HírekA Hearthstone Tavern Brawlok egy...

A Hearthstone Tavern Brawlok egyik designere visszatekint a 2018-as év Brawljaira

Borovi Bence | 2019.01.05 10:00
1314

Hearthstone Brawlok

Joseph Magdalena (Live Content Designer) több Twitter bejegyzésben emlékszik vissza a 2018-as év Brawljaira.

 

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

A 2018-as év végével visszatekintenék a kedvenc Brawljaimra a 2018-as évből.

Csatlakozzatok hozzám!

Kezdjünk a "Brawl of Fire and Ice"-al. Ez egy PvE (játékos gép ellen) Brawl Ragnaros és Ahune között.

Sok időbe telt (hangok időzítése, kiegyensúlyozás, stb.) és elégedett vagyok a kihívás szintjével, illetve a Brawl stílusával. A legtöbb munkát az igényelte, hogy jól hassanak és megfelelően működjenek az átmenetek.


"Gone Fishin'", ahol a lények a paklidból az ellenfeled harcterére kerülnek.

A "Tad's Pole" mechanizmus a Dungeon Runból nagyszerűen működött ebben a Brawlban.


"Portal to Another Dimension", ez a "StarCraft Brawl", válassz Terrant/Protosst/Zerget, majd kapsz egy Unstable Portal-szerű kártyát és ahhoz egy egyedi paklit.

Érdekes volt, több beszélgetést vártam volna a kaszt/faj kombókkal kapcsolatosan, de az emberek arra fókuszáltak, hogy melyik portál a legjobb.

Amikor a kártyákat választottam össze a portálokhoz, leginkább a stílusra figyeltem, Terranokhoz mech-ek, Zergekhez szörnyek. Sajnos emiatt nem lett túlságosan jó az egyensúly, úgy hiszem javíthattam volna rajta, ha több különböző kártyát rakok a paklikba.


"A Less Friendly Game of Chess", a sakk Brawl, de 6 kártyát választhatsz bele. Mindig "Csaló sakknak" hívtam.

A kis paklik mindig szórakoztatóak és nagyszerű kísérletekhez vezetnek. Sok érdekes meccset hozott.


"Boss Battle Royale 2", te lehetsz a Boss, és új bossok kerültek be a Brawlba: Sindragosa, Professor Putricide és Togwaggle!

Sindragosa túlságosan erős volt első alkalommal, amikor még a teljes készletét használhatta. Nagyszerű volt, ahogy a Brawl újabb megjelenésére nerfelhettem őt. Meglepett, hogy Togwaggle mennyire jól volt kiegyensúlyozva.


"Send In The Murlocs", véletlenszerű pakli Murloc-okkal!

Eleinte nem tudtam, de ez egy olyan Brawl, amit a csapat már akart egy ideje. Kellett hozzá néhány év, hogy legyen elég Murloc ahhoz, hogy eléggé érdekes lehessen.

Habár gyakran az döntött, hogy ki húzza fel Ol' Murk Eye-t.

Bármikor kivehettem volna a lehetséges opciók közül, de az egy annyira király pillanat, amikor felhúzod, hogy maradt. Ez egy olyan dolog, amit amúgy ezeknél a Brawloknál gyakran meg kell gondolnom, és ez a dolog nem jelentkezik, amíg a játékosok kezébe nem kerül. A jövőben is mindig meg fogom gondolni.


"Monster Smash", egy véletlenszerű Witchwood boss-al játszhatsz!

Boss Battle-ként kezdtük tervezni, de jobban működött véletlenszerű boss-okkal. Az elején tudtam, hogy nagy eltérések lehetnek a különböző boss-ok ereje között.

Összességében boldog vagyok az eredménnyel, a játékosok élvezték és voltak történeteik.


"UnidentifiaBrawl", a paklid tele van Unidentified (Azonosítatlan) dolgokkal!

Több leckét is megtanultam ennél. Az "unidentified" mechanizmusra koncentráltam, míg a Kobolds & Catacombs még mindig fejlesztés alatt állt.  Ez elképzelés nem igazán működött, ezért a Brawl furcsának érződött.

Amit igazán meg lehet tanulni ebből, hogy amikor egy Brawlt készítesz, tarts egy kis szünetet és nézd meg, hogy miként válaszolnak a játékosok és építkezz abból. Vagy próbálj meg valami egyedit készíteni, ahol ezek az új mechanikák az adott Brawl stílusának része ahelyett, hogy az lenne a főfókusz. A Zombeast egy nagyszerű példa erre.


Akkor térjünk is rá! "Rise of the Zombeasts", Death Knight Rexxar mirror meccs!

Egyszerűen kezdődött Snowflipper Penguin-ek, és ingyenes Hero Power - nem volt szórakoztató. Eltelt néhány hónapba, mire oda jutott, amit láthattatok. Elégedett vagyok a végeredménnyel, de a meccsek eléggé hosszúra nyúltak. A mirrorok már csak ilyenek...

Sokszor úgy készítek Brawlokat, hogy két projekt közt néhány alapot elkészítek. Ebben az állapotában a Brawlok szinte soha nem szórakoztatóak, de gyakran egy érdekes bemutatása egy mechanikának. A Zombeast ilyen volt.

Tesztelünk, módosítunk, kísérletezünk, ismét tesztelünk. Néha nem lesz jó a Brawl, és eltesszük, hogy majd később visszatérjünk rá.

Néha pedig olyan jó lesz, hogy kár lenne nem kiadni. Az olyankor varázslatos, azok a kedvenceim.


"A Temporus Shift", minden kör két kör.

IMÁDOM, hogy a Brawl csak egy egyszerű szabálymódosítás.

Azonban az első kör előnnyel járt, a jövőben erre majd figyelnem kell, ha ez visszatér.


"Returns & Exchanges", készíts egy paklit, "ajándékozd" az ellenfelednek, de kapsz egy ajándék nyugtát, amivel visszakérheted, ha nem tetszik.

A nyugta mechanizmus bele lett égetve a DNS-ébe, és örülök, hogy ez maradt is.

Lehetséges, hogy nem a legegyértelműbb változata egy ünnepi Brawlnak, de úgy gondoltam, hogy ez egy olyan dolog lesz, amit még soha nem láttam sehol sem.


"The Annoy-o-pocalypse", az egyik exkluzív Fireside Brawlunk. Harcolj egy megállíthatatlan Annoy-o-Tron hadsereggel szemben!!!

Én sok Fireside Brawlt is készítek, amelyeket csak Fireside Gatheringeken (készíts egyet: Firesidegatherings.com) lehet játszani. Ezek nagyon más élményt nyújtanak.

Az Annoy-o-pocalypse (még mindig imádom ezt a nevet) a tavalyi Gamescomon volt, ahogy a Lich King Raid az azelőttin.

Valami olyasmit szerettünk volna készíteni, mint a Lich King Raid, de sokkal jobban kezelhetőt. Továbbra is szerettünk volna "high score"-t, hiszen az volt a fő attrakció.

Mindig szerettem volna készíteni egy "Horda mód" típusú Brawlt. Szóval mi lenne az, ami kicsi, de mégis kihívást tartalmazó, élvezetes, ha több százat kell elpusztítani belőle? Persze, hogy az Annoy-o-Tron-ok! Tehát van egy "high score", hogy mennyit tudsz elpusztítani és mennyit sebeztél a főellenségnek, ami Stormwind igazából.

Imádok a Fireside Gatheringekhez Brawlokat készíteni, mert ott olyan egyedi az energia és még furcsább dolgokkal kísérletezhetek.

Különösen ajánlom, hogy próbáljátok ki őket. Ha nincs a közeleben Fireside Gathering, akkor néhány haverral otthon is létrehozhattok privát eseményeket.


Azt hiszem, hogy összefoglaltam a lényeget. Köszönöm, hogy játszottatok a Brawlokban 2018-ban!

Soha nem fogom elfelejteni, hogy milyen szerencsés vagyok azért, hogy ezen dolgozhatok, micsoda lehetőségem van új dolgok kipróbálására, a tanulásra és még jobb, és még annál is jobb Brawlokat készíteni.

Úgy érzem 2018-ban finomítottam a tudásomon és várom a 2019-et!

kocsma

További híreink