Mana Addict ARCHÍVUMFejlesztés alatt - Vajon megtört...

Fejlesztés alatt - Vajon megtörténhet?

ChrlNwbrn

Ebben a cikkben azokról az újdonságokról olvashattok, amik már fejlesztés alatt állnak, de még nem kerültek be a játékba; bejelentették, hogy a jövőben a játékba kerül; jövendőbeli lehetséges tervekről, illetve amikről kifejezetten azt állítják, hogy nem tervezik.  
 

Fejlesztés alatt:

Továbbfejlesztett párosítás meccseken: 2014 decemberében azt állították, hogy a fejlesztők már dolgoznak a „Play” mód párosításán, különösen „Casual” módban. A fejlesztők célja az új játékosok tapasztalatának továbbfejlesztése, akik sűrűn kerülnek szembe olyan ellenfelekkel, akik tapasztaltabbak náluk.  

Épp nem áll fejlesztés alatt:

Ebben a szekcióban azokról a dolgokról olvashattok, amiket már bejelentettek, hogy a játékba fognak majd kerülni, de még nincsenek aktív fejlesztés alatt.   Új napi questek: 2014 decemberében Yong Woo azt állította, hogy „a fejlesztők mindenképp akarnak még napi küldetéseket hozzáadni a játékhoz”. Azóta egy új quest, a „Watch and Learn!” bekerült a játékba, de mivel ehhez "Néző" mód szükséges, nem igazán nőtt még a teljesíthető küldetések száma.   További deckslot-ok: Yong Woo 2014 augusztusában azt mondta, hogy a fejlesztők „nem biztosak abban, hogy a jelenlegi 9 slot elegendő, de úgy érzik, hogy igen” és hogy „a jövőben még tehetünk valamit ezen ügy érdekében”. Jelenleg a fejlesztők inkább támogatják a régebbi paklik törlését, mint végtelen számú deckslot létrehozását. Ez egy dizájner döntés, amely az emberek pakli készítési stílusán alapul és eszerint a játékosoknak csak kis része használ aktívan 9 különbözőt, miközben a játékosok nagyobb része sokkal kevesebb paklit használ, de szeretnek kéznél tartani néhány épp nem használatosat. 2015 júniusában Ben Brode azt állította, hogy további deckslot-ok hozzáadása semmilyen technikai problémával nem jár, inkább arról van szó, hogy „nagyon sok lehetőségünk van ezt megcsinálni és szeretnénk a legjobb utat választani ehhez. Ennek egy része a jövendőbeli terveink szerint alakulhat.”   Visszanézés: 2014 augusztusában azt állították, hogy a meccseken történt események visszanézése a játék lezajlása után „egy dolog, amiről mi azt gondoljuk, hogy nagyon király, de még nem egészen képzi a listánk első felét” és a fejlesztőknek „még ki kell találniuk” hogyan ágyazhatnák ezt be a játékba.   Statisztikák: A fejlesztők tervezik, hogy részletes játék statisztika vagy játékos profil is bekerüljön a játékba.„Ez egy olyan dolog, amiről állandóan beszélünk, valami, amire mindig próbáljuk megtalálni az egyensúlyt… ahogyan haladunk a jövő felé.”   Aranyszínű aréna kártyák: A fejlesztők szeretnék, hogy a játékosok használhassák a kártyáik arany verzióját arénában, de ez egyelőre még nincs fejlesztés alatt. Ben Brode azt mondta, „ez egy olyan dolog, amit szeretnénk megcsinálni, de kiderült, hogy eléggé komplikált.”  

Lehetőségek a jövőben:

2v2 mód: 2014 januárjában azt állították, hogy nem dolgoznak 2v2 módon, először az 1v1-nek kell stabilnak lennie. Ezt 2014 augusztusában megerősítették, miszerint „pillanatnyilag nem dolgozunk se 2v2, se 3v3 vagy esetleg ehhez hasonló rendszereken, mert ez elég drága, és nagyon sok dizájner munkát igényel. Yong Woo azt mondta, hogy „ebéd közben szoktunk ilyenekről beszélni, de ez nem egy olyan dolog, ami a közeljövőben a játékba fog kerülni.”   Újrajátszható tutorial: 2014 novemberében azt állították, hogy nem tervezik a tutorial újrajátszásának lehetőségét, mégis ez egy olyan dolog, ami a jövőben megtörténhet.   Achievements: Hamilton Chu szerint ezek be fognak kerülni a játékba. 2014 februárjában Ben Brode pedig ezt mondta: „Egyszer régen a mi vívmányaink küldetések formájában voltak, és az volt a cél, hogy jutalmat adjunk minden egyes teljesített küldetésért. Sok kérés érkezett felénk ennek a tradicionális formájának megvalósítása iránt, ahol pontokat lehetett szerezni, és mi még mindig azt figyeljük meg, hogy ez hogyan hat a játékra, és hogy ez egy megfelelő dolog-e a Hearthstone számára. Jelenleg egyébként nincs ezzel kapcsolatban semmi bejelentenivalónk.” Yong Woo 2014 decemberében azt állította, hogy „értelmes és szórakoztató vívmányokat nehéz kitalálni! De gondolkodunk rajtuk”.   Aréna ranking vagy statisztika: 2014 augusztusában Yong Woo azt állította, hogy a csapat gondolkozik azon, hogy a játékhoz adjanak valamilyen statisztikát vagy követési rendszert az arénázáshoz, amit meg lehetne osztani a barátokkal.Azonban ezen még nem dolgoznak a fejlesztők.   Új kulcsszavak és mechanikák: 2014 augusztusában megerősítették, hogy semmilyen olyan új kulcsszavak, mint „DivineShield” vagy „Silence” tervbe lennének véve. Többször is állították, hogy a fejlesztők több lehetséges utat is látnak, hogy felfedezzék a meglévő mechanikát anélkül, hogy teljesen újakat kellene bevezetniük. Azonban a „Mega-Windfury” kulcsszó később bemutatásra került a „GoblinsvsGnomes” kiegészítőben, ezzel azt feltételezve, hogy a jövőben még előkerülhetnek újabbak.  

Hivatalosan nem tervezett:

Itt a Hearthstone által hivatalosan elfogadott, nem tervezett dolgokat olvashatjátok.   Kártya cserélgetés: A Hearthstone crafting rendszere direkt a kártya cserélgetés alternatívájaként lett létrehozva, amely a legtöbb kártyajátékban előfordul.   Új class-ok: Csak kettő World of Warcraft class hiányzik a Hearthstone-ból: a Deathknight és a Monk. Yong Woo szerint „az a helyzet, hogy így is van már 9 class és úgy érezzük, hogy már így is rengeteg a változatosság és úgy gondoljuk, hogy ez elég bonyodalommal jár egyes embereknek, amibe belemerülhetnek. Szóval jelenleg nem tervezzük újabb classok bevezetését”.   Alternatív HeroPower-ök: Semmilyen létező classnak nem terveznek alternatív képességet adni.     Kártya szettek rotációja és limitációja: Nincs terv olyan rendszerre, amely rotálja a kártya szetteket (Szerk.:Classic, GvG, Naxx, stb) a játékon kívül, vagy csak azzal a szettel engedjen játszani, ami a legfrissebb.   Konzolos verzió: A fejlesztőknek jelenleg nincs ilyen tervük, ennek az ötlete a játékosoktól származik, de talán ha nagyobb lesz az érdeklődés iránta, esetleg elgondolkoznak rajta.   Elemek más Blizzard játékokból: Hamilton Chu azt állította, hogy nem Warcraft témájú elemek nem fognak bekerülni a játékba.   Frakciók: Nincsenek ilyen tervek.   Cross-region játék: Miután a „Global play” engedélyezi a játékosoknak, hogy kiválasszák, melyik régióban akarnak játszani, a fejlesztők nem tervezik a régiók összevonását vagy engedni a játékosokat más szervereken keresztül is játszani. Ez jelenleg a Battle.net-es csatlakozás miatt nem lehetséges.   Cross-region kollekciók: Nincsenek tervek arra, hogy a más szervereken lévő kollekcióinkat is használhassuk.   Teljesen visszapörgethető history bar: Ugyan a fejlesztők megértik azt, hogy szeretnék a játékosok az egész meccsre vonatkozó történéseket visszaolvasni, ennek ellenére szeretnék olyan kicsin hagyni ezt a részt, amennyire lehet, és ne ítéljék ezt „nagyon nagyon szükségesnek.”   Ajándékok vásárlása: Nem tervezik azt az opciót, hogy a megvásárolható karaktereket el lehessen ajándékozni.  
  Nektek mi a véleményetek ezekről? Esetleg van valami javaslatotok?   Fordította: Anael Forrás