a már korábban bemutatót Demon Zoo D.H paklihoz. Kicsit lassabbak vele a meccsek, de így is pikk pakk lezavarhatóak. Az eredmény forma forma, de játszható és lehet vele haladni, Lassan de biztosan. A mech-ek miatt kicsit újdonságnak, friss élménynek hathat, mivel most wildban szépen kikoptak a mech-es paklik.
Akinek felkeltette az érdeklődését az tegyen vele egy próbát! Jó szórakozást kívánok hozzá!
Következő alkalommal még maradunk Drek'Thar-os pakliknál, de ezúttal már más kaszttal fogunk próbálkozni.
6
Demon Hunter lapok (12 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Tuskpiercer x2 | 1 | 1 | 2 |
Twin Slice x2 | 1 | ||
Chaos Strike x2 | 2 | ||
Razorboar x2 | 2 | 3 | 2 |
Acrobatics x2 | 3 | ||
Razorfen Beastmaster x2 | 3 | 3 | 3 |
Semleges lapok (18 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Clockwork Gnome x2 | 1 | 2 | 1 |
Cogmaster x2 | 1 | 1 | 2 |
Mecharoo x2 | 1 | 1 | 1 |
Annoy-o-Tron x2 | 2 | 1 | 2 |
Upgradeable Framebot x2 | 2 | 1 | 5 |
Arcane Golem x2 | 3 | 4 | 2 |
Harvest Golem x2 | 3 | 2 | 3 |
SN1P-SN4P x1 | 3 | 2 | 3 |
Drek'Thar x1 | 4 | 4 | 4 |
Mechwarper x2 | 4 | 4 | 4 |
Még több Tempo Demon Hunter pakli
Még több pakli a feltöltőtől (Alfons (Rare))
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!