Képekdx

#1

2017.12.23 21:56

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

Üdv, erre mi a megoldás?

Windows 10 nagyjavítás, se ablakban se alap beállításokkal nem indul. (Reset megvolt a battle.net beállításoknál)

bíborfény

#2

2017.12.24 07:00 | Válasz: (#1) bíborfény (Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Üdv, első blikkre videókártya driverrel lehet valami car. Mintha nem lenne telepítve. 

#3

2017.12.24 11:09

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

Üdv.
Azt újratelepítettem még a kép készítése előtt, de nem az volt megoldás.

Nem tudom mibe kavart bele a windows frissítés, nem vagyok szaki, a dxdiag szerint minden a legnagyobb rendben....

bíborfény

#4

2017.12.24 16:35 | Válasz: (#3) bíborfény (Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Részvétem. Marad a mobilró/tabletről játszás.

#5

2017.12.25 12:09

o_attila profilképe

o_attila (Golden Rare)

BattleTag: Ollywood#2121

Tapasztalt játékos

Keres: Gyakorló társat

Ollywood#2121

#6

2017.12.25 13:11 | Válasz: (#5) o_attila (Golden Rare) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Ha pedig az sem, nálam simán megér az ilyesmi egy rendszer visszállítást is.

#7

2017.12.25 14:18

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

Üdv.
Azt újratelepítettem még a kép készítése előtt, de nem az volt megoldás.

Nem tudom mibe kavart bele a windows frissítés, nem vagyok szaki, a dxdiag szerint minden a legnagyobb rendben....

bíborfény

#8

2017.12.25 14:29

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

off: Ki kéne szedni a fórumból a frissítésre újraküldi a legutóbbi posztot funkciót, mindig elfelejtem, hogy itt nem szabad gépiesen f5-öt nyömni  :)


Már tegnap kipróbáltam minden tippet ami a linkelt fórumban volt, de nálam a kompatibilitási mód variálgatása sem jött be.

Én még eljátszogatok telefonról, de mikor itt van nálam a haver, és nyomnánk egy meccset..., az ővén nem fut, szóval a közösségi móka szilveszterre úgy tűnik kukázva, mert sajnos mindnent újra beállítani a windows-nál nem csak 5 perc plusz a telepítés után...


Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek, csak kár hogy mindig sikerül a legritkább problémákat begyűjtenem, mert valóban nem nagyon van más használható találat a hibaüzenetre  :)

 

Szeressük a windows-t, majdnem minden problémára az újratelepítés a megoldás .... de évente meg úgyis muszáj...



 

Szerkesztve: 2017.12.26 13:16

bíborfény

#9

2017.12.26 08:21 | Válasz: (#8) bíborfény (Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Ilyen is karikor van mikor máskor is lenne... 

Sajnálom hogy nem sikerült. 

#10

2017.12.29 19:14

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

AppDataLocal-ból töröltem mindent ami Hearthstone illetve a Hearthstone.exe-nél a kompatibilitásnál bepipáltam a 'Teljes képernyős optimalizálsok letiltása' box-ot.

Valószínű csak az utóbbi lett volna a megoldás cache törlés nélkül, de végre újra indul :)

 

bíborfény

#11

2017.12.31 12:15

Kérlek segítenél, hogy ez utóbbi beállítást hol lehet elvégezni ? Köszi !

#12

2018.02.02 01:25

bíborfény profilképe

bíborfény (Common)

Kezdő játékos

12.31... Nem lépek be túl sűrűn de remélem már megoldottad és nem vagy azóta is szünetre kényszerítve:

Jobb katt a Hearthstone.exe-n, a kinyíló ablakban a kompatibilitás fülön kipipálni a  'Teljes képernyős optimalizálsok letiltása' box-ot.
 

bíborfény

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás