FórumÁltalánosAccount belépés

Account belépés

-3

Drizzt (Common)

Drizzt profilképe

2016.03.24 13:46

Szép napot mindenkinek!

Van egy nagy problémám. Nem tudok beépni az accountomba. Annyi a lényeg hogy 1 nap nem fogadta el a jelszavamat. Mentem hogy megváltoztassam, de kért egy biztonsági választ (pl.: Ki a kedvenc sport csapatod). Ez meg elfelejtettem. Reménykedtem hogy a Blizzard küld nekem egy olyan e-mailt ahol az összes adatom rajta van (jelszó, biztonsági válasz). 

Mit tanácsoltok mit tegyek? Menjek a Supporthoz? És ott mit kell tennem, mert eddig nem igen járkálgattam oda.

Rákattintottam a Can't log in-ra. Ott megjelent 4 ablak. Ki is próbáltam az összeset. A harmadiknál mikor végigmentem rajta egy pipa jelent meg, reménykedtem hogy most valami lesz, de nem lett. 

Kérem, valaki segítesen!

Válaszát előre is köszönöm!

#1

2016.03.25 10:05

Biros profilképe

Biros (Diamond Rare) - Közösségépítő

BattleTag: Biros#2970

Tapasztalt játékos

A pipa talán azt jelenti, hogy vették a kérésed, és majd valaki megnézi a problémádat. Talán emailt is kellett róla kapnod. Majd az oldalon, ahol leírtad a problémád, válazsolni fog egy supportos, és majd chaten meg tudjátok beszélni a dolgokat.

Biros

#2

2016.03.26 00:14

Hazekiah profilképe

Hazekiah (Diamond Common)

BattleTag: Hazekiah#2909

Közepes játékos

Keres: Egyebet

Én tavaly hasonló esetben emailt kaptam egy linkkel nagyjából 24H-n belül, miután én írtam a supportnak a problémámról. Az biztos hogy a titkosválaszt nem tudtam több próbálkozásra se helyesen beírni mikor más gépéről léptem volna be, de lehet a jelszót is elrontottam párszor úgy jutottam a titkoskérdésig onnan meg a zárolásig..

Amennyiben a valós teljes polgári neved adtad meg regisztráláskor, az is sokat segít ha a személyid bescannelt változatát is melléked (úgy rémlik olvastam is erre utaló kérést mikor ideoda kattintgattam a battlenet weboldalán mivel nem volt egyszerű rálelni a teendőkre), sőt az sem elképzelhetetlen hogy biztonsági okból csak akkor sikerülhet a feloldás ha stimmel szerintük a kiléted így nincs adatlopás/visszaélés gyanuja.

#3

2016.03.26 09:57

Mi a folyamat? profilképe

Mi a folyamat?

És ezt hogyan lehet biztosítani? Hol küldjem el nekik az adataimat? Regisztráláskor megadtam az adataimat szóval ezzel nincs baj. Akkor csak meg kell erősítenem hogy valójában az vagyok... stb.

#4

2016.03.29 17:20 | Válasz: (#3) Mi a folyamat? hozzászólására

Hazekiah profilképe

Hazekiah (Diamond Common)

BattleTag: Hazekiah#2909

Közepes játékos

Keres: Egyebet

Én a privacy@blizzard.com mélcímre írtam nekik nagyjából 5-6 kultúráltan megfogalmazott mondatot, név+ország+születésidátum + ha tudod battletag.

Erre küldtek egy formális szöveget benne egy linkkel: 

 

"In our ongoing efforts to provide the best customer service possible to our players, we have launched a new customer Service Web Site which will assist with a variety of issues.  To get started, please visit: https://us.battle.net/support/en/article/contact

When you access Blizzard’s customer service portal, you will be able to access all support contacts in one convenient location which include: live web chat, in-game assistance, and phone call backs.  Additionally, you will be able to quickly and easily check on the status of your customer service request.

We ask that all requests to go through the Service Web Site please go to: https://www.battle.net/support - and submit your questions.  The hours for live support are 10am to 7pm PST, seven days a week."

 

A felsőre idén már azt dobja ki hogy NOT FOUND, de mindenesetre valahol arrafelé kell keresgélni, már ha nem sikerült még bejutni.

Az is lényeges, hogy próbáltad-e annyit, hogy zárolódjon (talán 3 db elrontott jelszó után jön fel a biztonsági kérdés, ha arra se felelsz jól párszor akkor locked!), onnantól ha eszedbejut a jó jelszó később se enged már be kérni kell a feloldást.

 

#5

2016.04.01 21:49

Dear Bence,

The status of your Customer Support ticket #53564433 has changed to “Resolved.”

You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
http://eu.battle.net/support/case/detail/53564433

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the latest response from Customer Support:
Hearthstone - Reset password

How does a ticket status changed to “Resolved”?
-By you. You can mark a ticket as “Resolved” if you are satisfied with the answer provided in the ticket.
-By our system. Our system will automatically resolve tickets that have a status of “Answered” or "Need Info" for more than 7 days. 
-By Customer Support. For tickets that were created over the phone or in-game, Customer Support will mark the ticket as “Resolved” after we get confirmation from you. However, you can always either reopen the ticket or create a new ticket if the problem reoccurs.

What can I do next?
- Take the customer satisfaction survey. Your answers to this quick survey will let us know what you thought of our customer support, and will help us improve our efforts in the future. Take the survey at http://eu.battle.net/support/survey/53564433.

What if the problem happens again?
You can always either reopen your ticket or create a new ticket after it's been marked as "Resolved."

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment

If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: https://www.battle.net/account/management/settings/change-communication.html

#6

2016.04.01 21:49

Ezt most jónak vagy rossznak vegyem?

#7

2016.04.01 21:50

Ezt küldték. Most mit tegyek? Kicsit értem a szöveget de nem tudom hogy ez most hogy is megy :/

Kérem, segítsenek!

#8

2016.04.02 10:50

Mormota profilképe

Mormota

Szia!

 

Pedig egyértelmű a szöveg. A Blizz úgy látja, hogy a probléma megoldódott. Ott a link a levélben ahol (persze felhasználónév és jelszó után) megnézheted az egész folyamat eddig lezajlott részleteit.

Azt is felsorolja(ez már a levél common része, amolyan "mindenki megkapja" tájékoztatás) hogy ez a besorolás lehet a te megítélésed alapján (gyak. Te minősíted azzá ), ha kaptál Tőlük választ és nem érkezett újra panasz egy héten belül (ekkor automata teszi rá a Resolved jelzést), a support kap Tőled olyan választ ami alapján megoldottnak tekinti a panaszt.

A levél alapján az utolsó levélváltás témája a problémád kapcsán: Hearthstone- Reset password.

Amit Én látok:

-keríts valakit aki ért angolul mert ez alapján: "Ott megjelent 4 ablak. Ki is próbáltam az összeset. A harmadiknál mikor végigmentem rajta egy pipa jelent meg, reménykedtem hogy most valami lesz, de nem lett."  Fogalmad nincs róla, hogy mit csinálsz.

-nézd át az accounthoz tartozó mailcímed(ha a tied és nem vásárolt accountal kínlódsz) mert kapnod kellett valamilyen választ (telefon hívást, ingame lettert, bármit) ami alapján lezárták az ügyed. Itt ilyen levelet/választ/előrelépést  nem említettél.

Sok sikert!

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás