Hearthstone Patch 15.0.4: Öt kártya nerf és Zephrys fejlesztések
Megérkezett az öt kártya nerfje, továbbá Zephrys the Great újra visszament az iskolába, hogy még okosabb, és még nagyszerűbb lehessen a következő meccseken.
A frissítés mobilra pár órával később érkezik!
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Kártya változások
Mage
Conjurer's Calling mostantól 4 Manába kerül (3 helyett)
A Conjurer's Calling egy erőteljes eszköz, ami sok Mage pakliban megtalálható. Amikor olyan lapokkal együtt van használva, mint a Mountain Giant és a Sea Giant, akkor elképesztően erőteljes harctér létrehozására volt képes a meccs olyan szakaszában, ahol az ellenfeleknek nem volt hatékony válaszuk.
A manaköltségének megnövelésével lényegesen nehezebb lesz egy körben kijátszani a Twinspelles változatával együtt, így elhalasztásra kerül a rettenetes kör a játék későbbi szakaszára, ahol az ellenfeleknek már több erőforrás áll rendelkezésükre, hogy reagáljanak a harctérre.
Luna's Pocket Galaxy mostantól 7 Manába kerül (5 helyett)
A Rise of the Mech esemény során buffoltunk kártyákat, ami egy hatalmas filozófiai változás volt számunkra. A változtatások többségével elégedettek vagyunk, de Luna's Pocket Galaxy egy kivétel.
Ha a játék elején kerül kijátszásra, és utána folyamatosan nagy lényeket húz a Mage, akkor az ellenfél gyakran tehetetlen ezzel szemben. Ez sajnos többször fordult elő, mint szerettük volna, ezért visszaállítjuk a manaköltségét az eredeti 7 Manára.
Warrior
Dr. Boom, Mad Genius mostantól 9 Manába kerül (7 helyett)
Továbbra is szeretnénk, hogy Dr. Boom, Mad Genius egy nagyszerű lehetőség legyen a Control Warriorok számára a meccs befejezéseként, de jelenleg túlságosan korán kerül kijátszásra. A manaköltségének 9-re növelésével nehezebb lesz egy jó kört találni Dr. Boom kijátszására, ez pedig időt ad arra, hogy az ellenfél is erőteljes lényeket játsszon ki.
Priest
Extra Arms mostantól 3 Manába kerül (2 helyett)
A Rise of the Mech esemény idején a Priest a játék egyik leggyengébb kasztja volt. Az Extra Arms buffolása egy erőteljes spellt adott a Priestnek a játék korai szakaszán, hogy jobban ki tudja használni a harctérre fókuszáló stratégiákat.
Azonban a Saviors of Uldum megjelenésével a Priest túlságosan is sok erőteljes lényt kapott a játék korai szakaszára és azonnal megugrott a népszerűsége és a győzelmi aránya is. A tömérdeknyi Priest buff és gyógyítás között nehéz lehet küzdeni ellenük a harctér megszerzésében a játék korai szakaszán. Az extra karok 2 Manáról 3 Manára növelésével több lehetősége lesz más pakliknak versenybe szállni a Priesttel a játék elején, miközben az erőteljes Priest lényeket és kombókat érintetlenül hagyjuk.
Semleges
Barnes mostantól 5 Manába kerül (4 helyett)
Elég hosszú ideje nagyon vitatott téma már Barnes helyzete a WIldban, különösen olyan tekintetben, hogy milyen elnyomó érzés ezzel szemben játszani, ha bizonyos Priest paklikban bukkan fel.
Az rendben van, hogy a Wildnak magasabb az erőszintje, de Barnes még ebből is kitűnt konzisztensen erős képességével a játék korai szakaszában. Azzal, hogy megnöveljük a manaköltségét 1-gyel, az ellenfeleknek több idejük lesz reagálni rá, de közben továbbra is megtartjuk Barnes identitását, ami az, hogy a játék elején megidéz bizonyos lényeket.
Zephrys the Great hibajavítások és fejlesztések
- Több hiba is ki lett javítva a fegyverek eltávolításával kapcsolatosan:
- Néha nem ajánlotta fel az Acidic Swamp Ooze-t egy "Durability"-vel rendelkező fegyverek ellen.
- Harrison Jones-t néha felajánlotta egy "Durability"-vel rendelkező fegyverek ellen, amikor már nem lehetett őt kijátszani.
- Nem adott fegyver eltávolító kártyákat 0 Támadású fegyverek ellen.
- Nem adott fegyver eltávolító kártyákat, amikor megakadályozhatta volna, hogy a következő körben megöljön vele az ellenfél.
- Több hiba ki lett javítva az alábbi kártyákkal, amiket nem ajánlott fel:
- Több hiba ki lett javítva a Hero Powerekkel:
- Néha azt feltételezte a Hero Powerekről, hogy használhatóak, még akkor is, ha már el lett használva abban a körben.
- Mostantól a Hero Power tényleges költségét veszi figyelembe, nem 2 Manának gondolja az összeset.
- Mostantól figyelembe veszi a sebzés és gyógyítás módosító tényezőket a Hero Powereken.
- A fejelsztett Hero Powereket is figyelembe veszi már (pl.: Sir Finley of the Sands-től, vagy Justicar Trueheart-tól).
- Ha a Hero Powered le lett cserélve, Zephrys többé nem fogja azt feltételezni, hogy az alapvető Hero Powered még mindig használható.
- Ki lett javítva egy hiba a Betrayal-lal kapcsolatosan. Ha csak egy célpontot sebzett meg, akkor sem számított egy célpontot sebző spellnek.
- Zephrys felajánlhatta Alexstrasza-t rossz esetekben is, mert az összesített Életét és Armorját vette figyelembe az ellenfélnek, ahelyett, hogy csak az Életét nézte volna, ez javítva lett szintén.
- Ki lett javítva egy hiba, amitől Zephrys nem ajánlott fel silence kártyákat ahhoz, hogy leszedd a fagyasztást a saját lényeidről, hogy megöld az ellenfeledet (tehát lethal lenne, ha leszeded róluk a fagyasztást).
- A lehetséges "lethal" opciók közül mostantól a silence kártyák lesznek favorizálva annak érdekében, hogy minimalizálja a hatását a Deathrattle és egyéb egyedi képességeknek.
- Ki lett javítva egy hiba, hogy Zephrys nem vette kellőképpen figyelembe a többszörös Deathrattle effekteket ugyanazon a lényen (leggyakrabban a Magnetic lényeken).
- Zephrys mostantól jobban kalkulállja a gyógyítás értékét figyelembe véve ezt a kört és a következő kört.
Forrás: PlayHearthstone - Hearthstone frissítés - augusztus 26 - kártya kiegyensúlyozási frissítések
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!