HírekHearthstone fejlesztői kérdezz-f...

Hearthstone fejlesztői kérdezz-felelek

Borovi Bence | 2014.12.16 14:00
3798

hearthstone fejesztői interjú

Az éjszaka folyamán a Reddit-en lehetett kérdezni a Blizzard fejlesztőitől, akik válaszoltak is, nem kevés kérdésre. A fejlesztők válaszait olvashatjátok a tovább után.

 

Kártyák

  • Még túlzottan a Goblins vs Gnomes elején vagyunk ahhoz, hogy módosítsanak a kártyákon. Azonban folyamatosan figyelnek.
  • Flame Leviathan akkor született meg, amikor a csapat ki akart próbálni egy effektet, ami laphúzásra következik be.
  • A Sabotage eredetileg 6 Mana volt és elpusztított egy ellenséges lényt és annak a lénynek az összes másolatát az ellenfeled kezében és paklijában.
  • Tervezik, hogy a Bane of Doom a Goblins vs Gnomes démonokat is tartalmazza, de ezzel óvatosnak kell lenniük, mert azonnal kiteszi a démont a harctérre és nem a kezedbe kerül.

Játék design

  • Minden kasztnak különbözőnek kell lennie és sok opciót kell biztosítania. Erre tökéletesek a különböző témák (Shaman-ok murloc-okat kapnak, Rogue-ok pirate-eket kapnak).
  • Különböző csapatok dolgoznak a kiegészítő különböző részein. Amikor az effektek és a mérnökök elkészülnek, a design csapat már a következő tartalom koncepcióján dolgozik.
  • Jelenleg is azon gondolkoznak, hogy milyen időközökkel jöjjön az új tartalom.
  • Amikor egy új kártyának rajzot választanak, először megnézik az összes World of Warcraft rajzot és ha nem találnak megfelelőt, akkor a csapat készít egy teljesen újat a designer-ek elmondásai alapján.
  • Szeretnének javítani a 'Casual Mode'-on. Nagyon fontos, hogy az új játékosoknak jó élményben legyen részük.
  • A spell-ekkel és Hero Power-ekkel nem célozható lények lehetséges, hogy egyszer kapnak majd egy új kulcsszavat. Az "Untargatable" és "Etheral" kulcsszavakon gondolkoznak.
  • A Hearthstone kompatibilis lesz az összes - a Google Play által támogatott - fizetési módszerrel.

Hibák

  • Az új játékosoknak nem kellene olyanokkal összekerülniük, akiknek hatalmas gyűjteményeik vannak, de már találtak néhány hibát, amin dolgoznak.
  • Az is egy hiba, hogy a Secret-ek lassan aktiválódnak, ezt a következő patch-ben javítani fogják.
  • Tudnak arról a hibáról, hogy a megfigyelő módban a második játékos kezében lévő lapok fejjel lefelé jelennek meg.

Megfigyelő mód

  • Megfigyelő módban, ha mindkét játékos az ismerőseid között van, akkor mindkettejüket megfigyelheted egyszerre. Az első játékos megfigyelése közben újra meg kell nyitni a 'Friend List'-et és akkor kiválasztható a másik játékos is.

Közösség kérései

  • Több pakli 'slot': "Nagyon király" ötleteik vannak, hogyan adhatnának új pakli slot-okat a játékosoknak.
  • Tournament mode: Új megoldásokat keresnek, hogyan lehetne egy játékon belüli Tournament módot megvalósítani.
  • Küldetések: Szeretnének több küldetést hozzáadni a játékhoz.
  • Replay-ek: Jelenleg nem dolgoznak a Replay módon.
  • Ben Brode jó ötletnek tartja, hogy a normál- és aranykártyákat egy helyen lássuk (Példa).
  • Új hősök bevezetése Ben szerint egyszerre lenne nagyon király is, de nehezebb lenne kiegyensúlyozottá tenni a kasztokat és kisebb eséllyel kapná meg a kedvenc kasztod azt a kaszt specifikus kártyát, amire vágysz.
  • Egyelőre nincsenek terveik a 2v2 módra, de néha ez a téma is szóba jön ebédidőben.
  • Megbeszélik, hogy legyen-e "Hearthstone Sound Panel" a BlizzCon-on. A hangokat készítő csapat imádná.
  • Szeretnék megcsinálni, hogy az aranykártyáid és arany portréid arénában is láthatóak legyenek.

blizzard benbrode zeriyah yongwoo

További híreink