FórumEgyébLegends of Runeterra

Legends of Runeterra

0

Zoli71 (Golden Rare) - Imamester

Zoli71 profilképe

BattleTag: zoli71#2900

Közepes játékos

Keres: Barátot

2020.01.27 13:51

Sziasztok.

Lehet hogy furcsának tünik az, hogy mit keres itt ez a téma.

Azért bátorkodtam elinditani, mert kiváncsi lennék a TI véleményetekre is. Na, de a lényeg......

Komoly kihívója lett a HearthStone-nak. Kiváncsi vagyok, hogy ez a HS végéhez fog vezetni, vagy kis szerencsével arra ösztönzi a fejlesztőket végre, hogy tényleg ogategyék magukat, és játszhato, élvezhetö kiegészitökkel, kalandokkal , vagy eventekkel lepjenek meg minket. Mert ha nem ezt teszik, könnyen komoly játékosbázist fognak vesziteni. Szerintem. 

Érdekelne a ti véleményetek is ezzel kapcsolatban. Jó játékot mindenkinek. És bizzunk.....

#1

2020.01.27 13:52

Zoli71 profilképe

Zoli71 (Golden Rare) - Imamester

BattleTag: zoli71#2900

Közepes játékos

Keres: Barátot

Ja, és lehetöleg olyanok véleménye érdekelne, akik már kipróbálták...   

#2

2020.01.27 14:40 | Válasz: (#1) Zoli71 (Golden Rare) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Szia,

(Nincs abban semmi, hogy itt beszélünk erről. Nyilván itt mkit érdekelnek a kártyajátékok.)

Háát én még nem próbáltam de nézegettem a hétvégén Runeterra streameket (nem is nagyon tudtam volna mást tenni hisz a csapból is ez folyik most) és nekem az a véleményem, hogy az a játék túl lassú, nem olyan izgis (úgy értem sehol egy váratlan dolog, discover vagy random), egyelőre nincs mobil kliense és meglehetősen szokni kell vele játszani. Szóval én nem érzem a HS komoly vetélytársának.

Remélem azért, a Blizz most  nagyon retteg és mindent elkövetnek, hogy 200%-ossá varázsolják a Hs-t a konkurencia miatt :D 

Szerkesztve: 2020.01.27 14:44

#3

2020.01.29 23:32

Mr. Gábor profilképe

Mr. Gábor (Epic) - Közösségépítő

BattleTag: RagingBull#2350

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Legends of Runeterra?? LOL, mármint nem az a LOL.. :D
Viccet félretéve, a konkurencia csak jót tesz a HS-nek szerintem.
Játszottam a LOR-ral, korrekt kártyajáték, hasonlít az MTG-re, a tutorialban változatosabb játékmenettel találkoztam mint anno a vanilla HS esetén, de nem csípett be egyelőre. A HS-t a wild módja miatt játszom, meg a BG sem rossz, úgyhogy egyelőre nekem a HS egy klasszissal izgalmasabb, több a lehetőség.

#4

2020.02.01 10:59

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Végülis kipróbáltam a játékot és elég fun. Azért kell pár napot nyomni vele, hogy belerázódjunk. De azt már biztosan látom, hogy ezt a wildcard dolgot átvehetné a HS is. Kicsit az arany lapok ilyenek a Hs-ben de azért mégsem. 

Elég szép maga a játék, nekem kicsit túltoltak az animációk és a harctér olyan kis egyszerű megjelenésű, nem lehet bizgerálni semmit. De hát ez még mindig a béta. 

Meg lehet gyűjteni heti lootot is az is elég jópofa.

Szerkesztve: 2020.02.01 11:01

#5

2020.02.05 21:25

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Lehet hogy furcsának tünik az, hogy mit keres itt ez a téma.

Bőven van létalapja. A kérdés nekem inkább az volt, lehet-e itt HSHU-n beszélgetni egy rivális játékról. Feltételezem, ha nem lehetne már rég eltávolításra került volna ez a topik, megkockáztatom szabad a pálya. :)

Komoly kihívója lett a HearthStone-nak.

Nagyon, nagyon messze vagyunk még ettől. Alig pár hete rajtolt el a Runeterra bétája. Az első fontos próbatétel a játék előtt ennek az időszaknak a "túlélése" lesz.

Kiváncsi vagyok, hogy ez a HS végéhez fog vezetni, vagy kis szerencsével arra ösztönzi a fejlesztőket végre, hogy tényleg ogategyék magukat, és játszhato, élvezhetö kiegészitökkel, kalandokkal , vagy eventekkel lepjenek meg minket. Mert ha nem ezt teszik, könnyen komoly játékosbázist fognak vesziteni. Szerintem. 

Úgy hiszem jóval előbb fog véget érni a Hearthstone, mint hogy egy HS gyilkos játék szülessen. A Hearthstone csak magát lőheti lábon, de ahhoz is nagyon, nagyon el kéne baltáznia valamit az Acti-Blizz-nek. A több tényező közül még mindig a legfontosabb, hogy a játékos bázist túlnyomó többséggel a vér-alkalmi játékosok teszik ki, akiknek az igényeit továbbra is könnyedén kiszolgálja a játék. (Nem véletlen a vér- jelző. Vannak játékok, amit én is csak alkalmi szinten játszom, de amire én utalni akarok, nagyon távol áll tőlem.)

Nem, én ugyanabban reménykedem a LoR-nál, mint anno a Gwent-nél vagy az Artifact-nél: hogy meg tud egyáltalán kapaszkodni az online alkalmi kártyás piacon, és hogy hónapok múltán talán a HS méltó riválisává válhat.

Viccet félretéve, a konkurencia csak jót tesz a HS-nek szerintem.

Mert igen: a Hearthstone-nak, mint szórakoztató játéknak a fejlődéséhez, már régen véget kellett volna vetni a monopol helyzetének. Nem kizárólag belső okok tehetnek arról, hogy úgy alakul a játék ahogy.

Ja, és lehetöleg olyanok véleménye érdekelne, akik már kipróbálták...   

Nos, én már ősszel előregisztráltam, január 23-án már be is léptem volna. De aztán az első napjaim végül a support-tal való társalgással telt, és most sajnos attól tartok, hogy a béta időszak nekem ki fog maradni. :( Nem szeretnék nagyon belemenni, több dolog is közrejátszott ebben, annyit mindenképp elmondanék, hogy a csapat végig segítőkész volt, egy napon belül biztosan érkezett választ a leveleimre. Remélem nem sokkal a béta után talán és is becsatlakozhatok majd.

Így hát, én csak a "mázról" tudok írni, magáról a játék menetről nem.

Nézegettem közvetítéseket, engem sem fogott meg úgy, mint ahogy anno a HS, de külsőre tetszik. Két dolog keltette fel igazán a érdeklődésemet:

  • A LoR-ban a körök végére megmaradt mana  - maximum 3 - tárolásra kerül a következő körre, amit csakis varázslatokhoz lehet felhasználni. Hatalmas támogatása ez a lassú pakliknak a gyorsakkal szemben: a tároló segítségével sokkal több lehetőség nyílhat reagálni a meccsek elején, mint a HS-ben, ugyanakkor nem lehet vele komolyabb tempó előnyt kovácsolni.
  • A LoR-ban nincsenek pakkok, a kártyákat kizárólag legyártani lehet játékbeli vagy valós fizető eszközért, és eddig úgy olvasgattam nagyon baráti a kártyák gyártási és betörési ára.

Nekem bejön a játéktér, hogy a szabadban vagyunk. Nem írnám jobbnak vagy rosszabbnak a HS dobozkájánál, mindkét játéknak meg van a maga hangulata és stílusa, jó ez így.

Egyelőre ennyi a véleményem. Ugyan még nem játszhattam, de én csak buzdítani tudok mindenkit a Legends of Runeterra kipróbálására, ha másért nem legalább megadva ezzel az esélyt annak, hogy a Hearthstone-nak riválisa születhessen. Nem kell egyből eldobni miatta a HS-t. Én eredetileg most februárban ugyanannyi időt szenteltem volna a két játéknak - HS-ben a kaland után arénáznék még, és felmennék megint Rank 5-ig -, utána meg márciusban tartalék lángra tettem volna a HS-t, hogy megnyomhassam a LoR-t (rotáció, új kiegészítő, alap/klasszikus készlet "reformok" bejelentése, ha nem lesz megint balanszolás erről fog szólni a HS márciusban).

#6

2020.02.06 10:46

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Én kb egy hete minden nap játszom a játékkal és meg kell, hogy mondjam mindig alig várom már, hogy hazaérjek és nyomhassam. Szal nekem egyelőre elég fájó, hogy nincs mobil kliens.

Amiről már írtam is a Weekly Vault gyűjtögetés azt nagyon megszerettem így egy hét után. Mind tudjuk milyen jó egy nagyobb adag pakkot nyitni és ez a Runeterrában minden kedden megtörténik magától. Plusz még eldöntheted melyik frakcióhoz szeretnél lapokat nyitni. Ez olyan mintha azt mondanád, hogy most Rogue pakkokat szeretnél nyitni. 

Most kb 10-12 "legendás"om vagy Bajnokom, Championom van. Persze kicsit más itt a legendák értéke mert 3 db-ot is bele lehet tenni egy pakliba ugyanabból a lapból. De összesen csak 6-ot. 

A "spell mana" dolog nekem is tetszik. Ha folatolsz 1-2-3 manát az külön felíródik. Szal 13 manát is elkölthetsz egy körben. Vagy a 3. körben elnyomhatsz egy 6 manás spellt. 

Az is érdekes és sztem ez miatt összetettebb ez a játék mint a HS, hogy itt minden akciódra reagálhat az ellenfél. Szóval pl az sem mindegy milyen sorrendben pakolod ki a minionjaidat es a másik oldalról pedig, hogy egy körben mikor jàtszol ki egy eltávolítást. És ami a legérdekesebb, hogy itt nem verheted bele a sok kis minionodat az ellenfèl egy nagy lényébe. Ez miatt sztem (bár én kazsuálisan állok ehhez a játèkhoz is) a midrange játszás itt elég erős. És már most az alap szettben is van OTK lehetőség. 

Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy nem igazán különbözik ez a játék HS-től. Fel kell húzni a meccsnyerő lapokat. A Control ugyanúgy rák, ugyanúgy van itt is Deathrattle és itt alapból van 4 mana 7/7. :D És a jobb alsó sarok itt jobb felül van :D Időbe telt mire megtaláltam. 

Szerkesztve: 2020.02.06 11:04

#7

2020.04.30 17:15

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Folytatjuk... ;)

#8

2020.05.01 16:04

Mr. Gábor profilképe

Mr. Gábor (Epic) - Közösségépítő

BattleTag: RagingBull#2350

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Sziasztok!

Hogy tetszik az első LOR kieg? Ez a tengeri szörnyes téma szerintem érdekes, nekem nagyon bejön eddig. Egyre játszom ezzel a játékkal is.

Szeretnék felvenni embereket a barátlistámra! Mondanám, hogy bátran jelöljetek, de gyelőre nem találom, hogy hol írja ki a LOR-os kódomot, a kvázi battle tag-emet a játék. Tud valaki ebben segíteni?

Szerkesztve: 2020.05.01 18:46

#9

2020.05.01 16:06 | Válasz: (#7) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Mr. Gábor profilképe

Mr. Gábor (Epic) - Közösségépítő

BattleTag: RagingBull#2350

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Látom ez már az androidos alkalmazás. Szép win.

#10

2020.05.02 09:26 | Válasz: (#8) Mr. Gábor (Epic) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Igen az nekem is problémás volt. Rákerestem a Riot account kifejezésre és ott az első találat volt a bejelentkezés. Azon az oldalon pedig minden az accal kapcsolatos dolgot lehet látni. Új eszközről kér verifikációt.

Szerkesztve: 2020.05.02 09:27

#11

2020.05.02 19:52

Béta óta játszom a LOR-ral, HS-el pedig immár évek óta (Blackrock Mountains megjelenés, nem ma volt).

Azt gondolom, hogy bár két nagyon hasonló játékról beszélünk, mégis nehéz őket összehasonlítani, mert a kulcskérdésekben teljesen eltérnek egymástól.

A Runeterra sokkal inkább építkezik a Magic alapjaiból, mint a HS-éből - tulajdonképpen egy darab Hearthstonera emlékeztető elemet nem tudnék kiemelni, mármint az általános CCG sajátosságokon kívül. Sokkal lassabb és statikusabb a játékmenete, és szerintem kezdőként bonyolultabb is, annak ellenére, hogy sokkal kevesebb lap és kulcsszó található, mint a Hearthstoneban. Ezen felül abszolút semmi randomfaktor nincs benne a kártyák felhúzási sorrendjén kívül. Ez pedig alapvetően a játék legnagyobb előnye és hátránya is jelenleg. Nagyon jó taktikai harcokat lehet vívni az ellenféllel, folyamatosan gondolkodni kell mert egy lap is romba dönthet mindent amit körökön át építgettünk, ez a része pedig a HS RNG fiestái után kifejezetten üdítően hat. Azonban egy idő után emiatt (és a nyilván érthető okokból még szűkös lapkészlet miatt) nagyon hamar monotonná is tud válni az egész.

Vannak jó elemei a LOR-nak, ilyen a már említett spell mana, ami zseniális, illetve hogy tudunk reagálni az ellenfeleink lépéseire, spelljeire is, valamint hogy kiválasztható, melyik frakcióból gyűjtjük épp a jutalmakat. Ugyanakkor a decképítés kicsit érdekes, a két frakció keverése jó változatosságot ad, viszont a negyven lap néha indokolatlanul sok tud lenni. Illetve van pár alapvető funkció ami számomra érthetetlen miért nem került bele a LoR-ba, például hogy NINCS DISENCHANT (ezt egy wildcard rendszer váltja fel) valamint például hogy nem írja, épp mennyi lap van a kezünkben.

Összességében én mindkét játékot élvezem és szeretem, felváltva játszom velük, körülbelül fele-fele arányban. Csatlakoznék az előttem szólókhoz, a kérdés nem az, hogy a LOR a HS vetélytársa lesz-e, hanem hogy életben marad-e hosszútávon.

A napi questek teljesítésével körülbelül 3-4 hónap béta alatt a teljes lapkészletet kifarmoltam, az új lapokhoz pedig további 1-1,5 hónap bőven elég lesz. Éééés ezzel el is érkeztünk a nagy gondhoz: tulajdonképpen nincs még elég content a LOR-ban. 1-2 hónapig szórakoztató, nerfekkel jól szabályozzák a metát, de mivel nincs RNG faktor, a matchupok szinte kőbe vannak vésve. Illetve a ranked rendszer gyakorlatilag teljesen érdemtelen, mivel nem ad az égvilágon SEMMI jutalmat, így nincs, ami arra ösztönözzön bárkit is, hogy a órákat öljön a játékba az XYZ rangot hajszolva.

Szurkolok a Runeterrának, mert egy szimpatikus játék, jó úton haladnak a fejlesztők, és tényleg élvezetes a maga taktikus, gondolkodós módján, de jelenleg még irgalmatlanul messze áll attól, hogy a Hearthstonet térdre kényszerítse hosszú távon. Egyszerűen valahogy nekem a Blizzard játéka viccesebb és szórakoztatóbb, valamint sokkal barátságosabb a kezdő közönség felé játékmechanikailag.

Szerkesztve: 2020.05.02 19:54

#12

2020.06.26 11:21

PHOENIX profilképe

PHOENIX (Admin)

BattleTag: teszt#1234

Ezt a témát áthelyeztem az "Egyéb" (Off-topic) fórumba.

Hearthstone Hungary Admin

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás