BlizzCon 2018: Rejtélyes Dungeon-ök és lenyűgöző vadászatok
A BlizzCon 2018 második napján a Hearthstone csapat a kalandok múltjáról és jövőjéről beszélt.
A 2018-as BlizzCon hamarosan véget ér, a WoW Arena Championship és a HotS döntő még folyamatban van, az epikus záróünnepség (Train, Kristian Nairn és Lindsey Strisling koncertekkel) pedig a percekben ér véget.
Azonban nem sokkal ezelőtt, a Hearthstone "Mission Design" csapata a kalandok, Dungeon Run-ok múltjáról és jövőjéről beszélt és összeszedtük a legfontosabb információkat.
A régebbi kaland módoknál jól működött:
- Történet és a karakterek
- A téma
- Összeköttetés a kártyákkal - Játszhattál a kártyákkal a kalandban, majd utána megszerezted, ez nagyon király volt
Mi nem működött jól:
- Nem volt elég kártya a metához
- Limitált számú kihívás
- Nem igazán újrajátszható
Ezt követően a Knights of the Frozen Throne volt az első kísérletük valami újra, azt követően pedig jöttek a Dungeon Run-ok, ahol borzasztó sok tesztelés folyt, hiszen nagyon sok "treasure"-t kellett létrehozniuk, amelyek az elején borzasztóan erősek voltak.
The Rumble Run célok:
- Bemutatni a csapatokat/bajnokokat
- Legyenek túlságosan erős mega-harcok
- Kihasználni a meglévő felhasználó felületet
Rikkarral kezdesz a Rumble Run-ban, neki még nincs Loája sem, hanem te választhatsz három shrine közül, amelyik eldönti majd, hogy melyik kaszttal fogsz játszani és a hozzátartozó Loával.
A képen egy Shaman, Druid és Paladin shrine-ból lehet választani
27 különböző shrine közül lehet választani, tehát minden kaszthoz három különböző shrine van, vagyis 27 különböző módon játszhatod a Rumble Run-t.
8 ellenséggel kell megküzdeni őrült, túlságosan erős harcokban!
Itt is lesznek "treasure-ök", mint a Dungeon Runokban, de itt gladiátorokként szerepelnek, avagy csapattársként. Itt láthatjátok a Paladin gladiátorokat:
A Rumble Run december 13-án jelenik meg!
Lesz majd Tavern Brawl, ahol játszani lehet ezt játékosok ellen is!