HírekDean Ayala válaszol: Hearthstone...

Dean Ayala válaszol: Hearthstone célok, hős kártyák, játékmódok

Borovi Bence | 2021.04.24 18:00
1911

Dean Ayala válaszol

Dean Ayala továbbra is egyedül végzi a Hearthstone teljes kommunikációját, és ezen a héten is válaszolt a közösség kérdéseire a Twitter oldalán.

 

Hearthstone célok a jövőre nézve

Jelenleg az alábbi listából egyiken sem dolgoznak, mert mindenki a Mercenaries játékmóddal van elfoglalva, de Dean Ayala ezeket szeretné megvalósítani.

  • Fenntartható tartalom - vagyis ne kelljen a játékosoknak folyamatosan játszaniuk, hogyha nem akarnak lemaradni.
  • Egyenlőség a játékmódok között - vagyis minden játékmód ugyanannyi figyelmet kapjon a fejlesztőktől.
  • Közösségi játék - Játszhass a barátaiddal valós időben, miközben együtt értek el különféle célokat.
  • Játékon belüli versenyek, "Játssz, ahogy jól esik", egyjátékos módok fejlesztése, fejlesztett küzdelmek a gép ellen, játékosok által létrehozott tartalom.

Játékmódok

  • Esélyesebb, hogy fejlesztik/átalakítják a Duels/Aréna módokat, minthogy egy új, lekorlátozott formátumot hozzanak létre.
  • Vannak elképzelése arról, hogy például Ranked rendszert kapjon az Aréna.
  • Ha a Battlegrounds játékmód Steamen lenne, akkor a Top 5 - 10-ben lenne általában.

Hős kártyák

  • Ismét lesznek majd hős kártyák, mint a Knights of the Frozen Throne esetében voltak a Death Knight kártyák. Azonban szeretnék, ha most más érzést adnának.

Kártyák

  • A Wild kártyáknál nem az a cél, hogy az összes kártya egyformán erős legyen. Ez a Hearthstone történetéről szól, szóval ne várja azt senki, hogy majd felbuffolják a haszontalan kártyákat.
  • A Core kártyák célja, hogy ne hozzanak létre olyan kártyákat, amelyeket automatikusan bele kell rakni minden pakliba.
  • Már beszélgetnek Dark Inquisitor Xanesh-ről, illetve arról a képességéről, hogy a Corrupt kártyákat olcsóbbá teszi.
  • Dean szerint a Crabrider nem túlságosan erős, legalábbis egyelőre nem.

Egyéb

  • Dean szeretne egy "Mario Party" stílusú játékot a Hearthstone-ban.
    • Lehetne használni a Battlegrounds technológiát 8 játékos meccsekhez.
    • Lennének minijátékok, melyekkel mindenki játszana.
    • A Tower Defense például egy jó elképzelés lehet a Mario Party módban.
  • Arthas túlságosan fontos karakter ahhoz, hogy ne térjen vissza újra.
  • Dean Ayala egyetért azzal, hogy a kasztok jelenlegi szintezési rendszere nem ideális.
    • Azért hagyták meg így, mert sokszor az emberek szeretek, ahogy a sáv feltöltődik.
    • Ha átalakítanák a rendszert, akkor valószínűleg győzelmekhez kötnék a szinteket, és nem XP alapú rendszer lenne.
    • Azt is meg lehetne csinálni, hogy 1 szint járna győzelmenként, és egy 500-as szintű hős feloldja a Golden hőst az adott kaszthoz.
  • Inkább új "kozmetikai dolgokon" fognak dolgozni, minthogy a régieket fejlesszék.
  • Dean szeretné, ha egyes kártyák kaphatnának alternatív artworköket.

Forrás: @IksarHS

deanayala twitter

További híreink