KépekA legjobb book of specters valaha

#1

2019.05.08 18:53

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

És szinte ugyanezt játszottam én is ma csak nekem a második Book of Specters helyett egy Arcane Intellect volt. El is ment ezen a meccs.

#2

2019.05.11 08:33

Sose fogom megérteni, hogy milyen alacsony értelmi szinten lehetnek azok, akik oda nem illő, vagy egymásnak ellentmonó kártyákat önként betesznek a paklijukba. Ennyire nem nyilvánvaló nekik, hogy ez a kártya el tudja (és fogja) dobatni a kulcsfontosságú lapjait a paklinak? A másik, amit nehezemre esik felfogni, amikor a Recruit mechanika mellett ott lapul a Doomsayer is a pakliban, aztán meg sírnak, hogy oda a board előnyük.

#3

2019.05.14 20:14 | Válasz: (#2) Ulqui-niisan (Common) hozzászólására

swordIV profilképe

swordIV (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: swordIV#2630

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Az elsővel muszály vitatkoznom. A Book of Specters és a Conjurer's Calling csupán 4/30 lap. Elég kicsi az esélye hogy discardolódnak a spellek, mivel minionokra és nagy kézre épülő pakliról van szó. Épp ezért nagy szám és kész röhely amikor az egyik Book of Specters discardolja a másik három spellt. A második érved félig meddig érthető de szerintem te a control Paladinra gondolsz aminek elemi része a Doomsayer. Pláne ha OTKról van szó, akkor ugye a lényeg úgysem az hogy hány lapod ment ki hanem hogy összejöjjön a kombó.

Szerkesztve: 2019.05.14 20:15

#4

2019.05.15 10:42 | Válasz: (#3) swordIV (Rare) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Még ha több spellt is játszol a pakliba akkor is megéri betenni a Specterst. Néha eldobsz ezt azt vele néha meg fieszta ;)  Ez a fugázi abban a pakliban, az élet sója :D Ez a HS maga. Szinte hallom Ben Brode nevetését a fülemben csengeni mikor eltolom :D 

#5

2019.05.15 20:05 | Válasz: (#4) Casualplayer (Premium) hozzászólására

swordIV profilképe

swordIV (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: swordIV#2630

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Igen! Amúgy mostanában én is sokat tolom ezzel a paklival! Nagyon ütős de sajnos csak standardon állja meg a helyét. A wild játékhoz túl passzív. De azért még próbálgatom ott is. Csak hát ugye fáj amikor neked jön a zoo és nincs nálad boardclear spell.

#6

2019.05.16 14:29

Megéri önként eldobatni a pakli győzelmi feltételeit, miközben még csak lapelőnyhöz se lehet vele jutni? Az élet sója szándékosan csökkenteni a győzelmi esélyeket? Így akkor felesleges berakni a nyeréshez szükséges lapokat. Rengeteg panasz van arra, hogy túl sok random dolog van a játékban, de azért az a jó, ha még növelem is ezeknek a számát? Ha lehetőségem van megakadályozni egy számomra kedvezőtlen végkifejletet, akkor miért jó erről lemondani, vagy éppen növelni az esélyét? Ha pedig egy kártya elemi része a paklinak, akkor mindenképpen arra kellene törekedni, hogy meghatározott időben lehessen kijátszani és nem erőltetni mellette a Recruit képességeket, hogy akkor kerüljön elő, amikor a legkevésbé lenne rá szükség.

#7

2019.05.17 17:17 | Válasz: (#6) Ulqui-niisan (Common) hozzászólására

swordIV profilképe

swordIV (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: swordIV#2630

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

? Szerintem apránként ezt dolgozzuk fel mert egy ilyen összetett kommentre nincs kapacitásom instant választ adni. De kezdeném akkor lapelőnyös elítéseddel. Az hogy lapelőnyhöz jutsz valailyen módon az nem jelent semmit. Csupán egy per pillanat jó hír, valamint ha komolyan akarjuk venni akkor is inkább csak a control játékban jelent bármit is. 

 A Random pedig megint egy jó magas labda téma. Te szerintem úgy általánosságban a [Yogg'saron, Hope's End] féle randomra gondolsz amire a fun paklik épülnek. De ez már egy rég túlbeszélt dolog. Az a random ami most jelen van a ladderben is, az egy enyhébb és kiküszöbölhető ugyanakkor egy korrekt áldozatban megjelenő random. Pl itt a Book of Specters. Csak 2 mana és 3 lapot húz. Kicsit jobban hangzik mint egy Arcane Intellect. Viszont discardolja a felhúzott spelleket. Pont ezért csak 4 spell lap jellemző a Hand Mage-re. Viszont ott a Mountain Giant, a Twilight Drake és hasonló pont nagy kéz mellett nagyot szóló minion lapok. 

     Megemlítetted még a recruit-ot is. Csak hogy biztosan értelmesen fejezzem ki magam, csak példa ként említem meg a recruit-ot. Ezt is egyfajta tempó előnyhöz jutásra, vagy spamelésre lehet használni. Tempós, early/mid game paklik esetén nincs szó semmi féle lap előnyről vagy hasonlók. Ott kell egy jó board, amit fenn tudsz tartani és bármi áron (persze ésszel) legyőzd az ellenfelet. Egyenlőre ennyi, várom a válaszod hogy ezt ténylegesen átbeszéljük mert jelenleg pont úgy beszélsz az ilyenekről mint én fél év játék után. (2014 óta játszom)

#8

2019.05.17 20:10

VasPaladin profilképe

VasPaladin (Diamond Rare) - Közösségépítő

A srác kommentjében nincs sok magyarázni való szerintem: A lényeget leírta---->

Egymásnak ellentmondó kártyákat nem érdemes betenni.( A képből nem derül ki hogy a spelleket minionok adták, úgy hogy a pakliban 4 spell van, úgy rendben van az a könyv, de a képbeküldő lehet hogy telerakta varázslattal.)

A recruitos példánál meg nem hiszem hogy a DK-s Palára vagy Druidák időhúzójára értette. -Lehet meccselés közben találkozott néhány érdekes játékossal....

Ami viszont nincs rendben, az a másik játékos túlzott becsmérlése: "Sose fogom megérteni, hogy milyen alacsony értelmi szinten lehetnek azok" ---Na neee, nehogy már egy istenverte kártyajátéknak az ismerete döntse el ezt.

"Ennyire nem nyilvánvaló nekik" -És ha az ellenfeled pár napja kezde el a game-et, vagy a felhasználó ismerőse/barátnője/tesója stb. akkor miért is lenne nyilvánvaló?!

"A másik, amit nehezemre esik felfogni" - Nem tudom,,, nekem nehezemre esik felfogni egyik ember miért bántja a másikat holott építőjelleggel segíthetne neki, viszont pont hidegen hagy ki, hogyan, miért, építi a pakliját úgyis tanul a hibáiból, feltéve ha hibázott is.

#9

2019.05.18 12:11

Az Old Gods megjelenése és a vele érkező nerfcsomag előtt kezdtem a játékot. Valóban van kb. két év lemaradásom, de azért így is van rálátásom a dolgokra, nem csak fél év.

Lapelőny nem jelent semmit? Akkor felesleges bármiféle laphúzást használni, maradjon csak a körönkénti egy felhúzott kártya. Érdekes módon az Ancient of Lore azért húz már csak egy hártyát, mert előtte túl nagy lapelőnyt biztosított.

A Recruit mellett úgy használják a Doomsayert, mint ha rá lenne írva, hogy azt nem tudja kihozni a pakliból. Aztán meg csodálkoznak, hogy mégis megtörténik.

Miért lenne nyilvánvaló a kezdő játékos számára? Egyszerűen azért, mert a szövegértés minősége nem növekszik a játékban eltöltött idővel. Teljesen mindegy hány napja vagy éve játszik valaki.

Az építő jellegről csak annyit, hogy a nerfelések többsége siránkozás miatt történik. Találkoztak egy paklival, aminek sikerült összehoznia azt, amire épült és vesztettek ellene. A másik oldalról nem látják, hogy hányszor vesztett az a pakli, mert kedvezőtlen lapjárása volt. Egyből nerfért kiáltanak, ahelyett, hogy kipróbálnák a paklit és rájönnének a valóságra.

#10

2019.05.18 23:33 | Válasz: (#9) Ulqui-niisan (Common) hozzászólására

swordIV profilképe

swordIV (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: swordIV#2630

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Az utóbbiban teljesen egyet értek veled. A lapelőnynél viszont kicsit félre érthettük egymást. Én ugyan is a hátra lévő lapkészletre gondoltam játék közben ( ha monjuk egy nagy lappal beTRADEelsz 3mat akkor 2 lap előnyöd van, ez az ami tipikusan csak a controlnak kell figyelembe venni). De te ha jól értem akkor a kézben lévő lapokra értetted a lapelőnyt. Ebben az esetben igazad van, egy boardclear-re érzékeny pakliban jól jön hogyha van hatékony kártyahúzás.

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás