HírekHearthstone Napi kérdezz-felelek

Hearthstone Napi kérdezz-felelek

Borovi Bence | 2014.03.17 17:00
1787

Múlt hét pénteken a Blizzard két fejlesztője (Eric Dodds és Jason Schayes) válaszolt néhány kérdésre.

 

iPad, mobil megjelenés

  • A játék néhány héten belül meg fog jelenni iPad-re. (Hearthstone iPad videó itt tekinthető meg)
  • A telefonokra készített verzió jelenleg nagyon kezdeti stádiumban van. A megjelenést az év második felére tervezik.
  • Az összes platformon ugyanazt az account-ot lehet használni. Ugyanazok a kártyák, ugyanazok a győzelmek és vereségek, ugyanaz az aréna, stb.

Megfigyelő mód, tournament-ek

  • A játékosok nagyon szeretnék a "spectator módot" (megfigyelő mód), ezért a fejlesztők elkezdtek rajta dolgozni és azt ígérik, hogy gyorsan kész lesznek.
  • Beszélgettek a tournament-ek felépítéséről is, de egyelőre nagyon korai fázisban vannak.

Játékrendszer

  • Amikor a hősöket kiválasztották az volt a legfontosabb szempont, hogy a legismertebb karaktereket válasszák és egyértelmű legyen, hogy melyik kasztot képviselik. Tyrande azért nem jó választás, mert lehetne Hunter és Priest is.
  • A legutóbbi patch-ben azért változtatták meg a secret-eket, hogy a fejlesztők élvezetesebb secret-eket alkothassanak, anélkül, hogy aggódniuk kellene, hogy a játékosok a saját secret-jüket aktiválják. Nem a jelenlegi balance problémákat akarták ezzel megoldani.
  • A ranked szezonokban való részvételért járó új kártya hátlapokat 20-as rang elérése esetén lehet megszerezni. A 20-as rang elérése pedig nem nehéz, hiszen előtte nem lehet rangot veszíteni. Az új hátlapok animáltak!
  • Különböző módokon is lehet majd új hátlapokat szerezni. Ezek a következő hónapokban várhatóak.
  • A kaland módban lesznek boss-ok, melyek legyőzéséért új kártyákat lehet szerezni. A részleteken még dolgoznak.

...és amik nem kerültek be a játékba

  1. Kártya eldobással kapcsolatos mechanizmusok: Negatív hatással lenne a játékosokra, ezért sose került be. (Bár ezt nem teljesen értem, hiszen a Warlock-nak van több ilyen lapja is)
  2. Critical Strike - Amikor megtámadsz egy lényt, előfordulhat, hogy kétszer annyit sebez. Ez azért nem került be a Hearthstone-ba, mert a fejlesztők úgy érezték, hogy ezzel már túl messzire mennének a random-ot (véletlenszerűség) illetően.
  3. Lett volna egy kártya, ami egyet sebzett volna, ha fölé viszed az egeret.
  4. Gondolkoztak egy olyan kártyán is, ami megfordítaná a harcteret.

A teljes videó itt tekinthető meg:

hamarosan interjú

További híreink