Feledésbe merülnek a régi mechanikák a Hearthstone-ban?
Ha egy kiegészítőben érkezik egy új mechanika előfordulhat, hogy a későbbiekben soha nem láthatjuk. Erre a témára Mike Donais is válaszolt.
A Hearthstone (sub)redditen beszélgettek erről a témáról, amikor becsatlakozott Mike Donais is és elárult néhány érdekes információt.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Ez egy olyan téma, amiről sokat beszélünk. A mechanikákat 3 csoportba soroljuk.
Mechanikák, amelyeket sokat használunk: Lifesteal, Poisonous, Discover.
Mechanikák, amelyeket néha használunk: Kijátszott egy Elementált az előző körben, kezében tart egy Dragont, Mech-ek köré épített lapok.
Mechanikák, amelyeket visszahozhatunk: Hero kártyák, Joust, Inspire, Adapt, Questek.
Az a jó, hogyha az emberek élveznek egy mechanikát, akkor izgatottak lesznek, hogy miként javítjuk, vagy teszzük még szórakoztatóbbá, amikor visszatér. Például valószínűleg sokan örülnének, ha visszahoznám a Joustot.
A végén pedig megkérdezte, hogy milyen mechanikákat szerettek leginkább? Melyek azok, amelyeket szívesen látnának újra?
Úgyhogy ezt kérdezem én is: Mi az a mechanika, amit szívesen látnátok ismét a játékban?
A Joust egyébként nem szerepelt soha kulcsszóként a játékban. Ezt inkább úgy ismerhetjük, hogy : "Battlecry: Reveal a minion in each deck, if yours costs more..." Tehát mindkét pakliból megmutat egy lapot és, ha a tiéd többe kerül, akkor valamilyen extra effekt történik. Ilyen lap például a Gadgetzan Jouster és a Master Jouster.