Revolutionlock
Leírás
Mi ez?
Zoolock-ként kezdett de ControlWarrior ként legyőzött?
Ki gondolta volna hogy egy TempoMage fog legyőzni mikor Gul'dan ellen játszottam?
:: A pakli részei ::
A pakli jól szeparálható részekből áll, 2 fő része a Warlock-os kártyák és a Neutral lapok.
- Minden Neutral lapnak a Renounce Darkness utánni felállást kell támogatnia, ezekből 8db van összesen: 3db a SpellDamage-es laphúzás, 4db a Tempo Legenda és 1db Justicar Trueheart .
- A Warlock kártyák mindegyike a Renounce Darkness előtti felállást támogatja, ezekből 20db van összesen: 6db 1-drop, 7db Spell amik leszedésként funkcionálnak és 7db mid game droppok.
- Valamint a 2db Renounce Darkness , ami a pakli fő alkotó eleme.
:: Stratégia ::
Nagyon egyszerű, a játék elején egy " Még az isten sem mossa le rólad hogy Zoolock vagy " paklival igyekszel megszerezni a tempót.
Amint sikerült megszerezni és megtartani a tempót Mondj le a sötétségről.
A játék további részében a Tempó legendák, Justicar Trueheart meg az új lapok a segítségedre lesznek hogy megnyerd a játékot.
:: Mulligan ::
- Álltalános esetben ezeket tartsd meg:
Flame Imp , Possessed Villager , Dark Peddler , Darkbomb és az Imp Gang Boss .
- Druid, Mage és Rogue:
Mivel ők tudnak pingelni ezért a Possessed Villager helyett próbálj meg a Voidwalker -re vagy a Blood Imp -re Mulligan-elni.
- Paladin és Shaman:
Annak fényében hogy ők idéznek meg legnagyobb valószínűséggel 1 HP-s lényeket, a Mortal Coil itt jobb mint a Possessed Villager de a Voidwalker vagy a Blood Imp is jó ellenszer lehet ellenük.
A Renounce Darkness -t mindenképp dobd vissza, ezt a lapot a játék közepén vagy végén akarjuk kijátszani, esetenként meg nincs is rá szükség.
:: Az új kaszt ::
A három legjobb amit kaphatsz azok: Mage, Priest, Warrior.
Justicar Trueheart emiatt a három kaszt miatt van benne, hatalmas taktikai előnyhöz tud juttatni az üssünk 2-őt vagy heal-eljünk 4-et, de fontos hogy csak üres board-ra szabad kitenni vagy ha miénk a board control.
Ha ezek közül kapsz kasztot akkor 80 - 60% hogy jó kártyákat kapsz és nyersz.
Közép mezőny: Shaman, Druid, Paladin.
Justicar Trueheart itt is sokat tud segíteni, de javarészt a laphúzós SpellDamage-ek és a tempó legendák segítenek.
Ha ezek közül kapsz olyan 70 - 40% a jó kártyák bevonzása, de én biztosan állítom hogy ezzel a 6 kasztal többet nyertem mint vesztettem a Renounce Darkness -ből.
Végül a legrosszabb: Rogue.
Ha erre a kasztra cserélődsz ki akkor GameOver, ugyanis ez rosszabb mint a Warlock, nyilván ennek a paklinak ez a kaszt a hátul ütője.
Nekem még nem sikerült a Renounce Darkness -ből kapott Rogue-val nyerni.
.
A csökkenő sorrend is ez:: Mage, Priest, Warrior | Shaman, Druid, Paladin | Rogue.
A Renounce Darkness -ből kapott Hunter számomra nagyon kiszámíthatatlannak tűnt, mert általánosságba véve ugyanannyit sikerült vele nyernem mint vesztenem, nála nagyon a véletlenen múlik minden.
:: Match-up ::
- Druid: A mostani metában leginkább a Malygos , Aviana , (C'Thun) combo paklik elterjedtek, Wild-ban a (Jade Golem) verzió annyira nem elterjedt, de ott vannak még a Midrange és az Aggro / Token verziói is.
A Combo felállások ellen az offenzív stratégia vezet győzelemre itt több ideig leszel Warlock, Midrange és Aggro-k ellen pedig amint siekrül átvenned Warlock-ként a Boardcontrol-t igyekezz átalakulni.
- Hunter: Amire számíthatunk az eggyértelműen vagy az aggreszív variációk amik buffolhatnak kézre is vagy csak simán damage-elnek, ebben az esetben ugyan az a stratégia veddát a BoardControllt és cseréld ki magad.
A másik variációk nagyobb falatok lehetnek Savannah Highmane és társai a játék elején könnyen elvesztik tempójukat innen felismerhetjük őket, itt nem túl okos döntés kicseréni magunkat, igyekezzünk Warlock-ként ledarálni őket, Justicar Trueheart -ot a Warlock HeroPower -ére is elnyomhatjuk a fájdalom mentes laphúzásért, elvégre Hunter fájni fog.
- Mage: Aggro, Tempo és Mech esetén Warlock-ként vegyük át a tempót majd csere és nyerjük meg a játékot.
Freeze ellen esélytelen a küzdelem, itt bármikor kicserélheted magad " hátha bejön " alapon, Reno Jackson deckek ellen 2 stratégia van (Bármely Reno deck ellen), az első stratégia az hogy aggro Warlock-ot játszva
le "Rush-olod", B-terv ha ez nem vállt be akkor kicseréled magad és megoldod máshogy, itt nem célszerű Justicar Trueheart -ot a Warlock HeroPower-ére nyomni.
- Paladin: Midrange, Aggro variációk ellen szintén az " Amint átvettem a tempót kicserélem magam " játék erősebb, Control és Secret / Secret és N'Zoth variációk ellen aggreszíven kell próbálkozni, Justicar Trueheart mehet a Warlock HeroPower-re ebben az esetben.
- Priest: A Dragon variációk most jelenleg a leg elterjedtebbek, ilyenkor szintén az amint átveszem a tempót kicserélem magam játék a nyerő, Control, Lopkodós felállások esetén maradjunk Warlock-ok és menjünk arcra.
- Rogue: Mivel gyakorlatilag az összes egykoron népszerű variációi már meghaltak sokan nem próbálkoznak vele, amivel összefuthatunk azok az N'Zoth és vagy Reno Jackson próbálkozások lehetnek.
Próbáld meg Warlockal minnél tovább kibírni de ha nemsikerül akkor cseréld ki magad, ahogy a helyzet kívánja próbáld meg akkor kijátszani Justicar Trueheart -ot.
Más esetben van még a Mill ( Ami a Druidnál is igaz lehet ) igyekezz minnél elöbb kicserélni magad és a mana előny miatt nyertél.
Malygos verziók esetén szintén az agreszív stratégia vezethet sikerre.
- Shaman: Midrange / Aggro / Murloc esetén is a jókor kijátszott csere a jó stratégia.
- Warlock: 2 verzió maradt életben a Zoolock és a Renolock, Zoolock esetén tempó átvétel után a csere menthet meg, Reno lock esetén pedig az aggreszív play vagy a B terves csere.
- Warrior: Kalózos és egyéb más aggrók ellen szintén a tempó átvétel utáni csere, Mulligan ebben az esetben a Mortal Coil , Control-ok ellen addig próbálkozzunk Warlock-al ameddig csak lehet és ha már eredménytelennek látjuk Warlock-al, akkor cseréljük ki magunkat.
:: Nem cserélhető lapok ::
- Eggyértelműen a Renounce Darkness , hiszen erre épül maga a pakli.
- Justicar Trueheart , a taktikai előny amit evvel a legendával lehet elérni túl erős ahoz hogy ebből a koncepcióból kihagyjuk.
- Bloodmage Thalnos és a 2db Azure Drake , az általuk kapott laphúzás és SpellDamage a Renounce Darkness -t követően nagyon fontos.
:: Cserélhető Lapok ::
Warlock Kártyák:
- A Renounce Darkness -en kívül a többi 20 Warlock kártya nincs kőbe vésve, tetszés szerint variálhatunk velük, számomra ez a felállás az optimális.
Neutral Kártyák:
- A 4db Tempo Legenda nincs kőbe vésve, számomra Loatheb , Sylvanas Windrunner , Dr. Boom és Ragnaros the Firelord tűnik a leg optimálisabbnak, ezeket a legendákat bárhová be lehet tenni de akármilyen más erős Tempo Minion is jöhet ide.
Végezetül még annyit, hogy most a metában nyilván a Zoo és a Reno a leg elterjedtebb variációja a Warlock-nak de a Renounce Darkness egy egészen jó kaput nyit csak ki kell próbálni és meg kell tapasztalni hogy márpedig van olyan jó ez a koncepció mint a Reno-s deck-ek.
★Ez egy kiváló pakli!
15
Warlock lapok (22 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Blood Imp x1 | 1 | 0 | 1 |
Flame Imp x1 | 1 | 3 | 2 |
Mortal Coil x1 | 1 | ||
Possessed Villager x2 | 1 | 1 | 1 |
Power Overwhelming x2 | 1 | ||
Voidwalker x2 | 1 | 1 | 3 |
Dark Peddler x2 | 2 | 2 | 3 |
Darkbomb x2 | 2 | ||
Renounce Darkness x2 | 2 | ||
Darkshire Councilman x2 | 3 | 1 | 5 |
Imp Gang Boss x2 | 3 | 2 | 4 |
Void Terror x1 | 3 | 3 | 4 |
Imp-losion x2 | 4 |
Semleges lapok (8 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Bloodmage Thalnos x1 | 2 | 1 | 1 |
Azure Drake x2 | 5 | 4 | 5 |
Justicar Trueheart x1 | 5 | 6 | 4 |
Loatheb x1 | 5 | 5 | 5 |
Sylvanas Windrunner x1 | 6 | 5 | 5 |
Dr. Boom x1 | 7 | 7 | 7 |
Ragnaros the Firelord x1 | 8 | 8 | 8 |
Még több Midrange Warlock pakli
0
2016.12.27 09:36
0
2016.12.27 21:06
0
2016.12.29 22:30
0
2017.01.01 19:32
0
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Már csak a ráfordított idő és a gondosan megfogalmazott mondóka miatt is ment a plusz! ;)
Szerkesztve: 2016.12.26 21:18