HírekDesign filozófia a Golden animác...

Design filozófia a Golden animációkkal kapcsolatban

Borovi Bence | 2017.09.19 22:00
2422

Hearthstone animációk

A Hearthstone csapattól Hadidjah a játék Golden animációiról beszélt. Ő egy FX artist, vagyis aki a speciális effektekkel foglalkozik.

  • Van egy rendszerük a Golden animációk "hangosságára" (ezzel valószínűleg arra utal, hogy melyik animáció mennyire nagy és fontos).
    • Ezt állandóan megszegik, ha valamihez egy nagyon király animációt képzelnek el, vagy valaki a csapatból nagyon kötődik az egyik karakterhez
  • A sebesség és a fényesség az a két tényező, ami hozzájárul az animáció "hangosságához".
    • A spellek a "leghangosabbak", hiszen csak egy pillanatig láthatjuk a harctéren, amikor kijátszuk
    • Azt követően jönnek a lények
    • Majd a fegyverek kissé a lények mögött
    • Végül a hősök jönnek, hiszen azokat állandóan látjuk
  • A hősökhöz szeretnek olyan animációkat készíteni, hogy a környezetük mozogjon inkább.
  • Malfuriont nehéz animálni. Nem igazán van semmi körülötte, amit ki lehetne emelni.
  • Mostanában már jobb animációkat tudnak készíteni, mint régen (mivel fejlesztések történtek a Hearthstone-ban).
  • A régi kártyák animációit két kiegészítő között fejlesztik, ha van szabadidejük, de nincsen túl sok.
  • Egyre nő az "artist" csapat is, így egyre több nagyszerű animációt tudnak készíteni.
  • Hadidjah örülne neki, ha új animációkat kaphatnának a hős portrék.

Forrás: Reddit/r/Hearthstone: Miért kisebb Valeera és Malfurion Golden animációja?

Vissza a főoldalra!

animáció effekt

További híreink