Hearthstone fejlesztői kérdezz-felelek
Az éjszaka folyamán a Reddit-en lehetett kérdezni a Blizzard fejlesztőitől, akik válaszoltak is, nem kevés kérdésre. A fejlesztők válaszait olvashatjátok a tovább után.
Kártyák
- Még túlzottan a Goblins vs Gnomes elején vagyunk ahhoz, hogy módosítsanak a kártyákon. Azonban folyamatosan figyelnek.
- Flame Leviathan akkor született meg, amikor a csapat ki akart próbálni egy effektet, ami laphúzásra következik be.
- A Sabotage eredetileg 6 Mana volt és elpusztított egy ellenséges lényt és annak a lénynek az összes másolatát az ellenfeled kezében és paklijában.
- Tervezik, hogy a Bane of Doom a Goblins vs Gnomes démonokat is tartalmazza, de ezzel óvatosnak kell lenniük, mert azonnal kiteszi a démont a harctérre és nem a kezedbe kerül.
Játék design
- Minden kasztnak különbözőnek kell lennie és sok opciót kell biztosítania. Erre tökéletesek a különböző témák (Shaman-ok murloc-okat kapnak, Rogue-ok pirate-eket kapnak).
- Különböző csapatok dolgoznak a kiegészítő különböző részein. Amikor az effektek és a mérnökök elkészülnek, a design csapat már a következő tartalom koncepcióján dolgozik.
- Jelenleg is azon gondolkoznak, hogy milyen időközökkel jöjjön az új tartalom.
- Amikor egy új kártyának rajzot választanak, először megnézik az összes World of Warcraft rajzot és ha nem találnak megfelelőt, akkor a csapat készít egy teljesen újat a designer-ek elmondásai alapján.
- Szeretnének javítani a 'Casual Mode'-on. Nagyon fontos, hogy az új játékosoknak jó élményben legyen részük.
- A spell-ekkel és Hero Power-ekkel nem célozható lények lehetséges, hogy egyszer kapnak majd egy új kulcsszavat. Az "Untargatable" és "Etheral" kulcsszavakon gondolkoznak.
- A Hearthstone kompatibilis lesz az összes - a Google Play által támogatott - fizetési módszerrel.
Hibák
- Az új játékosoknak nem kellene olyanokkal összekerülniük, akiknek hatalmas gyűjteményeik vannak, de már találtak néhány hibát, amin dolgoznak.
- Az is egy hiba, hogy a Secret-ek lassan aktiválódnak, ezt a következő patch-ben javítani fogják.
- Tudnak arról a hibáról, hogy a megfigyelő módban a második játékos kezében lévő lapok fejjel lefelé jelennek meg.
Megfigyelő mód
- Megfigyelő módban, ha mindkét játékos az ismerőseid között van, akkor mindkettejüket megfigyelheted egyszerre. Az első játékos megfigyelése közben újra meg kell nyitni a 'Friend List'-et és akkor kiválasztható a másik játékos is.
Közösség kérései
- Több pakli 'slot': "Nagyon király" ötleteik vannak, hogyan adhatnának új pakli slot-okat a játékosoknak.
- Tournament mode: Új megoldásokat keresnek, hogyan lehetne egy játékon belüli Tournament módot megvalósítani.
- Küldetések: Szeretnének több küldetést hozzáadni a játékhoz.
- Replay-ek: Jelenleg nem dolgoznak a Replay módon.
- Ben Brode jó ötletnek tartja, hogy a normál- és aranykártyákat egy helyen lássuk (Példa).
- Új hősök bevezetése Ben szerint egyszerre lenne nagyon király is, de nehezebb lenne kiegyensúlyozottá tenni a kasztokat és kisebb eséllyel kapná meg a kedvenc kasztod azt a kaszt specifikus kártyát, amire vágysz.
- Egyelőre nincsenek terveik a 2v2 módra, de néha ez a téma is szóba jön ebédidőben.
- Megbeszélik, hogy legyen-e "Hearthstone Sound Panel" a BlizzCon-on. A hangokat készítő csapat imádná.
- Szeretnék megcsinálni, hogy az aranykártyáid és arany portréid arénában is láthatóak legyenek.
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!