HírekHearthstone Fireside Chat: Percr...

Hearthstone Fireside Chat: Percről-percre

Borovi Bence | 2015.11.07 18:15
2903

Hearthstone blizzcon

19:00-kor kezdődik a Hearthstone Fireside Chat, ahol ha elhangzik még valami érdekes, akkor arról azonnal értesülni fogtok.

 

20:00: Vége a kérdéseknek. 

19:59:  A Murloc Knight-nál meg a Piloted Shredder-nél figyelnek-e a hozzájuk kapcsolódó lapokra?

Nem izgulnak a 2 Manás lényeken, hogy miként befolyásolja a Piloted Shredder-t, mert van elég 2 Manás lap. Csak azt nézik, hogy működik együtt más lapokkal.

19:58: Kérdés a kártya hátlapokrol: Lesznek-e promo hátlapok.

Majd idovel lesznek mindig ilyen hatlapok (pl Blizzcon)

19:56: Lesz-e hasonló rendszer a HS-ben mint a Magic-ben.

Ben szerint egyelőre nagyon messze vannak attól, de már gondolkoztak ilyen érdekes dolgokon.

19:52: 12. Kérdés: Kicsit felgyorsult a meta mostanában. Mi alapján döntitek el, hogy éppen lassítjátok vagy gyorsítjátok a metát?

Ők se mindig tudják, hogy éppen pontosan milyen hatása lesz egy kártyának. Ha sok a Face Hunter, akkor healing lapokra van szükség.

19:50: 11. Kérdés: Van-e valami érdekes történetetek a kártyákról?

Ben egyik barátját Hugh Tod-nak hívják, és onnan jött a név.

19:46: 10. Kérdés: Lesznek-e UI változtatások? Pl. Új pakli helyek, könnyebben megtekinthető quest-ek

Ben válaszol, hogy dolgoznak a pakli helyeken, és igen, lesznek UI változtatások a quest-nél is. Még dolgoznak a Gyűjtemény javításán is, de az a legbonyolultabb dolog a Hearthstone-ban.

19:45: 9. Kérdés: Fogadási rendszer/tournament mód a HS-ben? Fogadhatnál kis gold-ban egy játékosra?

Jó ötlet Pat szerint és Kocsmai Verekedésekben megoldható lenne akár.

19:42: 8. Kérdés:Tervezitek-e, hogy más régiókban lehessen együtt játszani? Pl problémát okoz, ha EU-ban játszol és kijössz az USÁ-ba a BlizzCon-ra, ideiglenesen fireside-okon nem lehetne-e megoldani?

Yong Woo-nak nagyon tetszik az ötlet - a közönségnek is - , de nem egy könnyű dolog megoldani.

19:40: 7. Kérdés: Látta, hogy új murloc-ok érkeznek, nem terveztek pl. Zombie-kat adni a játékhoz?

Ben Brode v?laszol: Minden kieg?sz?tőnek van egy t?m?ja (pl Kal?zok), előfordulhat.

19:38: 6. Kérdés: Lesznek-e új küldetések a kiegészítővel (már elfelejtette a nevét :D)? Régi küldetések változnak-e?

Ben Brode válaszol, lesznek majd új küldetések, de a LoE-ben a tartalomra fókuszálnak.

19:36: 5. Kérdés: Secret Paladin, Mysterious Challenger. A nagyszerű értéke mellett miért van olyan jó statja?

Mike Donais válaszol, hogy a Paladin secret-ek nagyon gyengék, de figyelik a kártyát, mert valóban nagyon erős lett.

19:34: 4. Kérdés: Barátokkal könnyű a co-op Tavern Brawl, de idegenekkel nem lehetne ilyen esetben egy chat?

Mike Donais: Tetszik az ötlet, jó javaslat.

19:32: 3. Kérdés: Mikor lesznek Golden kártyák aranyban?

Yong Woo válaszol, hogy ez egy állandó kérdés és nincs a listájuk tetején, de előbb-utóbb megcsinálják

19:30: 2. Kérdés: Elérhetőbb legyen a játék kezdőknek

Ben Brode válaszol, hogy ez valóban egy probléma, a következő hónapokban fognak valamit kitalálni ez ellen.

19:20: 1. Kérdés: Egyre több lesz a random a játékban?

Gondolkoztak már ezen és a jelenlegi tesztelésekből sokat tanultak.

19:28: Kérdések jönnek. Pat Nagle a színpadon - Tavern Brawl-ok készítője, Ben Brode és Yong Woo a színpadon.

19:25: Két hét múlva Great Summoner Competition lesz, új LoE lapokkal.

Három hét múlva pedig jön Captain's Blackheart Treasure - ami múltkor nem sikerült, olyan lapokkal, mint pl. az új Warlock lap: Dark Peddler.

19:23: Shwodown at Blackrock Mountain jön, melyben Nefarian nerfelve lett, nem kezd több Manakristállyal.

19:22:  A legnépszerűbb kocsmai verekedés a Randomonuim volt, ahol minden teljesen véletlenszerűen történt. Valyon melyik Kocsmai Verekedés jön most?

19:21: Lorewalker Cho és Millhouse Manastorm azért került bele a legutóbbi Brawl-ba, mert jól lehet közösen játszani velük

19:10: eddig 21 brawl volt, ezek típusai

  • készíts saját paklit (Pl Great Summoner Competition)
  • válassz kasztot (Pl. Encounter at the Crossroads)
  • előkészített pakli típusú (Pl. Showdown at Blackrock Mountain)
  • co-op típusú (Pl. Unite Against Mechazod) - ezt volt a legnehezebb elkészíteniük

19:07: Design Goal: Weekly

  • 1. cél, hogy hetente legyen valami új, mert a törzsjátékosoknak szüksége van állandóan új tartalomra
  • 2. cél, mindez élvezetes legyen
  • 3. cél, variety

blizzcon loe

További híreink