Képekdx
2017.12.24 07:00 | Válasz: (#1) bíborfény (Common) hozzászólására
Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő
Üdv, első blikkre videókártya driverrel lehet valami car. Mintha nem lenne telepítve.
2017.12.24 11:09
Üdv.
Azt újratelepítettem még a kép készítése előtt, de nem az volt megoldás.
Nem tudom mibe kavart bele a windows frissítés, nem vagyok szaki, a dxdiag szerint minden a legnagyobb rendben....
bíborfény
2017.12.24 16:35 | Válasz: (#3) bíborfény (Common) hozzászólására
Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő
Részvétem. Marad a mobilró/tabletről játszás.
2017.12.25 12:09
ezt találtam, hátha van megoldás
https://eu.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/17617004733
Ollywood#2121
2017.12.25 13:11 | Válasz: (#5) o_attila (Golden Rare) hozzászólására
Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő
Ha pedig az sem, nálam simán megér az ilyesmi egy rendszer visszállítást is.
2017.12.25 14:18
Üdv.
Azt újratelepítettem még a kép készítése előtt, de nem az volt megoldás.
Nem tudom mibe kavart bele a windows frissítés, nem vagyok szaki, a dxdiag szerint minden a legnagyobb rendben....
bíborfény
2017.12.25 14:29
off: Ki kéne szedni a fórumból a frissítésre újraküldi a legutóbbi posztot funkciót, mindig elfelejtem, hogy itt nem szabad gépiesen f5-öt nyömni :)
Már tegnap kipróbáltam minden tippet ami a linkelt fórumban volt, de nálam a kompatibilitási mód variálgatása sem jött be.
Én még eljátszogatok telefonról, de mikor itt van nálam a haver, és nyomnánk egy meccset..., az ővén nem fut, szóval a közösségi móka szilveszterre úgy tűnik kukázva, mert sajnos mindnent újra beállítani a windows-nál nem csak 5 perc plusz a telepítés után...
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek, csak kár hogy mindig sikerül a legritkább problémákat begyűjtenem, mert valóban nem nagyon van más használható találat a hibaüzenetre :)
Szeressük a windows-t, majdnem minden problémára az újratelepítés a megoldás .... de évente meg úgyis muszáj...
Szerkesztve: 2017.12.26 13:16
bíborfény
2017.12.26 08:21 | Válasz: (#8) bíborfény (Common) hozzászólására
Casualplayer (Hall of Fame) - Közösség segítő
Ilyen is karikor van mikor máskor is lenne...
Sajnálom hogy nem sikerült.
2017.12.29 19:14
AppDataLocal-ból töröltem mindent ami Hearthstone illetve a Hearthstone.exe-nél a kompatibilitásnál bepipáltam a 'Teljes képernyős optimalizálsok letiltása' box-ot.
Valószínű csak az utóbbi lett volna a megoldás cache törlés nélkül, de végre újra indul :)
bíborfény
2017.12.31 12:15
Kérlek segítenél, hogy ez utóbbi beállítást hol lehet elvégezni ? Köszi !
2018.02.02 01:25
12.31... Nem lépek be túl sűrűn de remélem már megoldottad és nem vagy azóta is szünetre kényszerítve:
Jobb katt a Hearthstone.exe-n, a kinyíló ablakban a kompatibilitás fülön kipipálni a 'Teljes képernyős optimalizálsok letiltása' box-ot.
bíborfény
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Üdv, erre mi a megoldás?
Windows 10 nagyjavítás, se ablakban se alap beállításokkal nem indul. (Reset megvolt a battle.net beállításoknál)