Dean Ayala válaszol: Még több új játékmód, miniszettek, aréna átalakítás
Szerda esténként (magyar idő szerint csütörtök hajnalban) rendszeressé válik, hogy Dean Ayala a közösség kérdéseire válaszol. A főbb témák ezúttal az új játékmódok és az aréna átalakítása volt.
Ne feledjétek a Darkmoon Races miniszett 35 új kártyával a mai napon, este 19:00-kor érkezik. Az összes új kártyát megtekinthetitek ide kattintva az összefoglaló cikkünkben. Több Battlegrounds és még több Duels változás is érkezik, ezekről itt írtunk.
Játékmódok
- Jelenleg két új játékmódon is dolgoznak. A jövőben még több új játékmód várható. (1-2 hónapon belül érkezik is egy új játékmód!)
- Úgy gondolja, hogy egy rotáló játékmód (a Standard mellett) nem lenne népszerű. Különösen az új játékosok számára nem lenne kedvező.
Aréna
- Az aréna módon át szeretné alakítani.
- A legfőbb probléma az, hogy nincs "matchmaking" rendszer az Arénában, ami a játékos képességeit venné figyelembe (a Battlegrounds-ban és a Rankeden például van ilyen).
- Ha ezt bevezetnék az Arénába is, akkor a jutalmaknak is változniuk kell. Azonban úgy gondolja, hogy a legtöbb Aréna játékos nem örülne a változásnak, és nem szeretné elidegeníteni őket.
- Ahhoz, hogy sikert és növekedést érjenek el az Arénában, alaposan át kell gondolni az ilyen nagy változtatásokat.
Kártyák, miniszettek
- Túl hosszú időszaknak tartják a kiegészítők közötti 4 hónapot, ezért vezetik be a miniszetteket.
- A Doom in the Tomb-mal kipróbálták, hogy miként lehet a metára hatni a kiegészítő közepén, de az nem volt eléggé nagy.
- Egyelőre nem tudják, hogy mikor frissítenének néhány régebbi kártyák új mechanikákra, de már valamennyit dolgoztak rajtuk. Ilyen kártya például Lord Jaraxxus.
- Szeretik az olyan kártyákat, amelyeknek alacsony az erőszintjük, de azért tudnak katasztrófákat is okozni. Ilyen például Tickatus.
Illucia gonosz. Néhány játékos csak azért Hearthstone-ozik, hogy röhögjenek és olyan gonosz dolgokat használjanak, mint Illucia vagy Tickatus. Nekik készítjük az ilyen kártyákat.
Azok a játékosok, akik abszolút imádják ezt, azok megtehetik ezekkel a kártyákkal, de azt reméljük, hogy kellően alacsony az erőszintjük és nem veszik át az irányítást a Hearthstone felett. Ha egy olyan világ lenne, ahol Mindrender Illucia a legjobb kártya, az azt jelentené, hogy valamit nagyon elrontottunk.
Egyéb
- Több kártya miatt többet is kell költeni. A jutalom térkép és a miniszett megvásárlása segíthet ezen.
- Terveznek részletes profil statisztikákat is, de még nem tudják, hogy pontosan milyen információkat is jelenítsenek meg.
- A Wildnak egy olyan helynek kell lennie, ahova bemész és egy olyan régi paklival játszol, amit régen nagyon élveztél.
- Több információra van arról szükségük, hogy a játékosok miként szeretnék használni a Wildot.
Soha nem akartuk, hogy a Wild csak egy másik Standard legyen különböző kártyákkal, viszont úgy látszik, hogy nagyon sokan ezt szeretnék, különösen azok, akik sokkal inkább a kompetitív közösségben vannak.
- Paklik készítése nehéz, és nem szabadna követelménynek lennie ahhoz, hogy szórakozhass.
- Megváltozott a filozófiájuk a fejlesztéssel kapcsolatban, hiszen már sokkal kevesebb az új játékos, mint régen, a játékosok pedig tapasztaltabbak, ezért komplexebb mechanizmusok is megvalósíthatóak. Ugyan figyelembe veszik az új játékosokat, de az már nem elég, hogy mindig ugyanaz történjen a játékban. Mindig felül kell múlni az előző tartalmakat, és új gondolkodásmódokra van szükség.
- Vigyázni kell a visszajelzésekkel is, mert a "hangos kisebbség" megtévesztő lehet, könnyen azt lehet hinni, hogy ők a többség, vagy mindenki.
- A Hearthstone csapat már olyan nagy, hogy Dean Ayala nem is ismer mindenkit.
Forrás: @IksarHS