Összes pakli Új pakli

Miért rossz a hearthstone

Minden információCsak a pakli lapjai

Pakli változások - Verzió: 1

2022.08.10 08:55-kor, az alábbi változások történtek:

Név Mana Támadás Élet
+ Forged in the Barrens kiegészítőInjured Marauder x2 4 5 10

1

FIGYELEM: Ennek a paklinak a lapjai már módosítva lettek, a változásokat a pakli jelenlegi lapjai alatt tekinthetitek meg!

Összes értékelés: 1

Qwerjjj34 profilképe

Qwerjjj34 (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: qwerjjj#2645, qwerjjj34#2944

Létrehozott paklik: 87

365 napon belül: 3

Átlagos értékelés: 6.22 (Hihetetlen)

Leggyakoribb kaszt: Priest

Druid lapok (25 db)

Név Mana Támadás Élet
Voyage to the Sunken City kiegészítőAquatic Form x2 0
Core szettInnervate x2 0
The Boomsday Project kiegészítőBiology Project x2 1
The Boomsday Project kiegészítőFloop's Glorious Gloop x1 1
United in Stormwind kiegészítőMoonlit Guidance x2 2
The Witchwood kiegészítőFerocious Howl x2 3
Kobolds & Catacombs kiegészítőOaken Summons x2 4
Curse of Naxxramas kaland módPoison Seeds x1 4
Kobolds & Catacombs kiegészítőTwig of the World Tree x1 4 1 5
Voyage to the Sunken City kiegészítőFlipper Friends x2 5
Core szettNourish x2 5
Fractured in Alterac Valley kiegészítőWildheart Guff x1 5 30
Forged in the Barrens kiegészítőLady Anacondra x1 6 3 7
Saviors of Uldum kiegészítőOverflow x2 7
Forged in the Barrens kiegészítőCelestial Alignment x2 8

Semleges lapok (5 db)

Név Mana Támadás Élet
Scholomance Academy kiegészítőSphere of Sapience x1 1 0 4
Rise of Shadows kiegészítőArchmage Vargoth x1 4 2 6
Forged in the Barrens kiegészítőInjured Marauder x2 4 5 10
The Boomsday Project kiegészítőMecha'thun x1 10 10 10

Még több Druid pakli

Még több pakli a feltöltőtől ()

#1

2022.07.25 22:38

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Holnap érdemben, most csak érzelmesen: egyetértek.

(Bulls*** Druid feat. Guff Retardtotem)

#2

2022.07.26 08:16

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő

Igen, kb mindig is de legalább is az elmúlt néhány évben a Druid volt a legerősebb kaszt a játékban.

Bárcsak én is tekinthetnék a paklikra eszközként a játékhoz. Gyakrolatilag megsemmisült mostanában a kedvenc rugóm, egyszerűen nem lehet a mai szintre hozni, nem is tudok játszani a játékkal.

Szerkesztve: 2022.07.26 08:16

#3

2022.07.26 10:13

Alfons profilképe

Alfons (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: alfons#2420

Egyet tudok érteni, páholyból nézhettem végig én is ahogy haladtál vele! Igen csak elszomorító volt a látvány hogy az ellenfelek jóformán tehetetlenek voltak ellene. Őszintén amíg lehet ezzel a paklival nyerni, szerintem senkit nem fog érdekelni hogy milyen rossz a játékra nézve vagy sem. Nyilván én is egyetértek hogy az ilyen fajta paklik azok amik abszolút tönkre teszik a játékélményt, viszont a játékosok zöme meg szereti a könnyebb utat választani. 

Ugyanakkor meg nem lehet őket emiatt hibáztatni, hiszen ha már megvan hozzá mindenük, és lényegében ott van az orruk előtt a lehetőség, akkor miért ne élnének vele. 

Magával a Celestial Alignment lappal nem volna akkor probléma ha a Druid nem tudna magabiztosan ramp-elni, vagy manához jutni egy Celestial Alignment-s kör után. A Lady Anacondra is igen komoly probléma olyan szempontból hogy a spelleket ingyen lehet vele pörgetni, a Celestial Alignment-nek köszönhetően. 

A többi lapról meg nem beszélve. Ott a hőskártya is, aztán a Floop's Glorious Gloop + Flipper Friends, az Overflow-k, ahogy 5 kártyát tudsz felhúzni, ingyen stb. 

Mindegy, gyanítom ha elegen panaszkodnak majd a paklira akkor a fejlesztők is utána járnak a dolognak, csak kérdés hogy mennyi idő telik el addig. Én mondjuk a Mage körmére is néznék, mert ott is az a Open the Waygate + Grey Sage Parrot combo egy borzalom. Még ha nem is olyan erős, de az ellen játszani is egy rémálom tud lenni. 

#4

2022.07.26 19:45

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Szóval, igen, nekem is erősen frusztráló Ramp Druid vagy Waygate Mage ellen menni. Csak a top tier paklik képesek magabiztosan lerohanni/megzavarni őket, egyébként lazán pasziánszozgatnak. Teljesen kizárnak játék közben, és ráadásul nézheted perceken át, hátha elrontanak valamit, vagy mikor szakítja meg végre a feladásod az animációkat. Meg van a bunyó, mikor minden varázslat életbe kerül? Szép lassan a vadon is eléri a Yu-Gi-Oh! szintet, sima lesz egy kör alatt győzni. Ami persze elkerülhetetlen ahogy egyre több kártya ömlik be, de mégis fájó. (Szerintem Scholomance-től fajultak el látványosan jobban a dolgok.)

A mágusnál egy Open the Waygate tiltás mindent megoldana, de a druida ömlesztve van ramppel és lappaklihúzóval. Gonosz leszek, pontosan ezért hiányoznak azok az idők, mikor játszhatatlan volt a kaszt. Wildheart Guff-ot elvenném tőle, a hősképességével és 20 manás sapkájával duplán nevetséges lett a ramp arzenálja. A druida szinte csak varázslatokkal operál, de így már Loatheb sem tud érdemben mit kezdeni vele.

#5

2022.07.26 20:31 | Válasz: (#4) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Qwerjjj34 profilképe

Qwerjjj34 (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: qwerjjj#2645, qwerjjj34#2944

A legjobb az lenne ha a Time Warp 4 mana lenne.

Szerkesztve: 2022.07.26 20:32

#6

2022.07.26 21:42 | Válasz: (#4) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Alfons profilképe

Alfons (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: alfons#2420

Valóban olyan lesz már mint a legtöbb kártyajátékban hogy, játszhatatlan lesz a dolog egy idő után, vagy pedig csak frusztráló, és kimerítő az egyszeri játékosoknak úgy mint a profibbaknak is. Bevallom én speciel a Yu-Gi-Oh Duel Links-t élvezem, annak ellenére hogy ott is vannak dolgok amik nem feltétlen sülnek el jó, viszont a rendes és valós játékhoz képest még így is könnyebb benne játszani. Könnyebb elkezdeni is, mivel nincs annyi lapkészlet még a digitális verzióban, ellentétben a valós kártyajátékkal. Sokakat el is rettent ez, főleg kezdő szinten. Arról nem beszélve hogy egy egy lap mennyibe kerül valós áron, és néha megkerülhetetlen, mert meta paklik részét képezi például. Mondjuk ott annyiból jobb a helyzet hogy olcsóbb alternatívák is vannak, csak persze azok nem olyan hatékonyak. De a Magic-ről is halottam már hogy ott is fel vannak darabolva a játékmódok, és ott se fenékig tejfel minden. 

Ebből le lehet szűrni hogy ez minden online és offline kártyajáték velejárója, legalábbis ahol félévente, évente jönnek új tartalmak, az adott játékhoz. Ellentétben mondjuk egy póker, vagy magyar kártyacsomaggal amik mindig fixek lesznek. Egyszerűségük ellenére mégis szórakoztató és izgalmas játékokat lehet azokkal is játszani. 

Mondjuk egy 21 vagy Makaó, esetleg Zsírozós világbajnokságot szívesen megnéznék! :P :DD

Visszakanyarodva a hs világába, azért mondjuk rendesen látszik hogy a classic és a standard, és wild formatok közt mennyi a különbség. Nem tudom mi lehetne a jó megoldás hogy a wild-t is gatyába lehessen rázni, de nem volna egy egyszerű feladat. Főleg úgy hogy az új kiegekkel igazából csak rontanak a helyzetén a rengeteg töltelék vagy ritkán a  broken lapokkal. De a standard is produkálja már ezeket a tüneteket, amiktől a wild is szenved. Számomra legalábbis. 

#7

2022.08.04 12:30

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

A Time Warp 5 mana alatt legjobb esetben is csak ideiglenes megoldás volna. De olcsóbb manával akár már most új prolémához vezetne, és bármikor meta a küldi, mindig ugyanehhez a játékélményhez vezet...

De egyébként felesleges kiemelnem paklikat. Eljutottunk arra a pontra, mikor az lehet életképes, ami képes a "mana nélküli" játékra, és az elmúlt pár év alatt szinte minden kasztnak lehetőséget nyitottak erre. Így meccseken marad a "ki hozza össze legsebesebben a kombóját", legyen szó győzelmi kondícióról, vagy annak megzavarásáról. "Ha minden beteg, semmi sem beteg", tényleg, öröm így játszani...

Távolságot tartva továbbra is követni fogom a Standardot, de nekem nem tetszik az új irány, amerre a Hearthstone-t terelik. Így hát én is abban reménykedem, hogy idővel a Klasszikus formátumhoz hasonlóan más régi metákhoz is visszatérhetünk majd.

#8

2022.08.04 13:13 | Válasz: (#7) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Alfons profilképe

Alfons (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: alfons#2420

Ezek a paklik igazából csak azért vannak megemlítve mivel ezek a legszembetűnőbbek, és példaértékűek abban az értelemben hogy hogyan nem működik jól valami, ami tönkreteszi a játékélményt. Nekem legalább erről szólna a dolog, de egyetértek abban hogy ha ezeket a problémás paklikat mindenestül kivennénk a játékból, csak kevés mértékben következne be változás. Másfelől meg kezdésnek nem lenne rossz. :P :)

Én is most már szinte csak classic hs-el játszom, egyszerűen jobb! Nincs mit ezen szépíteni, én is próbáltam magam győzködni sokáig, hogy a sok lap miatt a másik két formátum sokkal változatosabb és érdekesebb lehet, de valójában meg mindig ugyanaz a sláger, csak más paklikkal, kasztokkal, és mechanikákkal. Tegnap játszottam standard-ben és abszolút, az új Hunter és Impes Warlock paklikon kívül, még mindig ugyanazokkal a paklikkal találom szembe magam. Jó alacsony szinten, de ez ma már nem igazán számít. És még csak hajlandóságot se látok hogy legalább kipróbálják az új lapokat.

De nyilván nincs miért, mert akik majd 2 héttel előre rendelnek és kitudják próbálni az új lapokat, azok már mindent megmutatnak addigra ilyen olyan videókban, mire rendesen megjelenik egy egy kiegészítő. Innen is köszönöm nekik és a blizz-nek is hogy a felfedezés, és újdonság élményét elvették!!! 

Classic-hoz képest túlságosan felgyorsult a játék, minél hamarabb és hatékonyabban kell már elintézni egymást. Illetve a erőforrás generálás már nagyon túlzásba ment. Az mikor a druid 5 manán kijátszik majd 2x annyi értékben dolgokat, nem egészséges. Classic-ban legalább az megvolt hogy lapokat áldoztál a manádért, míg ma meg már szinte ingyen kidobálsz mindent hátrány vagy áldozatok nélkül. 

Classic-ban is megvan a csalás ha úgy nézzük, mert a Druid ott is megtud szaladni, de legalább végesek az erőforrásaik. Egyedül a freeze Mage ami kis túlzással végtelen kombó lehetőséget rejt magában, az Archmage Antonidas-al! Ugyanakkor az a pakli ma már nem működik olyan jól mint mondjuk 2014-ben. Classic-ban is vannak változások az eredeti állapotához képest. Ugyanakkor mégis ez a format tudja a legtisztább és izgalmasabb játékélményt nyújtani. És szerintem pont az egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége.

Cserébe nehezebb is haladni mint a másik két formatban. És lehet mondani hogy a Wild nehezebb, amit még el is tudok fogadni, de hogy frusztrálóbb élmény ott játszani az is biztos. Számomra legalábbis. 

Standard meg szintén kezd hasonló cipőben járni, ott is nehezen találom azokat a paklikat amik tényleg letudnak kötni. Én például csak Questline Rogue paklival játszottam Standard-ben és mégis jól elvoltam vele. Nyerni is tudtam, mivel csak meglett vele az 1000 win, és nem nyögve nyelős volt a dolog. Jó azért nem véletlenül kopott ki a meta-bol, de legalább használható volt még. Vagy csak nekem volt mindig szerencsém vele. 

Úgy hogy én is már úgy vagyok az egésszel hogy ez a tisztességes 5-10 lépés távolságból nézem az eseményeket, mint Wild-ban, mint Standard-ben. De érzésem szerint itt már kár reménykedni abban hogy, valaha is visszatérnének a fejlesztők a gyökereikhez. Prince Renathal egy jó próbálkozás volt, de ennyi még nem lesz elég. Idővel meg lehet a 40 hp is visszájára fog sülni. 

Szerkesztve: 2022.08.04 13:17

#9

2022.08.06 10:51

Qwerjjj34 profilképe

Qwerjjj34 (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: qwerjjj#2645, qwerjjj34#2944

Játszottam ma is a paklival, bronz 10ből olyan 3 óra alatt már gyémánt 5 ben voltam. 1 darab meccset se vesztettem a paklival, nevetséges. Még akkor is nyertem mikor kifagyott a játék és újra kellett inditanom.

#10

2022.08.06 11:51 | Válasz: (#9) Qwerjjj34 (Rare) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Igen, ez a pakli még az internetes kapcsolatot is elhárítja a taktikájával. :D

#11

2022.08.10 08:54

Qwerjjj34 profilképe

Qwerjjj34 (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: qwerjjj#2645, qwerjjj34#2944

Most játszottam egy meccset ezzel a paklival, már legend 500ban és az ellenfél kijátszotta Theotar, the Mad Duke-ot és 2 lap volt a kezemben Oaken Summons és Poison Seeds és nem értettem miért az Oaken Summons vette el.

Nem találkoztak még ezzel a paklival? 

Meg ami feltűnt, hogy egyszer se játszottam mirror meccset, minden druid akivel találkoztam 40 hp-s volt ez hogy lehet? 

#12

2022.08.10 21:47 | Válasz: (#11) Qwerjjj34 (Rare) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő

Talán csalódott volt, hogy nem tudott vmi igazán nagyot fogni Teotarral és akkor már tök mindegy volt melyiket választja. 

Mecha'thun valtozatot Én is régen láttam bár... a második Plague vagy az aIligment kijatszsása után el szoktam menekülni. Elkerülendő a kiégést. De attól, hogy beteszi Renathalt még lehet Mechathun. Amugy is tök mindegy minek nevezik, Maly, Mill vagy ez mind ugyanaz a pakli 3-5 lap különbséggel.

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás

Karácsonyi dekoráció