HírekBen Brode a bejelentések bejelen...

Ben Brode a bejelentések bejelentéséről, a Gadgetzanról, a nerfekről és a jövőről

Borovi Bence | 2017.01.28 10:00
6645

Gadgetzan artwork

Úgy tűnik Ben Brode bepótolja az elmúlt 3 év inaktivitását és mindenkinek interjút ad. Ezúttal Philip Kollarral beszélgetett, aki a polygon.com egyik írója.

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Hearthstone

  • Tudták, hogy idővel a játék komplexebbé fog válni.
  • Nem fognak csak a komplexitás kedvéért készíteni dolgokat.
  • Van néhány nagyszerű ötletük az idei kártyákról, de még nem oszthat meg részleteket. Pár hónap múlva várható a bejelentés.
  • A megfigyelő módon lenne mit fejleszteni. Legfőképpen azt, hogy az ellenfél kártyái fönt lennének a jobb oldalon.
  • Új rendszereken dolgoznak, ami miatt nagyon izgatottak.
  • Fejlesztések és javítások várhatóak a jelenlegi rendszerekhez.

Standard

  • Azért hozták létre, hogy a játékosoknak ne kelljen minden kártyát összegyűjteniük azért, hogy kompetitívek legyenek.
  • Még mindig azon gondolkoznak, hogy a következő forgással (amikor a 2015-ös kártyák kikerülnek a Standardből - a szerk.) eléggé megváltozik-e a Standard. Kell nerfelniük, vagy más kártyákat is átvinniük Wildba?

Gadgetzan

  • Sok különböző kaszttal játszanak most.
  • Több pakliban is szerepelnek ugyanazok a lapok, ezért úgy lehet érezni, hogy kevésbé változatos a meta.
  • Ben szeretné, ha több változatosság lenne a használt lapokban, sőt a kasztokban is.
  • A tri-kaszt lapokat úgy érzi, hogy a Gadgetzan szettel működnek a legjobban. Vannak mechanizmusok, amelyek jó, ha visszatérnek később is (például a Discover), de vannak olyanok is, amelyek jobb, ha nem térnek vissza.

Kalózok

  • Kezdik úgy érezni, hogy lassan valóban probléma lesz.
  • Azt vizsgálják, hogy a probléma jelenleg rosszabbodik, javul, vagy nem változik.
  • A vizsgálatok eredményei fogják meghatározni a nerfek szükségességét.
  • Nem szeretnék túlságosan hamar bejelenteni a nerfeket, mert akkor a játékosok úgy éreznék, hogy egy hibás játékot játszanak, a patch pedig még sehol sincsen.
  • Ha egy kártyán változtatnak, akkor az nem Patches the Pirate lesz. Valószínűleg a Small-Time Buccaneer a nagyobb probléma (Ugyanezt mondta pár nappal ezelőtti interjújában is, amiről itt írtunk.)
  • Patches the Pirate ötlete eredetileg a Blackrock Mountains kaland módnál született meg.
    • Egy kis sárkány volt, ami akkor idéződött volna meg, ha kijátszunk egy sárkányt. Kettőt is lehetett volna belőle használni a pakliban.
    • Végül nem került be, mert nem akartak több kis sárkányt.
    • Később Murloc lett belőle, majd Pirate.
    • Nem került be a Grand Tournamentbe sem a One-eyed Cheat miatt.
  • Wildban nincsen gond Patches-el.

Warcraft

  • A Hearthstone és a World of Warcraft csapata folyamatosan inspirálja egymást.
  • A Warlords of Draenorban az egyik World of Warcraftos fejlesztő Rexxarnak Puffert készítette el, aki (Huffer) apja.
  • Mindkét csapat fejlesztői remélik, hogy az ötletük bekerül a másik játékba.

Forrás: Hearthpwn: Ben Brode a bejelentések bejelentéséről, a Gadgetzanról, a nerfekről

Polygon - Ben Brode a játék helyzetéről és a lehetséges nerfekről

Vissza a főoldalra!

benbrode interjú standard kalóz nerf

További híreink