HírekNem véletlenszerű a Tombs of Ter...

Nem véletlenszerű a Tombs of Terror lootja, és többet fogjuk látni Bobot

|
601

Dave Kosak, Tombs of Terror

A PCGamesN készített egy interjút a kaland módok vezető küldetés tervezőjével, Dave Kosakkal (ő készíti a kalandok történetét), ahol a Tombs of Terror kaland módról beszélgettek

Az interjú legfontosabb információi:

  • Nagyon sokat számít, hogy a kalandok később jelennek meg, mint a kiegészítő, mert így van idejük a játékosoknak arra, hogy élvezzék a metát.
  • A Plague Lordokat azért lehet több meccsen keresztül megölni, hogy biztosan minden játékos számára legyőzhetőek legyenek.
  • A játszható hősök közül először Elise-en dolgoztak (Druid + Priest), mert nem tudták, hogy mennyi pakli készítési potenciál rejlik benne.
  • Zephrys's Lamp azért létezik, mert a Highlander (minden lapból egy) stílusú paklikkal való játék nem olyan szórakoztató. Dave szerint érdemes sokszor választani ezt a spellt, mert egy titkos meglepetés is társul hozzá.
  • Meglepődtek, hogy mennyire szeretik a játékosok Bobot úgyhogy, még többet fogjuk őt látni a jövőben.

Nem véletlenszerű lootok:

  • Amikor új kártyákat adhatsz a paklidhoz a loot chestekből, akkor vannak olyan kártyák, melyeket nagyobb eséllyel ajánl a játék (például a [Pogo Hopper]-t, amikor Reno Mech témájú lapokat ajánl fel).
  • Amikor "laphúzás" témájú lapokat ajánl, akkor mindig tartalmaz Bloodmage Thalnos-t, Power Word: Shield-et, vagy Azure Drake-et Elise esetében.
  • Ha bizonyos témájú lapokat sokszor választasz, akkor a jövőben még nagyobb eséllyel fog megjelenni, de emellett új futamoknál olyan típusokat is felajánl, amelyeket még nem használtál (a másik két választási lehetőségnél), hogy új dolgokkal is próbálkozhass.

Forrás: PcGamesN - Nem véletlenszerű a Tombs of Terror lootja, és többet fogjuk látni Bobot

Vissza a főoldalra!

davekosak interjú tot

További híreink