A Hearthstone felülete az évek során
A Hearthstone felhasználói felületének vezető Designer-e - Derek "Figluster" Sakamoto - tegnap a GDC 2015-ön (Game Develeopers Conference) bemutatta, hogy miként változott a Hearthstone felülete az évek folyamán.
A teljes beszélgetést itt tekinthetitek meg. A fontosabb részleteket pedig alább olvashatjátok:
- Eredetileg a játék neve Warcraft Legends: Fire and Ice volt és így kezdték fejleszteni
- Az első prototípusa a Hearthstone-nak Adobe Flash-t használt
- Eredetileg az volt az ötletük, hogy Azeroth térképén keresztül utzhatnának a játékosok és a küldetések teljesítésével új régiókat lehetne feloldani
- Az ellenfél kereső "forgó kerék" több teljes változáson is átesett:
- Gurubashi Arena: A Warcraft hőseit látnád elrepülni, amíg az ellenfeledet meg nem találod. Majd bedob az arénába az ellenfeleddel.
- Azeroth Map: Egy áttekintő térképet látnál Azeroth-ról és látnád, ahogy mások játszanak a zónákban. Majd leszállnál egy zónában, ahol vár rád az ellenfeled.
- A Hearthstone doboz (melyet a főképernyőn láthatunk) sokat segített a felület elkészítéséhez
- Kis rekeszek, hogy csoportosítva legyenek a dolgok
- Kulcsok, hogy feloldhassanak dolgokat
- Azonban a Blizzard-nál a legfontosabb a játékélmény, ezért néha kompromisszumokat kellett hozni
- A doboz minden részén érezni kell, hogy megvan a saját helye
- Viszont nem lehet szerkeszteni a paklidat amikor kiválasztod a hősöket, ehhez be kell menni a Gyűjteményedbe.
Képek: