Design filozófia a Golden animációkkal kapcsolatban
A Hearthstone csapattól Hadidjah a játék Golden animációiról beszélt. Ő egy FX artist, vagyis aki a speciális effektekkel foglalkozik.
- Van egy rendszerük a Golden animációk "hangosságára" (ezzel valószínűleg arra utal, hogy melyik animáció mennyire nagy és fontos).
- Ezt állandóan megszegik, ha valamihez egy nagyon király animációt képzelnek el, vagy valaki a csapatból nagyon kötődik az egyik karakterhez
- A sebesség és a fényesség az a két tényező, ami hozzájárul az animáció "hangosságához".
- A spellek a "leghangosabbak", hiszen csak egy pillanatig láthatjuk a harctéren, amikor kijátszuk
- Azt követően jönnek a lények
- Majd a fegyverek kissé a lények mögött
- Végül a hősök jönnek, hiszen azokat állandóan látjuk
- A hősökhöz szeretnek olyan animációkat készíteni, hogy a környezetük mozogjon inkább.
- Malfuriont nehéz animálni. Nem igazán van semmi körülötte, amit ki lehetne emelni.
- Mostanában már jobb animációkat tudnak készíteni, mint régen (mivel fejlesztések történtek a Hearthstone-ban).
- A régi kártyák animációit két kiegészítő között fejlesztik, ha van szabadidejük, de nincsen túl sok.
- Egyre nő az "artist" csapat is, így egyre több nagyszerű animációt tudnak készíteni.
- Hadidjah örülne neki, ha új animációkat kaphatnának a hős portrék.
Forrás: Reddit/r/Hearthstone: Miért kisebb Valeera és Malfurion Golden animációja?
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!