FórumÁltalánosAz eddigi kiegészítők és kaland módok értékelése

Az eddigi kiegészítők és kaland módok értékelése

10

Gus Bohóc (Premium) - Közösségépítő

Gus Bohóc profilképe

BattleTag: Gustheclown#21213

Tapasztalt játékos

2017.07.31 17:23

Nektek melyik az a kiegészítő, amit a legkevésbé kedveltetek és melyik, amit a legjobbnak találtatok eddig?

Akár egy 5pontos értékelő skálán is megadhatjátok, mennyire volt tetszetős egy kiegészítő.

Az én értékelésem rövid leírással a következők:

Curse of Naxxramas: figyelembe véve a lapok használhatóságát és azt, mennyire volt szórakoztató a kaland mód, összességében egy 4-est adnék neki.

Goblins vs Gnomes: Az első kiegészítő, Dr. Boom és a Shredderek korszaka, én kb ekkor kezdtem el a játékot. Akkoriban persze tök izgalmas volt nekem minden, de a mostani kiegészítőkkel összehasonlítva nem volt benne sok újdonság, a mech mint lény típus bevezetése, meg azt hiszem a spectator módot ekkor vezették be. Én erre 3 pontot adok.

Blackrock Mountain: A sárkányokkal teli kaland mód, én szerettem. A grim patronok is elég népszerűvé váltak benne, sőt emlékeim szerint kicsit sok is volt belőlük, nyilván ezért kellett a warsong commandert használhatatlan lappá nerfelni. 3 pontot kap tőlem.

The Grand Tournament: A leggyengébben sikeredett kiegészítő, próbáltak újítani két új mechanizmussal, ami a későbbiekben nem lett túl népszerű: inspire és a joust. Justicar Trueheart volt benne talán a legerősebb lap, amit igazából a priest és a warrior használt csak. Az Astral Communion elég elvetemült lap, szóval megtetszett, van is egy paklim ahol előszeretettel használom, de persze nem rankedre. A secret paladinok elszabadultak a Mysterious Challenger-nek köszönhetően. Tekintettel a két új mechanizmus sikertelenségét az utána kiadott lapokra nézve, ez a kiegészítő nálam 2 pontot ért el az 5-ből.

League of Explorers: A máig népszerű discover mechanizmus itt született meg! A kaland mód izgalmas volt, a lapok összességében jók, többsége használtak a mai napig is wildban, Reno-ra külön deckek épültek, a későbbi gadzgetzanos kiegészítőben főleg, Brann is elég népszerű lap lett, én erre a kalandra adok egy 5-öst.

Whispers of the Old Gods: A standard és wild mód bevezetése és az akkoriban még népszerű C'Thun paklik, na meg Yogg-Saron is népszerűbb volt nerfelése előtt. De a máig is használt N'Zoth a legjobb/legnépszerűbb old god a 4 közül. Y'Shaarj-al nagyon ritkán találkozni, ő egy kicsit háttérbe szorult érthető okokból. 5/3.

Karazhan: a kaland mód nekem borzasztó unalmas volt, az utolsó bossot még mindig nem tudtam legyőzni, nagyon frusztráló és idegesítő. Moroest én betörtem, nem igazán használta más se, ahogy tapasztaltam, max. egy-két nerf előtti quest rogue-ban láttam, de kb ennyi, olyan, mint brm-ben Rend Blackhand vagy Maexxna naxxból. Hm. 2 pont, mert több lap van benne, amit nem használ kb senki, mint amit igen.

Mean Streets of Gadzgetzan: itt jöttek olyan lapok, amiket 3 kaszt is tud használni, a 3 bűnöző család (Jade Lotus, Kabal, Grimy Groons, utóbbi nem aratott osztatlan sikert) itt ütötte fel a fejét. Ha leszámítom a kalózok elterjedését, akkor én 4 pontot adok, mert azért jött sok ötletes lap ezzel a kiegészítővel. (Devolve, Kazakus, a jáde lapok, egy kis sárkány szinergia) De ez a sok retkes kalóz... inkább 3 pontot adok.

Journey to Un'Goro: az adapt kulcsszó bevezetése, meg a poisonous, ami régi-új, mint ami a mostani kiegészítőben lesz lifesteal. A questek nem lettek annyira jól sikerültek, mint amire számított szerintem mindenki, gondolok itt a druid, hunter, warlock-ra főleg, a paladint se láttam túl sűrűn, én néha használom azért őket leszámítva a druidot, mert az nincs meg. Na de azért jöttek jó lapok ehhez a kiegészítőhöz is, (pl.  a warrior quest, Lyra, Tarim, Sherazin) de pl. a priest quest standardben nem olyan erős, mint wildon, mivel sylvanas nem játszható standarden, meg azért az igazán jó deathrattle lapok főleg wildon vannak. 3 pont.

Hát ez nem lett olyan rövid leírás, kevesebbet akartam. Várom a Ti meglátásaitokat!

 

#1

2017.07.31 18:49

EGYEDI_GYEREK profilképe

EGYEDI_GYEREK (Common)

BattleTag: IAmPolarBear #2730

Tapasztalt játékos

Hali! Ehhez a témához nem lehet rövidet szólni. :)

Naxx:

A kijövetelekor kezdtem el a játékot. Nem is nagyon értettem, hogy mi ez a kiegészítő, meg kalandmód, meg hasonlók, csak láttam, hogy aranyat kell gyüjtenem és lesznek ilyen meg olyan lapjaim. Sosem voltam az agyonhasznált lapok híve, mert az azt jelenti, hogy jobb lett a lap a kelleténél. Nagyjából ezért nem is wild-ozok, csak ritkán, mert unom, hogy minden pakliban ugyanazok a lapok jönnek szembe. De nem volt rossz. 3/5.

GvG:

Mikor először láttam, hogy csomó új lap jön, nagyon izgatott voltam, aztán már nem igazán jött be, mikor be is kerültek a játékba ezek a lapok. Nagy részüket használhatatlannak láttam. Pl: Összesen 3 GvG legendary lapom van meg és sosem éreztem a többi hiányát, mert feleslegesek voltak/ma is azok, de azért rengeteg hasznos lap jött ki, csak nem a legendary-k között. 3/5 

BRM:

Csak azért tetszett, mert bejött a sárkány szinergia. Végre lehet eköré is paklit építeni. Nem volt azonban kedvem a 700 aranyakat rááldozni, mert maga a teljesítése nem tetszett egyáltalán. Úgy éreztem, hogy minden ellenfél vagy elsőre megvan, vagy órákig kell küzdeni vele, hogy végre úgy adja az RNG. A sárkányok miatt azért jár a pont. 2/5.   

TGT:

Szerettem volna azt hinni, hogy több potenciál van egy csomó lapban, amik egyébként paklit sem láttak soha. Pl: A warlock, a warrior, a shaman és a hunter legendary is megihletett, aztán jött a pofon, hogy kb. csak Justicar használható valamire. Csalódott voltam, mert többet éreztem benne, aztán a legfeleslegesebb kieg lett belőle. 2/5.

Loe:

Na ez volt az, amit már a megjelenés előtt is jónak láttem és az is lett. A kalandmód teljesítése izgalmas volt, a lapoknak a nagy része pedig használható valamire. Konkrétan még Rafaam paklim is volt. Nagyon bejött. 5/5 

WotOG:

Nekem ez is nagyon tetszett. A Standard módban végre kirotál a sok unalmas lap, az emberek rá vannak kényszerítve, hogy ne minden paklit a Zombie, Belcher, Mad Scientist, Loatheb tengely köré építsenek. A lapok pedig nekem nagyon bejöttek, mind a 4 Old Godot megszereztem, ahogy tudtam. Ezenkívül a kasztos legendary-k is tetszettek, a Common és Rare lapok között pedig még jobb volt a használhatósági arány. (Legalábbis nálam). Egyedül az nem jött be, hogy ezért régi lapoknak a felturbózott változatainak kellet megjelennie és ez a rajzokon is látszódott. Ugyanazok a képek voltak csak telerakták csápokkal. Az új játéktérről meg ne is essen szó. 4/5.

Karazhan:

Azt hittem, hogy a Loe és WotoG után elindult felfelé a kiegészítők minősége, aztán puff. A kaland mód borzasztóan könnyű volt, de a lapok nagy része nem is érdemelte volna meg, hogy többet küzdjek érte. Jött néhány hasznos és OP lap is, de ennyi. 2/5.

MSoG:

A 3 bandás dolog tetszett, a bandák egymással szembeni fölénye/hátránya viszont taszított. Nagyon király volt a Reno köré épült paklik megjelenése, mert szinte minden kaszttal volt Reno paklim. A Jade dolog undorító a mai napig és utálom, hogy bejött. A kéz buffolás meg halott dolog volt az elejétől kezdve. Tehát király ötlet volt a három banda, a megvalósítás azonban ennél több fantáziát igényelt volna. A neutral lapok egyébként jólsikerültnek tűnnek a szememben. 3/5.

JtU:

Imádom. Újra fantáziát láttam/látok a lapokban. Quest lapok, legendary spell, adaptáció, elemental szinergia. Nem érdekel, hogy mennyire használhatók a Quest-ek vagy a többi lap, fantázia van bennük. Ami pedig végképp megfogott, az a rajzok. 20 éves vagyok ,de hihetetlenül örültem, hogy végre nem minden csak ilyen lovag, meg olyan lovag, meg lovagruhás szörny, meg ehhez hasonlók. (Soha nem wow-oztam, nem is értek hozzá, biztos abban sok ilyen van.) Végre valami izgalmasabb, dínók mindenütt. Mióta Hearthstone-ozok, azóta erre várok, még saját lapokat is gyártottam hasonló képekkel. 6/5.

Nagyon jó téma, jó ezt így elmesélni. :D

            

#2

2017.07.31 19:04 | Válasz: (#1) EGYEDI_GYEREK (Common) hozzászólására

Gus Bohóc profilképe

Gus Bohóc (Premium) - Közösségépítő

BattleTag: Gustheclown#21213

Tapasztalt játékos

Örülök, hogy legalább te így gondolod, nagyjából egyet is értünk a pontok alapján. Az új kiegészítő se tűnik csillagos ötösnek, de egy 4 pontot azért szeretnék rá adni. Remélem a még ismeretlen hero kártyák is tartogatnak igazán jó lapokat számunkra.

#3

2017.07.31 19:06

Roni profilképe

Roni (Epic)

BattleTag: Roni#2819

Közepes játékos

Az én értékelésem.

Naxx:A kieget nem vittem végig így élménybeszámolót nem tudok nyújtani. Lapok: a legendaryknak igazából Loatheben kívül nem volt közük a metához, viszont számtalan OP lap érkezett. Belcher mai napig legOP-bb taunt, Deathlord szintén stb. Láttam róla végig játszást, izgalamas  volt, de azért lehettek volna kicsit OP-bb legendek, emiatt nekem 2,5v3/5.
GvG: Nem volt rossz kieg, igazából nagyon mást  nem lehet elmondani róla...3/5
BRM: Imádom a sárkányokat. Legendek ugyan nem segítették annyira a metát (kivéve Thau), de imádom a Sárkányokat és emiatt nekem az egyik személyes kedvencem. 4/5
TGT: Hol is kezdjem? Itt megismerkedhettünk az igazán szar lapokkal és uncsi metával. Lehet engem csal meg a képzeletem, de ez a kieg borzalmas volt, teli szar lappal, stb. 1 najó 2/5
LoE: IMÁDTAM! A Hangulata jó volt, a kártyákból pedig alig volt amit ne használt volna az ember és még később is a meta részét képezték. Egyszerűen, ez az egyik top, erről nem lehet elmondani semmi negatívat! 5/5!
WotoG: Nekem bejött. Az ötlet jó volt. A kártyákkal nem volt baj, stabilan jó kieg. volt. 4/5
Karazhan: Bulis hangulat, deee... háát... Medivh miatt 3 pont ^^
MsoG: Ha valaki el akarja érni a legend rangot, akkor itt a lehetőség neki. Húzós volt a meta, de nekem bejött. 3,5/5
JtUG: Nagyon színes a meta.Sok jó lap. Tetszik. Hasonlóan mint az Old Gods. Külön tetszik, hogy ha már elment tőlünk Elise visszakaptuk v.milyen szinten. 4/5

#4

2017.07.31 19:12

Bartholomew profilképe

Bartholomew (Premium)

BattleTag: Arrownamaste#2808

Én ezt szerétném értékelni 10000000000000/10 már mint amit irtatok :)

#5

2017.08.03 21:24

Maxxis profilképe

Maxxis (Epic) - Közösségépítő

BattleTag: Maxxis#2665

Tapasztalt játékos

Üdv. Mindenkinek!

Ezt egy kicsit hosszabban fogom ecsetelni!

Az első szezon 1 hetében kezdtem a játékot. A kollégám, mondta nézzek már rá a Battlenet-re mert van egy új kártyajáték, "Heartstone" mondom jól van meglesem.... regisztráltam. Végigtoltam a tutorialt, abban az időben Yu-Gi-Oh-t játszottam elég sokat, persze nem a neten, hanem csak a PC-men. Egyébként is nagy kártya mester voltam mindig, megfogott ez a játkék. Persze célokat tűztem magam elé a játékban. 1 cél minden hős legyen 60-as szinten, és minél több kártyám legyen (mégis csak egy gyűjtögetős kártyajáték).  Azután vonzott az a dolog, hogy hatékony deckeket próbáljak építeni a saját fejem után. Ez persze elég nehéz ebben a játékban, mert kitalálsz egy koncepciót, és nem működik valami miatt. Mert, kevés tapasztalattal rendelkezel, vagy hiányoznak lapjaid, azután ott az RNG ..ami egyszer nekünk segít egyszer az ellenfélnek. Valamint ott vannak a pro játékosok, akik szinte mindig meghatározzák a játékot a jól kitalált megtervezett, koncepcióikkal rengeteg idejük van erre és ez a foglalkozásuk. is. Azután ott van az idő tényező, mennyi időd van játékra, valljuk meg az is számít megengedheted e magadnak, hogy valós pénzért deckek tömkelegét vásárold meg. Ezt a játékot én szórakozásnak fogom fel, pihentet a munkám után (van stressz elég) valamilyen szinten hobbiként kezelem,  ezért időnként költök is rá. 

 

Nézzük sorban a kiegészítőket:

Naxxramas:

Újdonság volt a kiegészítő, és nagyon szerettem, új lapokat új koncepciókat hozott, a mai napig több lapot is használok belőle wildban. Minden héten jött egy szárny, első nap megcsináltam az alapot következő nap a Heroicot is. Az akkori lapkészlettel az komoly kihívás volt, de megoldottam. 4/5

GVG: 

Jöttek a gnómok, és mech-ek . Az egyik legerősebb, rák volt a Mech-Mage. gyűlöltem ellene játszani. Nem igazán szerettem abban az időben a meta legdominánsabb deckjével játszani. Ezért más utakat néztem, ezt a feltöltött deckjeim is alátámasztják. Nem azt állítom hogy sosem játszottam velük, vagy nem töltöttem ide fel olyan decket amely az aktuális tier 1-es deck. Azonban azt igen hogy kevesett játszottam velük. dr. Op-ot kénytelen voltam craftolni mert nem nyitottam ki. Még manapság is találkozni vele bőven wild-on, bár már megkopott a dicsősége. Én jónak tartottam ezt a kiegészítőt is bár a Naxx nyomában sem ért szerintem. ebből a kiegészítőből minden lapom megvan. (igen a legvacakabb lapok is) 3/5

BRM:

Megérkeztek a sárkányok melyek új színt hoztak a játékba. Tetszett az összes lapja, bár van közte bőven gyenge kártya is. Hasonlóan játszottam végig mint a Naxx-ot. Személyes kedvencem ebből a kiegből, Emperor Thaurissan. Mind a handlock, mind a CTRL Wari, alap lapjává vált melyek nagy kedvenceim voltak. De ez a lap lehetővé tett olyan kombókat melyeket sosem láttunk előtte, szinte minden kontrol deckben helye volt. Ma is megállja a helyét wild-on. Bár a végigjátszása már egyáltalán nem volt akkora kihívás mint a Naxx korábban de ez betudható a rendelkezésre álló lapok mennyiségének és minőségének. Nekem ez a kieg. 5/5 

TGT:

Itt hozták be az inspire mechanizmust, amelyhez szerintem viszonylag kevés lapot adtak ki, kevés ötlettel. Elsőre elég tutinak tűnt a kieg, de azután be kellett látni, hogy gyengére sikeredett. Valamint később nem adtak ki lapot, amely megfelelő szintre emelte volna a mechanizmust. Ki tudja talán egyszer visszatérnek rá, és akkor felértékelődhetnek az itt megszerezhető lapok. (ebből a kiegbőll is full a készletem).2/5

 

Loe:

Discover mechanizmus, új ötletes lapok, melyek színt hoztak a játékba. Mellesleg ezt a mechanizmust nem hanyagolták el, és igen változatos , jó lapok érkeztek azóta is. A kiegészítő végigjátszása, egyáltalán nem okozott gondot még Heroic-on sem. Azonban bőven kárpótolt minket a megszerezhető lapok minősége. Ha kicsit erősebbre sikerültek volna a Boss-ok, talán.......megérne ..na jól van 5/5

WOG:

Az új játékosok érdekében bevezetésre került a standard játékmód. Amely bölcs üzleti húzásnak bizonyult. Nagyon sokan úgy döntöttek, elég lesz egy mód, ezért betörték a wild lapjaikat (lehet azóta valaki megbánta). A kiegészítő, teljesen új színt hozott, a játékba. A megjelenés napján, lecraftoltam a hiányzó Old Good-okat. Kutun uralta a metát, Nozottal karöltve. Yogg szárnyalt a nerfig, (én nem nerfeltem volna így is 50-50% volt az RNG) Annyira nem volt op mint a sok Rinyamatyi levágott a Blizz felé. Én kedveltem a lapot, és aki játszott vele és kedvelte az pontosan tudja miről írogatok. :) (pár lapom hiányzik még, talán 6-8 db, nem érzem hiányukat, azonban idővel majd lekraftolom őket)  4/5

 

Karazan:

Kedveltem, üde színfolt volt és jött pár jó lap is belőle. Egy kiegtől nem is vár mást az ember. Az bosszant csak, hogy a heroicot nem vittem végig " a sakkmester" hiányzik még. Már párszor nekifutottam de mindig elrettenek ..kiba...ott RNG :) Nálam ez is 4/5

 

Gadgetzan:

3 klán, 3 eltérő stílus 3 különböző játékmód. A balanszolás az sajnos nem sikerült tökéletesre. A Jade-k új stílust teremtettek, és ők lettek a legerősebbek. Nagyon hatékonyak de mindenki útálatát kivívták magukra. Megérkzetek a rák kalózok.  A kiegészítő adott pár jó lapot de a helye az valahol a TGT és a Karazan közé esik. 3/5

 

Ungoro:

Dínók és Beastek....mit is mondhatnék. Mindenki kedvelését megnyerték maguknak, a legjobban kiegyensúlyozott kiegészítő. Mindenki azt gondolta a küldetések milyen király dolgok....ja nem. A Rák kalózok és a Mage elvitte a pálmát. A Primordial Glyph a kiegészítő legjobb lapja (szerintem) amely mostanra a Mage-ből Tier1-t csinált. Egyébként nagyon változatos lapok jöttek, amelyek a Priestet, a Wild egyik meghatározó hősévé tették. Azt már megszokhattuk a sok kiegészítő és kalandmód után, hogy a játékfejlesztők különleges meg nem értett emberek, azért gondolom ezt, mert minden kiegészítőben kiadnak egy halom olyan lapot, amelyet utána sosem látunk a játékban, és értelmetlen is....pedig a fejlesztőknek volt valami koncepciójuk, hogy pont azt a lapot hozták létre. Az is elképzelhető, hogy a célközönség az értelmetlen, de ebbe ne menjünk túlságosan bele. Minden körülmény ellenére, ez a legjobban összetett kiegészítő, és némi következetesség is megfigyelhető. Nálam ez a kiegészítő 4,5/5

KTFT:

Egyenlőre értékelhetetlen, mert nem ismerjük a szinergiákat nem ismerjük az összes lapot, valamint az is megbecsülhetetlen, hogy milyen meta lesz.... ja de. Aggro vs. CTRL... valószínű az aggró viszi el a pálmát mint eddig minden kiegészítő esetében. Az eddig megmutatott lapok alapján valami teljesen új látszik körvonalazódni. Nagy kérdés mindenki számára , hogy hogyan működnek az új Hero kártyák. A fejlesztő csapatot ismerve, a 9 Hero kártya közül kb...max 2-3 lesz játékban, a többi életképtelen lesz. Az eddig látottak alapján, (még nem láttunk kb. 65 kártyát) ..nem számítok nagy durranásra. De ezt a Blizzardnak kell megcáfolni. Megelőlegezek egy 3,5/5 -t. Várhatjuk a decemberi kiegészítőt. 

Köszönöm ha valakinek van ezt türelme végigolvasni. 

Üdvözletem mindenkinek! :)

 

#6

2017.08.03 22:29

Zsee profilképe

Zsee (Golden Rare) - Közösségépítő

BattleTag: Zsee#2763

Tapasztalt játékos

Open Beta alatt kezdtem el játszani, szóval megvolt minden hype-vonat. Röviden-tömören, objektivitás helyett inkább azt osztályoztam, hogyan éreztem magam az adott időszakban, mennyire érdekelt a játék. Színkódok: Megpróbálok majdnem minden szezonban Legend lenni, de úgyse sikerül. Rank5 azért fixen megvan. A szezonok legalább felében rámegyek a rank5-re. A szezonok felét fun paklikkal tolom rankeden, utolsó egy-másfél hónapban már csak a küldetéseket csinálom meg.

Classic: Aaah, miért nincs valami tört szerver, ahol a 0-ról kezdve lehet csak classic-ozni, "Naxx előtt 1 nappal" állapotban? 5/4,5

Naxx: Az újdonság varázsa, jó kártyák, egyetlen broken dolog... amit sajnálok, hogy szinte GvG előtt vettem meg. 5/4

GvG: DrKötelező, DrKötelezőCounter, túl sok random 5/3

BRM: Már GvG-ben is a Handlock és a kombó Druid volt a kedvencem, patronozni nem tudtam jól, de kihívás volt ellene játszani. 5/5

TGT: A Shaman elrákosodásának első tünetei, secret paladin... 5/2

LoE: Ezt a kiegészítőt utáltam és szerettem egyszerre. Sőt, a mai napig vegyesek az érzelmeim, de inkább szerettem 5/4

WotOG: Standard! C'Thun paklik ellen nem szerettem játszani. de talán itt volt a legtöbb-féle pakli fellelhető rankeden, ÉRDEMBEN. Alapvetően szerettem, de hát 4-ért 7/7... 5/3

Karazhan: A Karazhan-érát két részre bontanám. Az első felében imádtam, azt a Malygos Rugót és Druidot játszani csodálatos volt, az 5/5. Aztán a TempoStorm az egyik meta snapshotnál kitalálta, hogy "tegyük tönkre a játékot" és egyetlen tier1 paklinak megjelölte a hányásom... vagy aggro sámán, ki hogy hívja. Onnantól a meccsek felét az ellen a fhes ellen kellett játszani, ami az éra végére harmad- negyedrészre redukálódott. 5/1

Gadgetzan: Az első 3-4 hetet élveztem, de aztán jött a papírforma: Végtelenül egyértelműen meg lett mondva, hogy alapvetően mivel kell játszani. Nehéz úgy kreatívan paklit építeni, ha kasztonként egy dolgot tápolunk az "OP" és "broken" szintre. 5/2

Un'Goro: Rotáció, dupla class legend, ismét meg lett monda hogy mivel játszunk... szerencsére több ismerősöm megvette az OW-ot, szóval véletlen sem éreztem szükségét a túl sok játszásnak. 5/2

KotFT: A következő standard évig nem várok csodát, ez a kiegészítő pedig első látásra annyira nem érdekelt, hogy semennyire... viszont az elmúlt pár napban elkezdtem úgy gondolni, hogy nem lehetetlen elvárás az 5-ös skálámon elérni neki az 5/3-at. Én bízom benne.

#7

2017.08.09 08:34 | Válasz: (#6) Zsee (Golden Rare) hozzászólására

WATERDACA profilképe

WATERDACA (Diamond Common)

BattleTag: SaintGermain#2828

Pro játékos

Keres: Barátot

Un'Goro: Rotáció, dupla class legend, ismét meg lett monda hogy mivel játszunk...

Én is tapasztalt játékos vagyok, úgyhogy e fölött én nem tudtam átnézni: szerintem az egész játékban "meg lett mondva a kezdetektől, hogy mivel játszunk". Meg voltak mindig az erősségek, gyengeségek. Én egyszer tapasztaltam több szabadságot, ez pedig a Reno korszakban volt, amikor pl. Reno non dupleból láttunk 40 fajta decket. Ráadásul az Un'Goro óta van a legbalanceoltabb meta,ez látszik rankedon de statisztikákban is. Tehát ez a kijelentésed csorbítja a leírásod.

Úgy látom a Druid az egyik main kasztod, hát nem csodálom, hogy régen jobban élvezted a játékot. A Druid azért régen kis túlzással a Shaman cancer kategóriájába esett. Volt hogy Druiddal játszott minden 2. ember. 

BÉKE!

ui.: a legjobb kieg az LoE. És pont Reno miatt. A legfantáziadúsabb paklikra ott emlékszek és ott játszottam a legjobbakat. 

#8

2017.08.09 18:59 | Válasz: (#7) WATERDACA (Diamond Common) hozzászólására

Zsee profilképe

Zsee (Golden Rare) - Közösségépítő

BattleTag: Zsee#2763

Tapasztalt játékos

Röviden-tömören, objektivitás helyett inkább azt osztályoztam, hogyan éreztem magam az adott időszakban, mennyire érdekelt a játék.

Amikor ezzel kezdem, akkor miért kell objektívan, konkrétan az arcomba tolni, statisztikával alátámasztva, hogy PEDIG NEM ÉRZED ÍGY! De én így érzem, te meg örülhetsz a statisztikádnak. Az se érdekel, ha minden class és pakli 50%-os winratel rendelkezik, ha nincs egy olyan pakli amit én élveznék játszani. Ha pedig sikerült volna értelmezni a fentebb idézett mondatot, most nem kellene (vagyis nem érezném szükségét) írnom egy konkrétan BabyRage stílusú hozzászólást, pedig jelenleg is eléggé alacsony a pulzusom.

Ez a tipikus esete, amikor mondod a haverodnak, hogy "Márpedig nekem tetszik Kriszta", ő meg leszól, hogy de hát Krisztának orrpiercingje van, meg tetkói és anyád megöl ha vele állítasz be a családi ebédre, de hát a szerelem vak.

Én pedig vakon szeretem a kombó paklikat, amiknél a kombó rész nem merül ki ott, hogy kiválasztom a Questet meg beírom a keresőbe hogy taunt, azt nyerek.

BÉKE az nincs, én nem vagyok hippi, a wikipédiás definíció szerint mondjuk félig (meg félig hipszter), de ez másik mesekönyv, igazából csak azt akartam így postscript-be, hogy ez totál NoOffense volt, csak ettől a melegtől meglágyult az agyam. (Meg kiborítottál ezzel a statisztikával, de csak azért, mert így az Un'Goro metát egy szóval nem jellemeztem :D )

 

 

 

 

#9

2017.08.09 19:36 | Válasz: (#8) Zsee (Golden Rare) hozzászólására

WATERDACA profilképe

WATERDACA (Diamond Common)

BattleTag: SaintGermain#2828

Pro játékos

Keres: Barátot

Attól, mert szubjektív véleményed van és nem érdekelnek a statisztikák, attól én leírtam a szintén szubjektív véleményemet (mert a statisztika egy tény, más ha magad tapasztalod). Viszont amit leírtál, szerintem nagyon sok személynek ellent mond a véleménye és ezt még objektíven, statisztikákban is megláthatod. 

Ahogy olvastam a beszámolód, úgy tűnt nekem hogy egy kiégett hs játékos vagy, aki egyre jobban leírja a játékot. Én sem vagyok elégedett sok mindennel, de szubjektív véleményként azért egyáltalán nem ilyen rossz a helyzet, s például az Un'Goro kiegészítő korrekt lett, ezt pedig követi majd egy példás jeges kaland.

ui.: Nincs bajom, hogy szereted a kombó Druidot :) Én is szerettem, gyalulni, mint a tököt.

#10

2017.08.09 21:05

NoobSaibot profilképe

NoobSaibot (Common)

Tapasztalt játékos

Naxx: Amikor megjelent, még nem játszottam, így csak utólag vettem meg, de mind a lapok minősége/használhatósága, mind a heroic kihívása elég magas volt, szóval nálam egy 4/5.

GvG: Ekkor kezdtem el játszani, Mech Mage volt a második versenyképes paklim (az első egy control priest volt, és imádtam vele játszani, nem véletlenül lett az első arany hero a priest nálam). Maga a kiegészítő nekem kicsit felemás volt, nem túl jó legendary kártyákkal (összevetve a Classic vagy Naxx lapjaival), de még az elmegy kategória. 3/5

BrM: Maga az adventure tetszett, izgis volt, és heroic módban az egyik legkomolyabb kihívást jelentette (volt olyan boss, amelyikre önmagában egy fél napot kellett szánni!), a lapok sem voltak rosszak. Különösen a Flamewaker, Grim Patron (az egyik legkedveltebb paklim volt a Commander nerfig) vagy az Imp Gang Boss (a sárkányos paklik sem akkor, sem azóta nem fogtak meg valamiért, ez biztos valami pszichés okra vezethető vissza ;-)) A kiegészítő összességében 3,5/5

TGT: Sokan leírták már előttem, nem ismétlem őket. Nekem az első csalódást jelentette a Hearthstone-ban, nagyon utáltam ezt a kiegészítőt. Nálam innentől datálódik az igazzy "cancer" megjelenése a Dragon Warriorral, Aggro Shamannal, Secret Paladinnal (a Mech Mage, Face Hunter igazából nem zavart annyira, mert ezekkel valahogy mindig 50-50% körül jöttek ki a meccsek, míg az ekkor megjelenő rákpaklik ellen legtöbbször kikaptam). Másik vesszőparipám a "zsákutca" fejlesztések, mint amilyen az inspire mechnizmus is lett. 1/5

LoE: Amilyen rossz lapokat adtak ki a "nagy" kiegészítőben, annyira ellensúlyozták ezzel az adventure-rel. Sajnos kihívás nem volt benne, még heroic módban sem, viszont a lapok nagyon ott voltak. Mai napig állítom, hogy Reno az egyik legjobb lap, amit valaha kiadtak, iszonyatosan hiányzik a standardből (meg Brann vagy az Anyfin :-)). Ha jobb lett volna az adventure része, akkor 5, de így csak 4,5/5 nekem.

WotOG: Ezt a kiegészítőt a mai napig nem igazán tudom elhelyezni magamban. Szerettem is, meg nem is. Az Old God-ok egyértelműen színt vittek a metába, de érdemben nem tudták átalakítani. C'thun sokáig az egyik kedvelt paklim alapja lett, de igazából az itteni lapok nagy része nem tudott sokáig meghatározó lenni. Ráadásul a többi legendary (Darkfisher, Boogeymoster, stb.) közül néhány nálam még az epic szintet sem ütötte meg. 3/5

MSoG: Megítélésem szerint újabb fejlesztői zsákutca (3 kasztos lapok) bizonysága lett ez a kiegészítő. Már a tematikája sem tetszett, a lapok sem győztek meg. Személyes pechem, hogy mindezek mellett még rosszul is bontottam, szóval összességében nem volt egy túl jó indítás. Aztán eluralta a metát a Pirate Warrior, a Jade Druid, Jade Shaman meg a Dragon Priest, és ez volt az első olyan pont, hogy elkezdtem unni a játékot. Egyszerűen nem volt kedvem játszani, viszont letörölni sem volt szívem. (Ekkoriban találtam rá a Hearthstone Hungary oldalra, ahol világgá kürtölhettem néha a keserűségemet, és talán ez tartott vissza a végleges kilépéstől, ezért ezúton is köszönet :-)) Ekkoriban játék helyett inkább már HS streameket néztem, de ott is azt láttam, hogy a vezető játékosok is kezdenek megkeseredni. Nem írom egyértelműen a kiegészítő rovására, de mindenképpen hozzájárult az állapot kialakulásához. 2/5

JtU'G: Sokszor leírtam, nem ismétem hosszan: szerintem a játék második aranykorát hozta el, egyértelműen megtalálták a fejlesztők a lehetőséget a váltásra, színesebbé, érdekesebbé vált a játék, visszaszorultak a rák paklik (ez részben azért a rotációnak is köszönhető), visszatért a kontrolosabb stílus. Jó és érdekes lapok jöttek, még ha nem is annyira mint egy-két korábbi kiegészítőnél. A szakadék széléről történt visszakapaszkodás okán nálam ez 5/5, akkor is, ha tudom, hogy azért nem volt hibátlan ez a kiegészítő sem.

KotFT: Még várok az értékítélettel, de egyelőre egyételmű csalódás számomra. Remélem, hogy a meta jobb lesz, mint amire most számítok... 

#11

2017.08.20 01:18

gyuri profilképe

gyuri

De egyre szarrabb a játék. Minden patchhal egyre instabilabb a játék. Lassabb animáciok,fagyások. hiába jönnek uj kártyak. Ha a telefonok 10% kán fut már csak el. Én is munkahelyemen játszottam naxx óta. de már nem lehet :(( 

#12

2022.10.26 10:57

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok-e, de szeretném megkérdezni hogy hogyan tudom beazonosítani az eddíg megszerzett kiegészítőket? Régebben vettem néhányat, de elvesztem a sokaságban. Azt szeretném tudni, hogy mi van meg és mi nincs..

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás