FórumÁltalánosFordged in the Barrens előzetes kibeszélő

Szerinted milyen hatással lesz a játékra az új kiegészítő és a hozzá kapcsolódó jónéhány változtatás? (végeredmény)

Természetesen pozitívan fog hatni, minden újdonság csak jót tehet a játéknak.
30%
Inkább pozitívan fog hatni.
40%
Inkább negatívan fog hatni.
20%
Egyértelműen negatívan fog hatni.
10%
Nem tudom megmondani.
0%

Fordged in the Barrens előzetes kibeszélő

Sziasztok!

 A tegnapi nap (2021. 03. 23.) folyamán végre megismerhettük az új szett minden lapját, így már szinte mindent tudunk az érkező kiegészítőről. Ennek kapcsán lennék kiváncsi a ti véleményetekre, pontosabban:

  • Milyennek látjátok a kiegészítőt dizájnolási szempontból (artwork-ök, erőszint, kulcsszavak, gyémánt kártyák)?

  • Mit gondoltok az új kártyákról (kedvenc lapok, kártyák előzetes megítélése, első hetes nerfjelöltek)?

  • Mi a véleményetek a core szett bevezetéséről?

  • Milyennek jósoljátok a metát a kiegészítő megjelenése után?

Minden egyes válasznak örülök, az csak még jobb, ha több témában is írtok!

Forged in the Barrens - Hearthstone

Szerkesztve: 2021.03.23 23:48

#1

2021.03.23 12:56

Kezdeném is: én személy szerint a kiegészítőt játéktervezési szempontból erősen középszerűnek látom, a ranked spellek az Boomsdayes omega lapok flexibilisebb változatai (magyarán semmi új nincs bennük), a frenzy elég gyenge külcsszó, ahogy a vele rendelkező lapok többsége is, viszont a szimplán powercreep kártyákon kívül érkezett jónéhány egyedi képességgel rendelkező kártya (pl.: a DH sigil lapjai, Tamsin Roame, Tavish Stormspike), nem mellesleg kevés a tényleg használhatatlan lap. Az artworkök szempontjából nekem nem tetszik a kiegészítő, a lapok egy jelentős része leginkább egy gyerekeknek készített játék képére emlékeztet (túl színesek és csak nyomokban hajaznak arra, ahogy a valóságban kinéznének), hasonlóan a core set újoncaihoz  (mondjuk a játék már kiegészítők óta ennek a stílusnak az irányba halad, de engem mostanra kezdett el zavarni). Ami szerintem továbbra is probléma lesz, az a hősök alacsony hp-ja, mivel az aggro deckek az erőszint növekedésével és az egyre erősebb lapokkal egyre több sebzést tudnak kiosztani egyre korábban, így a lassabb paklik hiába kapnak erős late-game lapokat, ha extrém esetben már a 4.-5.-6. körben leölik őket (főleg wildban fordul elő), hacsak nem húznak tökéletesen, vagy nem rendelkeznek nagyon erős védekező lapokkal az adott matchupra. A diamond kártyák hidegen hagynak, csak azt remélem, hogy nem fagy majd ki tőlük a játék meccs közben.

Na és jöjjenek a lapok és várható paklik, standartdot nézve főképp.

Demon Hunter:

Sigil of Silence: jelenleg nem látszik, hogy miért lenne játszva, controlba lassú, az aggro pedig nem engedheti meg magának, hogy ne csináljon semmit egy lap elhasználásáért. Potenciálisan burn paklikban szerepelhet ha taunt meta lesz (fixen arcra tudsz támadni a hőssel), illetve szinergizál az Acrobatics-al, de sok ebben a lapban nincs szerintem. 2/5

Fury (Rank 1),Fury (Rank 2),Fury (Rank 3): olcsón ad elfogadható mennyiségű támadást, nem rossz, de gyengébb mint a Twin Slice volt. 3/5

Tuskpiercer: 1 mana 1/2-es fegyver, ami célzottan lapot is húz? Semmiképpen nem rossz szerintem, a dh ráadásul még buffolhatja is a hősét, tehát az alacsony támadás sem akkora probléma. Az egyetlen gond a lappal, hogy jelenleg nincs olyan sok elérhetó deathrattle-ös lapja a DH-nak, amit  fel akarnál húzni (talán a Loot Hoarder, Bloodmage Thalnos, Teron Gorefiend, illetve az új kiegészítő deathrattle lényei közül pár).  A lap ettől függetlenül erős, szerintem lesz játszva. 4/5

Razorboar: önmagában nézve nem rossz lap, ha aktiválódik a képessége és elég jól szinergizál a Razorfen Beastmasterrel , de jelenleg nincsen hozzá elég támogatás és csak kézből idéz (igaz a DH-nak ez nem akkora probléma a beteg laphúzása miatt). Lehetséges hogy lesz játszva, van benne potenciál, de jelenleg nem érzem annyira a helyét.   3/5, de lehet még jobb, ha kap támogatást.

Sigil of Flame: egy gyengébb, de hatástalaníthatatlan Doomsayer, talán még a Corrupting Mist-hez lehetne hasonlítani, az egy elég gyenge lap volt. Ez egy fokkal jobb (a frissen kijátszott lényeket is sebzi), de még mindig rossz, az Immolation Aura mellett nincs értelme. 1/5

Razorfen Beastmaster: igazából ugyanazt tudom írni, mint a Razorboarnál.   2/5, de lehet még jobb, ha kap támogatást.

Vile Call: önmagában erősebb Landscaping, viszont a token DH továbbra sem látszik működőképesnek. A lap nem vészesen rossz, de szerintem nincs helye a mai metában, talán arénában jó lesz. 2/5

Kurtrus Ashfallen: elég jónak néz ki, ideális esetben egy 4 mana 3/4, ami leszed két közepes lényt is, de outcast nélkül is megérheti, mivel nem random támad. Ami számomra kérdés, hogy vajon akkor is megtámadja-e a 2. lényt, ha ez első csapásnál 1 alá csökken a hp-ja (szerintem nem), de ettől függetlenül: 4/5

Vengeful Spirit: két célzott laphúzás 4 manáért közel vanilla testtel, nem tűnik rossznak. Ami miatt ez a lap nem lesz játszva szerintem az az outcast kulcsszó rajta, ugyanis a képessége nélkül borzalmas, az ilyen lapok pedig akkor működnek jól, ha kevés kártya van a kezedben, ami egy aggro/tempo deathrattle decket feltételez, amihez jelenleg nincs elég lapja a DH-nak. 2/5

Death Speaker Blackthorn: én személy szerint látok fantáziát ebben a lapban, nem túl drága, fogyasztja a paklidat és manát is csal (ideális esetben 19! manát érhet), nem mellesleg Taelan Fordring majd fixen felhúzhatja a 7. körre. Csak azért nem 5/5, mert a DH-nak nincs elég jó lapja hozzá. 4/5

Összegzés és meta jóslat: Illidan ebben a kiegészítőben szerintem elég sok középszerű/out of meta lapokat kapott, ráadásul ezek közül a legtöbb a deatrattle vonalra illeszkedik, amihez a kártyák erősek, csak épp nincs elég támogatása. Amit én elképzelek, az egy tier 3-as, kontrolosabb burst deck (hasonló stílusban mint a soul fragment DH tolta), illetve a most is erős (tier 1) Il'gynoth OTK pakli, amibe akár egy deathrattle csomagot is el tudnék képzeli, mint életképes opció, mivel eléggé fel lehet vele pörgetni a paklit  és a tempója sem rossz. Én ezt  valami hasonló csomagban képzelem el (2 Loot HoarderBloodmage Thalnos, 2 Tuskpiercer, Death Speaker Blackthorn, Taelan Fordring, 2 Razorboar, 2 Death's Head Cultist, 2 Burning Blade Acolyte = 13 lap, amiből kinyerhető 9 lapházás (Blackthorn effektjét is annak számoltam) és mellé még bőven marad hely az OTK-nak. Az aggro DH szerencsére szinte semmit sem kapott, valószínűleg marad ott, ahová a legutóbbi nerfje után került (gyenge tier 3), a big, control és token variánsok pedig eddig sosem voltak életképesek, nem hiszem, hogy ez most változna.

Folytatás később, ha lesz rá időm.

Szerkesztve: 2021.03.29 16:54

#2

2021.03.23 23:27

Druid:

Living Seed (Rank 1), Living Seed (Rank 2), Living Seed (Rank 3): egy teljesen korrekt lap, gyakorlatilag 1 manáért a 2. körben/ ingyen később húzol célzottan egy lapot. A druid számára pedig nem is egy erős mid-game beast lesz elérhető lesz standartban (Umbral Owl, Marsh HydraTwilight Runner, Teacher's Pet, Moonfang, Fleethoof Pearltusk és a két új druid beast), így a kártya a beasteket is használó Druidban megtalálhatja a helyét. 3/5

Mark of the Spikeshell: egy manahatékony buff, ami további másolatot ad a kezedbe egy kiválasztott lényről. Nem egy beteg kártya, ráadásul nem tauntos lényre ellőve elég gyenge, de mivel jelenleg elég sok jó tauntos lap van mellé, ezért lesz játszva. Szerintem még kiemelendő a lap szinergiája a Dreaming Drake-kel és a Strongman-nel, nekik köszönhetően a lap kiérdemli a 4/5-öt.

Razormane Battleguard: röviden: ez egy OP lap. Bővebben: egy két manás vanilla lény, ami ha tauntokat játszol, gyakorlatilag ingyen kijátszható, ráadásul az ellenfélnek azonnal le kell szednie, ha nem akar instant veszíteni, amit a kijátszott taunt semmiképp sem könnyít meg számára. Engem ez a nerfje előtti Pint-Sized Summoner-re emlékeztet, az egy jóval gyengébb lap volt, mégis beteg dolgokat tudtak  vele a deckek nagyon korán csinálni. Ráadásul ebből coinnal + Lightning Bloom-al már az első körben kimehet kettő, szerintem ez azon kártyák egyike, ami szinte garantáltan nerfet fog kapni. 5/5

Thorngrowth Sentries: korrekt token generátor, láttunk már ilyet a Dreamway Guardians képében, az a lap jó volt és ez is jó lesz egy bizonyos paklitípusba. 3/5

Guff Runetotem: 3 manáért egy elfogadható test és egy meglehtősen erős ismétlődő képesség. A lap mellett szól, hogy a Druidnak szinte minden varázslata el van/várhatóan lesz látva nature taggal és nem is egy közölük 0-1 manába kerül, így renkívül olcsón nyerhetsz ki belőle viszonylag sok értéket. A kártya hátulütője, hogy kell mellé még néhány lény az asztalon, hogy működjön, illetve legendás, tehát csak egy darabot futtathatsz belőle, így kisebb az esélye, hogy a játék elején kézhez kapod, márpedig a végjátékban nem túl hasznos. 3/5

Plaguemaw the Rotting: egy olcsó, Kel'Thuzad szerű lap, ami a társaival ellentétben akár működhet is. A kártyával (hasonlóan az összes többi hasonlóan dizájnolttal) a fő probléma az, hogy a hatékony kijátszása azt feltételezi, hogy már van egy szép nagy asztalod (amivel az esetek többségében inkább kivégzed az ellenfeled), az ellenfélnek pedig lényei, amikkel megéri tradelni. Előnyei, hogy aránylag olcsó és a másolatok a taunton kívül nem veszítik el a további képességeiket, illetve a druid rendelkezni fog a Razormane Battleguard-dal, mivel korán ki tud majd csalni értékes, ehhez passzoló kártyákat. 3/5

Pride's Fury: token board buff, de drága és a druidnak van jobb is ennél hasonló áron (Arbor Up, Soul of the Forest). Az meg már csak hab a tortán, hogy a token druid legtöbbször egy agresszív pakli, tehát sokra nem megy a felbuffolt hp-val. 2/5

Thickhide Kodoaránylag olcsó tauntos beast hasznos deatrattle effekttel, szimplán erős önmagában és még erősebb a sok kapcsolódó szinergia miatt. Az szinte összes nem aggro druid deckben alap lesz, de nem köré fog épülni a meta  4/5

Celestial Alignment: ez egy igen érdekes lap, vadonban lehet komoly gondokat fog okozni, de nem látom, hogy standartban miért játszana bárki ezzel. Egész egyszerűen sokszor meghalsz mire kijátszhatnád, drága, a kijátszása körében nem csinál semmit és még köröket kell utána várni, hogy ténylegesen kihasználhasd az előnyét. Trolden videóiban biztos fogjuk látni, egyébként standartban jelenleg 1/5, vadonban 4/5

[Druid of the Plains]: Coilfang Warlord, csak nem te vagy az? Nos, ez egy viszonylag barátágos "value for the cost" lap, ami megválaszol egy  közepes lényt és legtöbbször hátrahagy egy 6 manás tauntot maga mögött. Ráadásul a druid a 4.-5. körben már ki tudja játszani, ami tovább erősíti a lapot. Midrange-beast deckekben (ha egyáltalán majd léteznek) fix helye lesz, esetleg még ramp paklikban megfordulhat. 3/5

Összegzés és meta jóslat: a druid ebben a kiegészítőben igazából szinte csak jó vagy kiváló lapokat kapott, ezenkívül a számos erős lapja  velünk marad standartban. Igazából aminek az elvesztése ténylegesen fájdalmasan érintheti az a Savage Roar, az Overflow, az Anubisath Defender és Ysera, Unleashed, az összes "core card" volt a druid paklik jelentős részében. Ettől függetlenül Malfurion bizakodva nézhet szembe az új metával, számos potenciális archetípusa lesz ugyanis játszható. Először is, szinte biztosan meg fog maradni a token-spell és a Survival of the Fittest druida (ami a Primordial Protector-ral fixen felhúzhatja majd a kulcslapját), mint erős opció, emellett én számítok egy erős midrange/N'Zoth menagerie-taunt druidra, mivel a kigészítőben érkező lapok és a már meglevő erős taunt minionok (Teacher's Pet,Greybough,Dreaming Drake,Scrapyard Colossus,Archspore Msshi'fn, Bonechewer Brawler, Overconfident Orc, Circus Amalgam, Strongman, Carnival Clown) lehetővé teszik egy külön irányvonal kiépítését. A beast druiddal szemben viszont szkeptikus vagyok, önálló archetípusként továbbra sem lesz szerintem életképes, azonban egyes erősebb lapjai felbukkanhatnak más paklikban, mint jó support lehetőségek.

Szerkesztve: 2021.03.25 23:21

#3

2021.03.24 23:24

Hunter:

Sunscale Raptor: a Dire Mole visszatért! Ez a lap ugyanúgy játszva lesz a beast hunterben, mivel jók a statjai, 1 drop, beast és még egy érdekes frezny effektet is kapott, ami az új, "discover a beast from your deck" típusú lapokkal elég jól együttműködik és a játék korai szakaszában a magas hp miatt nagy eséllyel aktiválható is. 4/5

Wound Prey: egy kicsivel jobb On the Hunt, de ugyanúgy gyenge. Az esetek többségében "1 mana deal 2 damage to a minon", szimplán csak nem üti meg a szintet. Esetleg jó lehet spellburst/frenzy/"after you cast a spell" aktivátornak. 2/5

Kolkar Pack Runner: vanilla két drop egy egyszerű, de viszonylag erős effekttel. A fő probléma vele, hogy a hunternek jelenleg nincs elég erős token beast szinergiája hozzá (Scavenging Hyena és Overwhelm), de ettől függetlenül fel-fel bukkanhat itt-ott. 2,5/5

Prospector's Caravan: 2 mana 1/3, ami az esetek 90%-ában nem csinál semmit. Egyszerűen csak szörnyű. 1/5

Tame Beast (Rank 1), Tame Beast (Rank 2), Tame Beast (Rank 3): 5 mana alatt oké, 5 manán erős, 10 manán egészen elborult. Ami miatt ez kiérdemli a bizalmamat, az az, hogy alapjáraton proaktív, olcsó spell, beastet idéz és nem mellesleg szinergizál mindkét új és erős hunter legendaryval. 4/5

Pack Kodo: 3 mana 3/3 beast, és még tauntja sincsen (Ironfur Grizzly). Ez eddig elég rosszul hangzik, de az effektje és a kapcsolódó szinegiák miatt egészem kiváló. Először is, minden második alkalommal fel fogja ajánlani a Rinling's Rifle-t, ami egy nagyon erős lap ezután curve-ön kijátszva, nem mellesleg a hunter secretek sem rosszak. Másfelől 3 mana, ami azt jelenteni, hogy a [Selectiv Breeder] /Scavenger's Ingenuity után pont kifér a következő körben, illetve tökéletes célpont egy 4. körös Dire Frenzy számára. Véleményem szerint ez egy core card lesz a vadász összes standart paklijában egy jó ideig.  5/5

Tavish Stormpike: olcsó, korrektül statolt lény egy extrém erőteljes effekttel. Jó rushos lényekkel, ha nincs asztalod és még jobb, ha már alapból van. Az egyetlen hátránya, hogy csak egy meghatározott típusban működik (midrange beast hunter), de ott valami eszmételten beteg lesz szerintem. Csak egy, várhatóan nem túl ritka helyzet: 5. kör: Tavish+Tame Beast, támadsz a 4 mana 4/4-es skorpióval, kiidézed Zixort, ő is támad majd kiidéz egy 1/5 ös kobrát (5 manáért 11 manányi érték). Abba meg már inkább bele sem merek gondolni, mit művel ez majd wildban a Tundra Rhino-val. 5/5

Piercing Shot: szép és jó leszedés, de 4 manán inkább az új Warsong Wrangler-t, Dire Frenzy-t vagy Kazakus, Golem Shaper-t akarod játszani, illetve igazából nem fontos semmi másba a face hunteren kívül, az pedig szerintem nem lesz játszható az elkövetkezendő metában. Egy további komoly probléma vele,hogy az esetek többségében semmit nem ér, ha az ellenfél asztala üres, épp ezért a mage Fireball-ja sokkal jobb.  2,5/5

Warsong Wrangler: egy típus nélküli vanilla 3 drop 4 manáért egy erős effekttel. Amit fontos megjegyezni vele kapcsán, hogy az, hogy az összes másolatot buffolja (az asztalodon lévőket is!) rendkívül erőssé teszi. A lap flexibilis, erős és sok lappal szinergizál (Trampling Rhino, Dire Frenzy, Wolpertinger, Teacher's Pet, Zixor Prime, Moonfang), de nem broken és blokkolja Kazakust. 4/5

Barak Kodobane: oké statok és 3 lap irányított felhúzása, amiket mind ki is játszhatsz a 6. körben? Nem hangzik rosszul, de a lap az asztalon nem csinál azonnal semmit, illetve 3 manás hunter spellből nem lesz túl sok játékban (Deadly Shot, Petting Zoo). Ami  viszont mellette szól, hogy felhúzhatod vele a Tame Beastet, ami a kijátszásakor rögtön 4/4-et fog idézni, illetve az, hogy viszonylag konzistens, hogy mit kapsz általa a kezedbe. Sok vadász fogja játszani, de csak mint egy "oké, beteszem a paklimba, mert egy simán jó lap" kártyát. 4/5

Összegzés és meta jóslat: a hunter ebben a kiegészítőben főleg beast szinergiákat kapott, ettől függetlenül szerintem Rexxarnak 2 játszható paklija is lesz. Az első már a kiadott lapok alapján is elég egyértelmű, a midrange beast Hunter várhatóan egy tier 1-2-es paklija lesz a kiegészítőnek, ugyanis az asztalért folytatott küzdelemben kifejezetten előnyben van az agresszív paklikkal szemben, a lassú greed paklikat pedig megöli, mielőtt az igazi erejüket kihasználhatnák. Azonban a tempo/old scool control ellen valószínűleg nem lesz a legerősebb (Tempo Rogue vagy Control Warrior pl.), ugyanis míg előbbi szimplán legyorsulja addig a másik addig szedi le a lényeit és gyógyít magán, amíg  a vadász keze ki nem merül. A második játszható archetipus a "big spell hunter" lehet, Nagrand Slam, Jewel of N'Zoth, Primordial Protector , erős deathrattle lények (Zixor, Apex Predator, Darkmoon Tonk, Teacher's Pet), tonnányi discover (az új Tracking, Pack Kodo, Carrion Studies), azaz a classtól szokatlan módon sok-sok value és beteg late game kártya. Ami miatt a pakli szerintem megreked tier 2-ben, az az agresszióval szembeni viszonytalan védtelensége és úgy általánossoágban, a korai, extrém erőteljes körökkel szemebeni tehetetlensége. A harmadik archetípus, ami szót érdemel az a legtöbbek által utált face hunter, ami ebben a metában szerencsére nem lesz jelen, ugyanis nem lesz elég burst a játékban (Kill Command, Phase Stalker, Toxic Reinforcements, Animal Companion, Unleash the Hounds, Eaglehorn Bow eltűnik], ami működőképessé tehetné a paklit.

Szerkesztve: 2021.03.25 23:33

#4

2021.04.10 11:24

VasPaladin profilképe

VasPaladin (Epic) - Közösségépítő

Szia!

Egyenlőre nem játszonnam túl sokat, de különös módon még nem akadtam össze a fenti 3 kasztból egyikkel se. 

Demon hunter megjelenésekor élte a fénykorát, a mostani kiegnél pedig tényleg középszerűvé vált a deathrattle buildjével. A duduban egyenlőre van potenciál, a token nagyon veszélyes (kipróbáltam és meglepően hatékony még mindig) Thorngrowth Sentries-lényegében tényleg a Dreamway Guardians csak most eladták megint tauntal.  Pride's Fury-pedig szinte mindig jól jött ki, a +3 hp mindenkinek gyakran elég a lények túlélésére, hogy aztán a kövi körben egy másik buffal nyerhessünk. 

Ellenben vázlatosan a játékaim 6 játékból 3 mage 2 rouge 1 pala. Jelenleg már megbarátkoztam az új rendszerrel, lapokkal, egyedül a mage elleni játékok "sokak" nekem, hidegen konstantálom ellenük a vereséget vagy a győzelmet. Nincs kihívás abban se, ha szerencsétlen idézi a legvackabb 5 manás lényeket és kapja a trash spelleket, és úgy nyerek, vagy úgy vesztek hogy lövi szinte ingyen a szituáció legjobb lapjait, mintha csak egy budget Zephiris küldené az áldást. De mint kiderült jön a balance, kíváncsian várom mi-hogy fog alakulni.  A secret palát kedvelem, király hogy ismét felélesztették, de a nerf is jogos sajnos, azért remélem nem fogják a játszhatatlanságig gyengíteni.

Éééés térjünk át a kártyákra:

102 pakkot bontottam, a bontás első fele gyatrára sikeredett de a második hullámban jöttek az epicek és legendek. 5 legendet bontottam, és 2 pala epicet aminek örültem ! :D

Grafika Animáció Képesség Használhatóság
DH Death Speaker Blackthorn Fury (Rank 1) Illidari Inquisitor Tuskpiercer
Druid Plaguemaw the Rotting Celestial Alignment Druid of the Plains Thorngrowth Sentries
Hunter Sunscale Raptor Wound Prey vagy Barak Kodobane Warsong Wrangler Wound Prey
Mage Refreshing Spring Water ötletes :D Mordresh Fire Eye  <<<<<  Runed Orb, Refreshing Spring Water,Oasis Ally
Paladin Veteran Warmedic (sajna sok a gyenge grafi) Veteran Warmedic  Cannonmaster Smythe amíg nincs nerf Sword of the Fallen
Priest Lightshower Elemental Xyrella Serena Bloodfeather Xyrella
Rouge [Apothercary Helbrim] Wicked Stab (Rank 1) Silverleaf Poison Field Contact
Shaman Firemancer Flurgl a legtöbb grafi adja :) Lilypad Lurker, Tinyfin's Caravan Lilypad Lurker Earth Revenant
Warlock Apothecary's Caravan Altar of Fire, Neeru Fireblade Tamsin Roame <<<<<<<
Warrior Overlord Saurfang Mor'shan Elite Overlord Saurfang Conditioning (Rank 1)
Neutral Hog Rancher Kazakus, Golem Shaper Watch Postok Kazakus, Golem Shaper

Szerkesztve: 2021.04.10 11:27

#5

2021.04.15 18:37

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Rare) - Közösség segítő

Ugrás a hosszú komment végére.

Szia.

Milyennek látjátok a kiegészítőt dizájnolási szempontból (artwork-ök, erőszint, kulcsszavak, gyémánt kártyák)?

Az én listám:

Grafika Animáció
Démonvadász Sigil of Flame (4) Vengeful Spirit (4)
Druida Celestial Alignment (8) Living Seed (Rank 3) (2)
Harcos Overlord Saurfang (2) Outrider's Axe (2)
Mágus Mordresh Fire Eye (3) Oasis Ally (1)
Paladin Veteran Warmedic (2) Veteran Warmedic (1)
Pap Priest of An'she (3) Condemn (Rank 2) (2)
Sámán Bru'kan (4) Lilypad Lurker (2)
Vadász Wound Prey (4) Wound Prey (3)
Warlock Soul Rend (4) Tamsin (3)
Zsivány Scabbs Cutterbutter (6) Field Contact (2)
Semleges Barrens Trapper (10) Kindling Elemental (5)

Kritériumok

Igen, ezúttal inkább csak a kártyák szépségét néztem. Cserébe egy kis apróság még:

Legjobb legendás aláfestő zene: Mankrik

Fontos még, hogy animációnál a gyémánt lapok nem játszanak, csak az aranyak.

Mi a véleményetek a core szett bevezetéséről?

Hogy maga az új rendszer sokkal hatékonyabb és fenntarthatóbb hosszabb távon. Több lehetőséget nyújt, mint a régi, ahol csak pár adott kiegészítőt toldozgattak. Valamint mindenkinek, de legfőképpen a kezdőbb játékosoknak, jelentősen erősebb alapot biztosíthat a boldoguláshoz. A kivitelezésen múlik minden.

Szerkesztve: 2021.04.15 18:38

Ha remeg a föld, birodalmak hullnak porba.

#6

2021.04.17 07:52 | Válasz: (#5) VaBeZ (Rare) hozzászólására

VasPaladin profilképe

VasPaladin (Epic) - Közösségépítő

A pala grafik elég silányak lettek az új kiegre, sajnos. (a legtöbb nem is warcraftos kidolgozás). Nálad is kevés az esélyes :D

Hmm legend aláfestő zene. Jó ötlet ! :D

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás