FórumÁltalánosTechnikai problémák a Hearthstone-ban
2018.12.27 17:53 | Válasz: (#61) Wolio (Common) hozzászólására
Szia!
Én is megpróbáltam letölteni, nekem zökkenő mentesen sikerült (nem tudom milyen böngészőket használtál), szóval nagy valószínűséggel a te oldaladról lehet valami probléma.
Tehát több gépről is megkísérelted a letöltést, de mindkét eszközön már az elején megakad.
Gondolom azok meghajtóid nincsenek tele, ahova megpróbáltad leszedni, ugye?
A másik gép újra lett rakva?
Más dolgok letöltésénél nem jelentkezik a gépeken ez a probléma?
Amikor megakad a letöltés kapsz hiba üzenetet a böngészőtől vagy a tűzfaladtól? Ha igen, akkor pontosan mit ír?
Sikerült azóta előrébb jutnod a probléma megoldásával?
Sajnos ennyi alapján én nem nagyon tudok neked segíteni, de biztosra veszem, hogy akadnak itt az oldalon olyanok, akik tudnak segíteni neked.
2018.12.27 23:05 | Válasz: (#62) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására
Most se jött le
nincsenek tele
mind kettőn win 10 van
van elég hely
most megpróbáltam úgy hogy kikapcsoltam tűzfalat, úgy se jött le
csak egyik gép lett újra rakva, a másik nem, csak kipróbáltam, hogy annál működik e, de sajna annál sem
csak annyit csinál, hogy tölt egy kicsit azt kiírja hogy failed mást nem
Firefoxon és Chormon próbáltam
2018.12.28 11:39 | Válasz: (#63) Wolio (Common) hozzászólására
Casualplayer (Premium) - Közösség segítő
Esetleg megpróbálhatod a (ha használsz) routert ki-be kapcsolni. Illetve net szolgáltatot nem váltottál vagy valamit nem állítottál el a routeren? Nálam pl a munkahelyi netem nem tölt le semmit a Blizztől és játszani sem lehet rajta. Gondolom ez is valami beállítás kérdése... annyira nem értek hozzá. :) Ha más lehetőség nem akad akkor pedig meg kell kérni egy ismidet vagy a szomszédot, hogy hagy töltsd le nála. Vagy kölcsönkérni egy másik routert valakitől és azzal megpróbálni. Én régebben rengeteget szívtam a routerrel. (TP-Link az ajánlott márka) És mintha rémlene nekem, hogy a Win10-ben már micsoda jó gyermekfelügyelet van. Lehet ahhoz jött valami hiper-szuper frissítés ami bezavar, ha mindkét gépen gáz van. De ez a hiba nekem, router ill. net szolgáltató szagú. Amúgy, ugye a lomtárat is ürítetted? Nemtom, hogy win10-en is van-e ilyen de 8.1-en biztos, hogy előbb oda teszi a kitörölt állományokat.
2019.05.01 22:41
Sziasztok,
A képen látható felirat lenne az én problémám. Sajnos 2-4 meccsenként előfordul. nem tudom mitévő legyek.
Kerestem már rá a megoldást, de nem találtam. Írták, hogyha van Blizzard Entertainment mappa, akkor azt töröljem. Ez nem vált be. EU szerveren játszom. Remélem valaki tud segíteni!
Előre is köszönöm!
2019.05.02 07:13 | Válasz: (#65) venuszka (Common) hozzászólására
Helló
A nettel van a gond. Megszakad egy pillanatra, és azért kapcsolódik újra (1. kép) És mivel a meccs alatt szakadt meg így utána újra kell indítani a gamet (2. kép) Nem tudom min játszol, de ha pc-n játszol akkor próbáld meg telefonon mobil nettel, vagy fordítva. Nálam szokott lenni olyan, hogy a pc-n megszakad de mobilon nagyon ritkán. Ha pc-n szakadozik akkor az szokott segíteni ha reset-eled a modemet.
Remélem tudtam segíteni.
2019.05.02 10:00 | Válasz: (#66) Dirtyfellow (Common) hozzászólására
Szia,
Köszi szépen. Mindenképpen megpróbálom. :)
2019.07.03 09:53
Tiszteletem!
A mobil alkalmazásba tegnap érkezett egy frissítés amit szépen le is töltöttem de azóta csatlakozási hibával nem tudok belépni. Egy barátom is így járt aki szintén játszik. Nézegettem a neten de nem írnak róla sehol ,hogy globál hiba lenne. Próbáltam teljesen letörölni de csak a play áruházból tudom leszedni utána az első indításnál szintén eldobja hibával.
Megköszönök minden hasznos tippet.
Köszönet!
UP: Közben elkezdték írogatni is a fórumokon a Blizzard még hallgat mert a hivatalos oldalokon is csak semmitmondó válaszokat adnak. A Play áruházban is sokan jelezték, hogy a frissítés óta nem megy.
2019.07.03 14:56 | Válasz: (#68) petranyi (Common) hozzászólására
Ez a szokásos Blizzard szint :D Nálam a frissítés óta olyan szinten akad telón, hogy az már fogalom. Én már hozzá szoktam, hogy minden kieg előtt vagy nagyobb patch-nél ez megy.
2019.07.03 17:20 | Válasz: (#68) petranyi (Common) hozzászólására
Nálam is ez történt, töröltem az alkalmazás adatait, azóta ismét működik.
2019.07.04 11:09
Nálam eddig egyszer sem volt probléma, de most 10 meccsből 8-szor legalább eljátsza az alábbi koreográfiát:
- Play
- Deck kiválasztása
- Play
- Teker, majd kidob a főmenübe
- Play
- Deck kiválasztása
- Play Teker, majd újratölti az appot (Blizzard, stb.)
- Kiírja a szokásos Disconnect, reconnect, resume feliratait
- Elindul rendben a meccs.
Ez így szép és jó, de minimum 1 teljes perc mire meglátom a kezdőkezemet (azt már nem teszem hozzá, hogy Wild-ban ma reggel kétszer is 3 percet kellett várnom a következő meccsre).
2019.07.04 11:34
Casualplayer (Premium) - Közösség segítő
Nálam pedig moblról disco után nem dob vissza a meccsembe hanem csak simán a játék főoldalára.
2019.07.04 14:08 | Válasz: (#72) Casualplayer (Premium) hozzászólására
Ez is van :D Egy pár meccset buktam mire rájöttem hogy : gyors restart és visszatölti a meccset.
2019.07.04 16:24 | Válasz: (#73) Dirtyfellow (Common) hozzászólására
Casualplayer (Premium) - Közösség segítő
Délelőtt nálam Androidon volt valami letöltés, köbö 7,5 mega. Szal rem már minden jó lesz.
2019.07.05 14:38
Nekem a 7,5 megás frissítés sem akart már lejönni mobilneten (updated failed check the network bullhit...) (2 különböző telefonon, különböző előfizetéssel), végül legyalultam az egészet a túróba és Wifi-ről újra felrántottam mindent, most voilá, működik:-)
2019.07.05 15:41 | Válasz: (#75) Samaritan (Common) hozzászólására
Casualplayer (Premium) - Közösség segítő
Nekem sem akart lejönni ugyanezzel a szöveggel. De pár próbálkozás után sikerált. Aztán ma dettó ugyanez és most pedig zene van a játékban de csomó effekt hangja hiányzik :D És természetesen a pár megás frissítés után egy 160 megás letöltés még várt.
2019.07.07 14:16
Mongraldo
A legutóbbi frissítés óta kompatibilitási okokra hivatkozva nem engedi még letölteni sem a játékot: "Az eszköz nem kompatibilis ezzel a verzióval." Honor 6-os telefonom van, eddig működött a játék.
2019.08.31 19:07
Nem az a legjobb fórum hozzá, de jobbat nem találtam most hirtelen. Azt tudja valaki hogy miért van az, hogy a shop-ban nem lehet a wild kaland módokat ajándékként elküldeni? A standard kaland módokat lehet ajándékozni. Az összes wild kiegészítő lapjait lehet ajándékozni csak a kalandokat nem.
Válaszokat köszi előre.
2020.02.27 08:56
Sziasztok!
Volna egy problémám. Eddig minden rendben működött, de az új patch óta lefagy a játék az elején a "HearthStone" feliratnál. Néha tovább döcög egy kicsivel és aztán fagy le.
LG K-50 telefonról próbálom indítani. Már próbálkoztam a gyorsító tár törlésével, és a játék adatainak törlésével és újra frissítéssel. Ezek után újra is indítottam a telefont. Továbbra is lefagy a legelején. Az accountommal nincs probléma.
Amennyiben valakinek van bármi ötlete, akkor azt szívesen fogadnám :)
Előre köszönöm!
2020.02.27 09:31 | Válasz: (#79) LittlePig (Common) hozzászólására
Casualplayer (Premium) - Közösség segítő
Szia,
Sajnos a legújabb patch-el elég sok gond van. Egyelőre úgy látom mindent megpróbáltál szal kénytelen vagy várni, hogy kijavítsák a problémákat. Sztem figyeld itt a HSHU-n a híreket mert Phoenix minden változásról, nyilatkozatról beszámol nekünk.
Kitartás mkinek.
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Sziasztok,
Újra lett rakva a gépem, így újra leakartam szedni rá a játékot, de kb 0.2MB-nél megakad és nem tölti le tovább.
Próbáltam másik böngészőben, azóta másik gépen is és ugyan ez a probléma.
Tudtok esetleg erről valamit?