A Te lapjaid jobbak
Leírás
Már az elején le szeretném szögezni, hogy ez a pakli a szórakozásod szolgálja, nem pedig azt, hogy elérd a legendás rangot (bár lehet, hogy működne)!
Ha eddig nem tűnt fel, ez egy nagyon kontrol beállítottságú pakli, amivel igyekeznünk kell az ellenfél felett átvenni az irányítást. A név már sugalja, hogy mit is fogunk csinálni. Az olcsóbb lényeinkkel megpróbáljuk felvenni a versenyt a rush paklikkal, majd ellopjuk az ellenfél lapjait és felhasználjuk ellene.
Leírtam lentebb mi mire is kell a pakliban, cserélni természetesen lehet a lapokat, de ne feledd, hogy a célod itt a szórakozás és az, hogy lemásold ellenfeled lapjait és stílusát. Ezzel adoptálhatod a legtöbb játékstílust és az ellenfeledre eresztheted a saját lapjait, ami valami elképesztően ördögi szórakozás. Nem megállíthatatlan a pakli, van gyenge pontja bőven (nincs benne elég taunt, nincs benne nagy lények ellen varázslat, vagy erősebb pusztító mágia, stb), ezért nagyon fontos a korai felépítés és a lapok lopása, hogy tudjunk taktikázni. Várom a véleményeket és a kérdéseket is!
Vegyük sorra mi miért került a pakliba:
- Inner Fire: Az erőlap, amivel könnyen versenybe hozhatjuk a pakli amúgy passzív lapjait is. Elég ha csak a Lightwell-re gondolunk, vagy mondjuk a Deathlord-ra.
- Mind Vision: Szintén egy manás varázslat és nagyon értékes, főleg ebben a pakliban. Egyrészt lapot kapunk 1 manáért, ami eléggé jó ár és általában első körben ez a lap igen jó döntés szokott lenni, másrészt kiderül, hogy mit tart a kezében ellenfelünk, így annak fényében tervezhetünk előre. Érdemes észben tartani, hogy sok pakli általában kettőt futtat ugyanabból a lapból, tehát jó eséllyel van az ellenfélnek mégegy ugyanolyan lapja mint amit lemásoltunk tőle.
- Northshire Cleric: Egyértelműen alap lap egy pap pakliban. A gyógyítás kombókkal elég tetemes lapmennyiséget tudunk kézbe venni, de ez akár visszafele is elsűlhet, ezzel legyünk óvatosak. Ne féljünk feláldozni, ha már a pakli végén járunk.
- Power Word: Shield: Egyértelműen egy nagyon erős lap, hiszen egy lénynek adunk +2 életet és még húzunk egy lapot is mellé. Érdemes az Inner Fire lappal kombózni, így még nagyobb eredményt érhetünk el, valamint egy alacsonyabb lényre rátéve hosszabb játékidőt tudunk neki biztosítani.
- Divine Spirit: Szintén az Inner Fire lappal ér nagyon sokat, ha csak egy Deathlord-ra gondolunk, akkor a 4. (!) körben lehet egy 16/16-os lényünk, ami ellen nem sok védekezési lehetőség akad. Érdemes lehet várni esetleg egy jó kombóra, mondjuk egy Lightspawnra is előszeretettel rátehető csak úgy magba.
- Lightwell: Már beszéltem erről a lapról, ami nem szokott túl nagy figyelmet kapni, pedig bőven megérdemli azt. A 0/5 miatt nem igazán látnak benne egyesek potenciált, pedig 2 manáért ez egy nagyon jó lap. Először is a rush paklik nem nagyon tudnak 1-2 körig mit kezdeni vele, így az okozott sebzéseket visszaadja. Minden gyógyítása megspórol nekünk 2 manát minden egyes kör elején és a Lightwarden képességét is aktiválja. Ha ez nem lenne elég, akkor egy Inner Fire árán akár a 2-3. körben már lehet egy olyan 5/5-ös lapunk, ami gyógyítja magát!
- Thoughtsteal: Az igazi Unicum ebben a bárpultban! Egy lapért kapunk kettőt az ellenfél paklijából, tehát két ilyen lappal már 30 helyett 32 lappal gazdálkodhatunk, ami egy jó párharcban nagy előnyt jelent. Ráadásul szintén megtudjuk milyen stílusban, milyen lapokkal fog az ellenfél előállni, így taktikai megfontolásból sem érdektelen lap ez.
- Lightspawn: A pakli egyik nehézfiúja. Nem drága, de minden sérüléssel veszít az erejéből. Szintén arra vár, hogy jó cserét csináljunk vele, vagy egy kis bufftól megálja a helyét a harcmezőn. A Lightwell nagyon jó barátja és egy [Divine Spirite] már önmagában elég egy jó kombóhoz, nem kell mellé az Inner Fire.
- Shadow Madness: Kötelező darab a hunterek és a zoo paklik ellen. Érdemes azt is figyelembe venni, hogy a mi oldalunkra áthozott lények deathrattle-je a mi oldalunkon élesedik, tehát az újonnan megidézett lények pl nálunk maradnak, ezzel még több lényt lophatunk az ellenfelünktől.
- Holy Nova: A jó öreg söprő lap. Elsősorban a rush és zoo paklik ellen jó, de esetünkben akkor is van létjogosultsága kijátszani, ha gyógyítani akarunk csak és ezzel tápolni a saját egységeinket előhozva a kombókat. Northshire Cleric esetében nagyon sok lapot lehet így kézbe venni és a Lightwarden is hamar erőre kap. Tekintsünk úgy rá, mint egy többrétű lapra, amiben nem csak a sebzés lehetősége lapul, hanem akár a győzelem is.
- Cabal Shadow Priest: Rush paklik ellen kifejezetten jó (sőt néhány pap pakli ellen szintén jól felhasználható). A gond az, hogy a rush paklik a 6. körben már eléggé a végét járják, kevés bennük a lendület így előfordulhat, hogy nem igazán tudunk már lopni tőlük semmi értékeset. Ha az éppen aktuális meta indokolja, akkor el is hagyható lap.
- Mind Control: Részletezni nem nagyon kell ezt, talán a mennyisége lehet indokolatlan. Ha a játék elején kapjuk, akkor az szívás, de amúgy nagyon értékes lapokat lehet elcsenni vele és kifejezetten a végjátékot tudja keményen átfordítani, feltéve ha megéljük a 10. kört… A pakli egyik gyenge pontja is lehet, de akár a legkeményebb pozitívuma is. Sajnos ez változó. Ha mást hoznál játékba helyette, akkor csak rajta, de szerintem ezzel lesz teljes a pakli.
- Lightwarden: A papok egyik legkifizetődőbb befektetése. Már első körben kijátszható és egy könnyed mozdulattal a másodikban már egy 3/2-es lény lehet belőle. Szereti a Power Word: Shield-et, ha tudjuk akkor adjuk neki és meghálálja. Sajnos eléggé könnyen elhal, de jól illik a metába és akár a közép-végjátékban is tud meglepetést okozni (pl egy Holy Nova kifejezetten jótékony hatással van rá ha mondjuk 3-4 egység is gyógyul nálunk).
- Deathlord: A kiegészítő új lapja, emellett sajnos egyetlen taunt lényünk… Ez sajnos gyenge pontja a paklinak, így erre az egységre jól vigyázzunk és próbáljuk meg életben tartani minden áron! Az elhalálozása viszont nem mindig hoz kellemetlenséget, sokszor kicsap az asztalra egy Faceless Manipulatort az eredeti alakjában, amikor nekünk jogunkban áll gúnyosan kacagni ellenfelünk szerencsétlenségén!
- Maexxna: A pap számára eléggé jó kis lény. Mind a Power Word: Shield, mind a Divine Spirit nagyon jó buff neki. Ekkor bármilyen lényt lekap az asztalról és egy Inner Fire kombóval meg aztán az ellenfél hősét is. Értékes lap, jól illik ide és kegyetlen cserékre felhasználható. Arra érdemes figyelni, hogy Maexxna lopható is másoktól, tehát ha arra kerülne a sor, feltétlen szerezzük meg.
- Sylvanas Windrunner: A bukott elf a fantasztikus képessége miatt került be a pakliba, ezzel is elcsenhetünk egy lapot az ellenféltől ha ügyesek vagyunk. Szerintem azon legendás lapok egyike, amit elsőként érdemes megcsinálni, így remélhetőleg nektek is megvan már a tarsolyban. Ha nincs, akkor én valami Mind Control Tech-et, vagy hasonlót keresnék a helyére.
Hage#2792
Végezetül itt egy kép a legutóbbi partimból a paklival :)
11
Priest lapok (24 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Inner Fire x2 | 1 | ||
Mind Vision x2 | 1 | ||
Northshire Cleric x2 | 1 | 1 | 3 |
Power Word: Shield x2 | 1 | ||
Divine Spirit x2 | 2 | ||
Lightwell x2 | 2 | 0 | 5 |
Thoughtsteal x2 | 2 | ||
Holy Nova x2 | 3 | ||
Lightspawn x2 | 3 | 0 | 4 |
Shadow Madness x2 | 3 | ||
Cabal Shadow Priest x2 | 6 | 4 | 5 |
Mind Control x2 | 10 |
Semleges lapok (6 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Lightwarden x2 | 1 | 1 | 2 |
Deathlord x2 | 3 | 2 | 8 |
Maexxna x1 | 6 | 2 | 8 |
Sylvanas Windrunner x1 | 6 | 5 | 5 |
Még több Control Priest pakli
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!