FórumÁltalánosMit változtatnál a Hearthstone-ban?
Mit változtatnál a Hearthstone-ban?
2019.01.11 23:04
Mi mindent lehetne kihozni még a Hearthstone-ból... az örök kérdés.
Valakinek már megígértem itt az oldalon egy másik topiknál, hogy majd én is véleményt nyilvánítok ezzel kapcsolatban, de valahogy még mindig úgy érzem, hogy ez a nap nem az a nap. Annyi oldalról, annyiféleképpen lehet megközelíteni ezt a játékot, hogy hihetetlen, hiába tartják bot egyszerű szinten a fejlesztői. Csak két apróbb dolgot vetettél fel, de már ennyitől rengeteg minden átfutott megint az agyamon, és azt hiszem ezzel koránt sem vagyok egyedül.
2019.01.13 14:22
Én létre hoznám a 2V2-t!
Már rég óta filóztam rajta hogy is lehetne öszehozni egy korrekt 2v2 hearthstone meccset. Az ugye 1000% hogy nem olyan lenne mint egy hagyományos bunyó de pont ezért lenne érdemes megcsinálni. És én arra gondoltam hogy igazán korrekt lehessen, 2v2ből lehetne ranked és casual is. A meccs kezdetén mindenki szokás szerint kezdőlapokat válogat, majd( ugye mindkét térfelen van 2 játékos) a kezdő játékos szokás szerint 3+1 lappal indítana, a második a vele szembe lévő ellenfél aki úgy szintén így indít. A harmadik a csapattársad a negyedik pedig az ellenfél csapattársa. Ők 4+1+coin lapokkal indítanak. És ebben a sorrendben mindenki pakolja ki a lapjait. A támadás és a lények kipakolása a következő módon történne: a csapattársak egy közös térfélen maximum 8 lényt tarthatnak(először maradtam volna 7nél de az páratlan, megkérőjelezhető és igazságtalan lenne). A támadások a közös térfélnek köszönhetően mindkét ellenfél lényeire végezhetőek, illetve mindkét ellenfél hősre is bevihetőek. A meccs akkor ér véget amikor mindkét fél feladta/megmurdelt. Érdekes szituból 2 merült fel bennem:
1. A mindkét játekosra ható effektek...
-Először arra gondoltam milyen vagyány lenne ha mind a 4 játékosra hatnának de szerintem akkor eléggé elfajulnának a dolgok.(Akinek ez a verzió jobban tetszene az kommentálja!!) Így hát ezek az effektek a kijátszójukra és a velük szembe lévő játékosra hatnának (legalább is szerintem így lenne OKÉ).
2. A területi sebzések
-Pont erre az esetre lenne jó a közös board amit az előbb leírtam. Így tehát továbbra is ugyan úgy működnének az ilyen effektek.
Végső soron még annyi hogy az adott térfélen a 2 hős portré természetesen egymás mellett lennének, a jobb oldalinak jobb, a bal oldalinak bal oldalon lenne a hero power gombja.
Ha valaki tudja hogy lehet update ötlet témában velvenni a kapcsolatot a blizzel annak nagyon meghálálnám ha ezt megírná nekik. Feltéve hogy ő támogatja az ötletet. És ha az illető a pénzügyhöz is ért oly módon akkor neki 40% nekem 60%-ban meg is egyezhetnénk. Úgy értem ne hogy már egy random valaki ingyé adjon nekik ilyen ötletet. Mondjuk forintban alsó hangon 800000nél már jók lennénk.
2019.01.13 15:22
VasPaladin (Diamond Rare) - Közösségépítő
Érdekes lenne ez a 2v2, viszont szerintem sok mindent át kéne machinálni hogy játszható és élvezhető lehessen ez a módozat. ( a 30 Hp-t mindenképpen 60 -ra kéne feltornázni hogy ne csak pár körig tartsanak a meccsek, úgyis az lenne a cél hogy egy játékost hazavágnak és 2v1 be már ott a win. Sok kártyát mint pl mechatun és társai ki kéne venni, vagy alapból a kevésbé használt lapokat kellene játszani. Vagy minden héten felajánlanának 150 féle kártyát (amit már átvizsgáltak és szelektáltak), és azokból kéne választani. Akár a 150 féle kártyából lehetne max 6 epic 3 legend, de ez is változna hétről hétre. -----> Ezzel elérnék azt hogy ne legyenek netdeckek, ne legyen idő statisztikákat levonni, hisz kövi héten már teljesen másak a játszható lapok! És ez az idő haladtával csak egyre jobb és jobb lenne, hisz ömlesztik a lapokat így legalább mindent játszhatóvá tennének. Erre a módra ugyanúgy lennének napi questek akár a single playerrel párhuzamban.
De amúgy rengeteg új és jó dolgot lehetne kezdeni ezzel, és amiket már korábban írtak fórumhozászólok a játék ilyen olyan változtatásával, az csak a lehetőségek egy piciny töredéke, ahoz képest amiket még lehetne művelni a játékkal. A lehetőségek tárháza gigászi, és simán meg lehetne valósítani, hogy az emberek ne veszítsék el az érdeklődésüket, és még több új játékos játsza.
[ Persze, ha túl kombinált lenne, az lenne a baj---a játék egyszerűségétől és a könnyen megtanulhatóságától tart ott ahol (részben), azért lenne az alapjáték PISZOK nagy bettűkkel feltüntetve, és az extra csak valahol a sok szöveg közt :DD ]
2019.01.13 22:11
Ekrazit
Talán a balancolással kezdeném,mert mióta elkezdtek hullani a fejek a fejlesztőcsapatnál,azóta kezd világos lenni,hogy egy-két meghatározó ember irányíthatott itt egy csomó amatőr idiótát, akik nemtudnak rendes és értelmesen balancolt kártyákat létrehozni, valamint élvezhetővé tenni a játékot. Nemtudom, hogy ez szándékos-e és ha az akkor ez kinek éri meg,de a játék nagyon elindult a lejtőn 2018-ra. Kb. május tájékán lett tele a hócipőm a semmi skillt igénylő és rettentő monoton metából. Október tájékán ezek ellenére elkezdett visszahúzni a szivem,de amikor megláttam,hogy a meta szinte semmit nem változott, nemnagyon tudtam,hogy örüljek vagy sírjak. 2018-ban kiadtak három kieget,amiből a witchwood, kis túlzással,úgy ahogy bejött,de mivan a maradék kettővel ? Semmit nem változott a játék, annak ellenére,hogy 4 hónapot kihagytam, SEMMIIT !!! Ezalatt kiadtak 135 lapot amiből 10, ha meta lap lett. Rumbleból nyitottam vagy 15 packot,de nem is sajnálom,hogy csak annyira spóroltam össze,mert az abból eső dust értékből,meg pár classic töréssel,lecraftoltam a legofontosabb lapokat és ennyi. Most ott tart a játék,hogy szarrá nerfeletek 5 lapot, kinyírtak 3-4 paklit, és mindenki örül a fejlesztőknél,hogy milyen ügyesek. Könyörgöm a Hunterról már akkor tudni lehetett,nerfek előtt,hogy nagyon erős lesz,főleg Zulijinnal és hozzá sem nyúlnak a classhoz ? Ezen mi a balance ? Előre látható volt,hogy a Hunter magasan kifog emelkedni, mégsem tettek ellene semmit. Ladderen 5 meccsenként kapok,nem Hunteres decket, a spellestone valami orbitálisan OP, de persze ez sem zavarta a fejlesztőket. Lehet persze jönni itt azzal,hogy lehet techelni ellene,de akkor persze a matchmaking csinál belölem mindig hülyét,mert akkor 5-ből egy hunter. Elég régóta játszom ezzel a játékkal,hogy lássam,itt mindent manipulálnak amit csak akarnak. Kitartok a játék mellett a rota miatt,de ha itt nemlesznek gyökeres változások, és az új kieg, nem rázza fel a játékot egy Ungoro előtti szintre, akkor a HS lehúzhatja a rolót,mert azt már nemfogják megúszni,de persze ez az én véleményem. Csalódott vagyok, mert ennek ajátéknak volt egy varázsa,mikor elkezdtem játszani,de az mára már elillant,és úgy érzem,hogy megse próbálják azt a varázst visszahozni, vagy legalább egy bizonyos szinten tartani. Itt alapjaiban a játékélményt és a balancot kellene jobbá tenni, hogy élvezhető legyen a játék, utána lehetne külölnféle tournamenteken gondolkodni.
2019.01.13 23:14
Hát, rengetegszer megénekeltem már, de nekem jelen állás szerint semmire nem lenne szükségem ebben a játékban, csak nagy mennyiségű, használható képességű Neutral Legendary lapra. Azóta kezd egy kicsit unalmas lenni, mióta minden hős kap saját Legendary lapokat dögivel, meg jön kiegenként jó, ha 1 használható Neutral. Egyszerűen meglátom a hősportrét és tudom, mi lesz az ellenfél. Nagyon kiszámítható.
Most ez egy nagyon hülye példa, de mi lenne ha mondjuk Shudderwock Neutral lenne. Minden hősnek vannak jó Battlecry lapjai, csak mindnek más típusúak, ez már alapból 9 paklit jelent. (Mégegyszer mondom, ez egy hülye példa, de most ez jutott eszembe.)
Ezenkívül természetesen minden hős megkapná a saját Legendary lapját (1-et) de ha az sz%r lenne, attól még nem lenne használhatatlan az adott hős. Mint pl. N'Zoth vagy Reno akik most eszembe jutnak. Lehet, hogy nem működnek minden hőssel a lehető legbrutálisabb metapakliként, de igazából bármelyiknél összerakhatsz egy paklit velük.
Oké, hogy minden kaszt rendelkezik egy adott identitással, de ez már kicsit túlzás szerintem. Persze így egyszerűbb gondolom, mert csak minden hősnek adnak két Legendary lapot, meg hozzá illő kaszt lapokat és kész a meta pár hónapra, aztán ha valami túl erős majd lenerfeljük és kész. Viszont közben elveszik egy csomó potenciál ami ebben a játékban benne lenne, a fantázia használata és stb.
Ez az amit nagyon hiányolok manapság.
2019.01.20 18:14
Ragi
Az új kieg érkezése óta most jutottam el arra a szintre (vagy voltam annyira kitartó, ahogy tetszik), hogy összegyűjtöttem megint 100 pakli-nyi goldot. Ugye tudjuk azt, hogy a droprate akkor az igazi, ha sokat nyitsz egyszerre, egyszóval ma jött el a napja, amikoris sok-sok lap nyitása után végre esélyem lett saját lapokkal játszani az új kieget. Hány napja is jött ki? Teljesen mindegy, azóta Whizbang-gel tudtam csak vitézkedni, semmi másra nem volt meg a megfelelő lapkészlet. Hogy ennek mi az oka, azt most csak röviden fejtegetném. Az első perctől fogva fent van a game, meneteltem korábban hunterrel 2 bukóval rank 5-ig, de aztán képtelen voltam 100-200 meccseket játszani, hogy elérjem a legendet. Baromi unalmas volt, most is az, meg hülye is voltam hozzá, ez van. Egyébként az ember abban lesz jó, amire időt fordít. Nyílván napi 3-4 (8) órával nekem is jobban menne, de én képtelen vagyok ennyit ülni egy kártyajáték mellett. Na meg persze van jobb dolgom is.
Már az elején fejtegettem itt a témát, hogy nekem pl az kéne/kellett volna a játékba, hogy ha már a TCG-t cserélte le, akkor szorosabb kötődés is maradjon a WoW-val. Pl a mount/companion loot kártyák, amiket ugye a WoW-on belül is fel lehet használni. Hogy ennek mennyi realitása lett volna, az kétséges. Van, aki néhány órás közvetítés, vagy pár dodó befizetése utána pakli kötegekhez jut, van aki meg ezt is évekig keresgélte volna, mint most a legendary lapokat. Mert hát továbbra is állítom, hogy napi 5-10 meccsel, vagy simán csak questek teljesítésével az, hogy valakinek az összes legendary lapja meglegyen, egyszerűen lehetetlen. Pedig már a napi 5-10 meccs is rengeteg időt el tud vinni! Whizbang ad egy kis játékélményt kezdő játékosoknak, viszont azt kb mindenki tudja, hogy legendre ezzel menni esélytelen, a questelést a random miatt elnyújtja, egyébként meg a rank 10-et is baromi nehéz megütni vele. Jelzem, ez utóbbit nem próbáltam, egyszerűen nem volt türelmem annyit játszani.
Vissza az elejére: ma végre nyitottam a 100-at, egyébként elég nagy szerencsém volt, és mivel láttam, hogy hunter viszonylag ütős (ezt írtátok többen is, ahogy most olvasgattam), meg Whizbanggel elég vicces is volt, a hozzá hiányzó 2 legendaryt gyártottam le a dustból. 2 legyet ütöttem 1 csapással, a beépített dekkek utolsó kettőjét le is tudtam gyártani. Igen, amelyikben nincs minion, meg amelyikben sok van :)
Mivel más játékot nem játszok, ezért úgy ültem neki, hogy na akkor most elkezdünk beletanulni (igen, azzal a hőssel, akivel 6 és 12 év között vígan játszik mindenki...). Rank 20-ról 16-ig mint a szél, dübörög a game, most már nincs megállás! Aztán meguntam.
Mit akarok ezzel az egésszel mondani? Semmit. Viszont így, hogy fel lett téve a kérdés, megpróbálom megfogalmazni, miért nem segít ezen az egészen semmi. WoW-ban használható lootok? Minek, hiszen a WoW is padlót fogott. Mint ahogy ezek szerint a HoS is padlót fog, a HS-t meg pont azzal csinálják ki, hogy a gyorsan érkező kiegek miatt túl sok időt kell a fejlesztésekre szánni, és mivel az újnak mindig jobbnak kell lennie, ez hosszú távon fenntarthatatlan. Gondolom az új kieg után a fizető játékosok robbanásszerűen szerzik be az új kártyákat, a befolyó lóvé mennyisége pár hónap után csökken. Új játékosoknak pedig továbbra sincs meg az igazi kihívás, ráadásul mire begyűjtenének néhány használható lapot, megint érkezik az új kieg.
Valaki itt feljebb írta, hogy achievok jók lennének, amivel korábbi cuccokat, pl hátlap, ilyesmi, be lehetne szerezni. Ez így rendben is lenne, adna egy minimális játékélményt, de mint ahogy az achiev rendszer tönkrevágta a DoD-ot, a TF2-t, az MK-t, vagy szinte bármi mást, ezzel is ez történne szerintem. Az achiev semmi mást nem ad, mint agyatlan, skillmentes, játékban eltöltött időt. Érted, minek osztanál ki pyroblasttal 18 damaget, ha már korábban kiosztottál 20 ezret, csak akkor még nem járt érte frutti.
Röviden ennyi. Megyek vissza, hátha meglesz a rank12.
2019.01.21 21:29
Én személy szerint a classic/basic lapokat egyensúlyoznám újra, jelenleg ugyanis sok használhatatlan/túl erős van közöttük. Erre az alábbi javaslataim lennének:
Core Hound: +1 életet kapjon. Jelenleg ez a lapot még a teljesen kezdő játékosok is alig használják, mivel hiába nagy a támadása, nagyon könnyű megölni (régen Malorne ugyanilyen ár mellett rendelkezett 9/7 -es értékekkel).
Blood Knight: mostantól csak +2/+2 -t kapjon minden elvesztett isteni pajzsért. A képessége meccseket dönthet el azzal, ha leszedi akár már egy ellenséges lényről a pajzsát, főleg ha a 3. körben.
Dalaran Mage:+1 támadást kapjon. Maga a lap tiszta vicc így három manáért, egy Spellshifter erősebb nála. Még így is gyengébb lenne más háromba kerülő lényeknél statok alapján, de a spell damage erejét nem szabad alábecsülni.
Freezing Trap: a támadó ellenséges lényt fagyassza le két körre (támadás után) a jelenlegi visszarakja azt az ellenfeled kezébe 2 manáért drágábban helyett. Jelenleg az a probléma ezzel a lappal szerintem, hogy szinte lehetetlen kikerülni és kőkeményen bünteti a nagy lényeket játszó paklikat, emellett pedig még mindenképpen meg is térül, hiszen a visszarakott lényt a saját árával drágítja.
Kirin Tor Mage: mostantól a következő kijátszott titoklap árát csak 1 manára redukálja. Teljesen korrekt statok mellet a semmi sem indokolja a jelenlegi battlecry -a erősségét.
Mana Wyrm: 1 mana 1/2 -es lény legyen. Nem is értettem, hogy miért lehetett ezt a régen egyértelműen túl erős lapot olyan elcseszettül nerfelni, hogy szinte teljesen kikerüljön a játékból. Ezzel a módosítással továbbra is erős első körös lapja lenne a tempó mágusnak, azonban a kevesebb élet miatt sokkal könnyebb lenne leszedni.
Mind Blast: mostantól csak 4-et sebezzen 5 helyett. A lap problémássága szerintem elég szembetűnő, ugyanis jelenleg két ilyen lap közel fele annyiért egy Pyroblast -nak megfelelő sebzést képes kiosztani az ellenfél arcába, és akkor még csak nem is kombóztuk semmivel.
Naturalize: csak ellenséges lényt tudjon megölni. Szerintem ha valaki visszaemlékszik a Witchwoodos Taunt Druidra, akkor egyértelmű, hogy miért szükséges ez, ráadásul még így is egy renkívül erős lap maradna.
Silverback Patriarch: +1 támadást kapjon. Jelenleg a Belligerent Gnome ugyanilyen értékekkel rendelkezik eggyel kevesebb manáért, tiszta vicc.
Scavenging Hyena: ha egy barátságos bestia meghal, +1/+1 -et kapjon csak. A jelenlegi passzív effektje konkrétan képes eldönteni a meccset már az elején, ha nem sikerül leszednie az ellenfélnek.
Warsong Commander: +1 támadás és a rush-al rendelkező lényeknek adjon +1/+1 -et. Jelenleg nagyon gyenge lap, régen túl erős volt, szerintem ez egy arany középutas megoldás lenne (körübelül egy szintre hozná a lapot a Southsea Captain -nal)
Hirtelen ezek jutottak eszembe, kíváncsi lennék mi a véleményetekre erről.
2019.01.22 21:47 | Válasz: (#8) bagett111 (Common) hozzászólására
Kényes dolog ez, igen kényes.
Nem ma volt már, de a Dalaran Mage a vanilla időkben valóban 3 mana 2/4 volt, csak úgy túl jó volt, főleg a mágusnak.
2019.01.27 12:24 | Válasz: (#5) Ekrazit hozzászólására
Csak egy kis személyes tanács, semmi több: jól gondold át, hogy passzolod-e az RR lapjait. A tavalyi kiegészítők fényében valóban gyengék az ideiek. Viszont jövőre, ha nem is tovább, de az új év első kiegészítője alatt biztosan ezek lesznek az új mérce. Belőlük kerülhetnek majd ki az új meghatározó lapok, még hozzá sok, és év végére lehet, hogy megfogyatkoznak, de akkorra sem kevés marad belőlük.
Egyszer én is úgy döntöttem, mint amire te készülsz: kihagytam egy kiegészítőt, csak az abból ajándékba kapott pakkokat nyitottam ki (volt vagy 20-30), utána végeztem vele. Megbántam, nem is kicsit, maradjunk ennyiben. Tűnjön és/vagy legyen akármilyen silány egy kiegészítő, ha aranyból/pénzből szerzünk lapokat mérföldekkel jobban járunk, mint ha utólag kellene porból pótolni azokat menet közben. Mert még ugye olyan lapok is fognak akadni, amik huzamosabb ideig "alszanak", de aztán a későbbiekben használttá, tovább menve akár elengedhetetlenekké válhatnak, ezt senki sem láthatja előre (még maga a Team 5 sem).
Még egyszer, a világért sem akarlak téged meggyőzni semmiről, valahol szerintem te is tisztában vagy ezekkel, és nem tudom hogyan állsz pontosan a játékban. De ha tényleg jövőre törsz pálcát afelett, hogy folytatod-e a Hearthstone-ozást, akkor ne legyenek ilyesmik, hogy hiányod van valamiből. Add meg a módját ennek a pillanatnak, legyen mindenből elég lapod, hogyha befejezed még biztosabban kijelenthesd, hogy "igen, már tényleg semmit sem tud adni nekem a játék, ráhagyom". Ezzel amúgy alapból jól járhatsz szerintem, de a döntés természetesen a tiéd.
2019.02.04 23:14 | Válasz: (#8) bagett111 (Common) hozzászólására
A blizz hs csapat magyon szeret viccet csinálni a basic/classic szettből és ugyan azokat a lapokat megcsinálni kicsit erősebbre. Egyszer a basic paklikban kéne ezeket a rossz sorsúakat lecserélni a felturbózott verziójukra. Kíváncsicska lennék meddig menne ladderen egy ilyen pakli.
2019.02.21 06:00
Sziasztok! Szerintem olyan csapatjátékos funkcio kellene amiben másodmagaddal oldjátok meg a problémát és nem egymás problémái vagytok. A tavernban ritkán előfordul, hogy nem egymás ellen "bunyozunk" hanem egy shrine ellen kell felvenni a kesztyüt aki minden kör után igen szépen kioszt mindenkit de nagyon élvezetes, hogy egy vadidegennel komunikácio nélkül összefoghatsz és együttes erővel és logikával dicsőséget arathatunk Én ezt az oldalt erősiteném, a csapatmunkát, a közös feladat megoldást...
2019.02.21 18:52
Mit gondoltok az új ötletemről?
Segítség az új/visszatérő játékosoknak
Egy új/visszatérő játékos megkaphatna egy aktuális meta paklit. A játékos kiválaszt egy típust (aggro/midrange/combo...), és egy kasztot, majd kap egy paklit.
10 meccset játszhat a paklival ingyen, miközben speciális küldetéseket kell teljesítenie (Egy példa: Spell Mage paklival játszik, ezért lenne egy olyan küldetése, hogy 8-at sebezzen egy Fireball-lal).
Amennyiben sikerrel teljesíti a feladatokat, megtarthatja a lapokat, és a paklit a 10 meccs után. Ha nem jár sikerrel, újra próbálkozhat egy másik típussal.
Csak egy paklit kaphat meg ingyenesen.
Hearthstone Hungary Admin
2019.02.22 06:58
Kezsuel Márk (9 éves
Szia,
Nagyon tetszik az ötleted. Akkor én a Rush Warriort választom ki.
- Zilliax
Jaj nem is, inkább a páros paladint:
- [Val' anyr]
- 2x[Copsetaker]
Igaz, hogy a bátyus már fél éve játszik minden nap egy-másfél órát, arénázgat néha pénzért is, crafting guide-okat olvasgat, videokat néz az arénázásról, hogy minél eredményesebb lehessen és így már össze tudott rakni egy szupi decket a Wall Priestet mikor meghallotta ezt, hogy nekem 16k dust hullott az ölembe lement a pincébe de azt nem tudom miért vitt magával egy széket meg masfél méter kötelet. Hihi.
2019.02.23 08:07 | Válasz: (#13) PHOENIX (Admin) hozzászólására
Szerintem mindnképp osztd meg nekik ha szeretnél valami hasonlót mert ez tényleg egy tök korrekt ötlet és a régieket visszahozná.!!
2019.02.23 08:09 | Válasz: (#14) Kezsuel Márk (9 éves hozzászólására
Elég magábyosan hangzik de ink nem szólok bele. Viszont tényleg jó kis dolog amit mondasz mert vannak azok az elvetemült paklik amik már csak attól jók hogy egy halom multifunkciós legenda van benne.
2019.03.21 11:51
1,Random lapok elkülönítése
Igaza van a fejlesztőknek, a random a HS sava-borsa.Egy buli kellős közepén pár sör után nagyokat lehet nevetni stb... .De semmi helye ranked meccseken.Ott csak idegesítő, hátráltató tényező.
2,Jutalom rendszer
Évek óta mondják a játékosok , hogy kell achi, vagy valami jutalom.Rank 20, 2 pakli vagy T3 full pakli a hónapra. Rank 10, 4 pakli vagy T2 full pakli a hónapra, stb... .500 win arany hős, 1000win új hös. 2000 megint stb... .A hósök ne pénzért hanem teljesítményért legyenek vehetőek.Ahogy akár fegyverek, spellek ,akár lények is teljesítmény után jöhetnének.Akár achi akár win után.
3,Új alap zene
Open béta óta picit idegesít már :).
4,Picivel több kreativitás
Minden kiegészítővel a kimenő lapok nagy részét kapjuk vissza.Hiányolom az asztalon maradó lapokat pl.
Reggelig lehetne sorolni, de a blizz nem igen szokott hallgatni a játékosokra, csak a pénztárcájukra.
2019.03.22 15:15
Én mindenek után csak egy dolgot fűznék hozzá egy gyűjtögetős kártyajátékhoz. Lehessen cserélni! Ne csak lapot. Hanem a goldban, dustban, lapokban legyen 2 játékos közt megbeszélhető csere. Mondjuk az egyiknek kell a másik Illidan Stormrage-e amit az előbb nyitott. Az meg azt mondja hogy oké, de akkor adj 1200 dustot. És mindkettőnek megérné mert az egyik egy szeretne tesztelgetni a másik meg kap 3 epicre való dustot. Vagy az egyiknek kell 700 arany a solohoz a másik meg kér érte egy pár rare meg epic lapot.
2019.03.22 15:17
Ja meg esetleg a shop is bővülhetne. Esetleg egy akciós térrel. Minden nap lenne egy két kártyalap amit a szokásos dust vagy gold értékénél kevesebbe kerülne.
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Sokszor felmerül ez a kérdés.
Leírok két dolgot, amit én változtatnák azonnal a Hearthstone-ban, új funkciók bevezetésére (pl.: 2v2, 40 hp-s meccsek, stb) most nem is gondolok, csak átalakításra.
Ezt a két dolgot már évekkel ezelőtt is így gondoltam, de nem emlékszem, hogy valaha leírtam-e már. Kiváncsi lennék a véleményetekre.
1. Minden hónap utolsó napján (vagy első napján) érkezne 30 új lap, így egy évben összesen 360 új lap lenne, ami egyébként kevesebb a mostani 405-nél.
Minden nap bemutatásra kerülne egy új lap (nyilván van 28 napos hónap, meg 31 napos, akkor vagy több kerül bemutatásra 1-2 nap, vagy 1 nap egy sem, ez nem egy nagy probléma). Minden nap tudna valamiről beszélgetni a HS közösség és sokkal több helyen téma lehetne a HS, hogy már megint egy új lap.
Aztán persze, ha túl durvának tűnik az, hogy minden nap bemutatásra kerül egy új kártya, akkor úgyis lehet, hogy a hónap vége felé bemutatják egyszerre mindet.
A meta pedig minden hónap elején átalakulhatna.
Minden évben négy téma köré összpontosulnának a lapok (negyedévekre bontva), tehát január-február-március 30-30-30 lapja (90 összesen) egy téma.
2. Esport
Két részre bontanám: Egy a mostani rendszer.
Másik, egy olyan rendszer, ahol nem lehetne használni "random képességű lapokat". A játékban már az úgyis random, hogy milyen lapot húzunk.
A főbb versenyek is negyedévekre lennének bontva (ez nagyjából most is így megy). A január-február-márciusi szezonban nem kerülnek be a versenyekre az új lapok. Április 1-én viszont az előző három hónap 90 lapja bekerül a versenyekre és július 1-éig nem kerül be új.
Természetesen még sok itt a kérdés, hogy például miként lehetne megvásárolni ezeket a pack-okat? Mi lenne a Standard/Wilddal?
Szerk.: Ezek után pedig első dolgom lenne az achievementeket bevezetni. Az achievementekkel meg lehetne szerezni a régi hátlapokat is. Pl.: Sebezz 12-t egy Pyroblast-tal, jutalom: 2015. április hátlap. Lennének limitált ideig elérhető achievementek is. Pl.: Minden év március 12-26-áig meg lehet szerezni a 2016-os év novemberi hátlapját. Achievement: Érd el az 5-ös rangot Wildban (március 12 és 26 között).
Természetesen az achievementek külön menüpontot is kapnának, ahol mindet lehetne böngészni.