Összes pakli Új pakli

Classic- Deathwing Druid

Minden információCsak a pakli lapjai

Leírás

Ne lepődjön meg senki hogy ezzel mit akart az ellenfél, mindjárt látható lesz hogy mi volt ennek a lépésnek az értelme. 

Így van Brawl-l akarta letakarítani a Ragnaros the Firelord-t. Természetesen a szokásos módon bejött neki az 50%, mint ahogy a legtöbb Brawl kör után. Csak érdekes hogy nálam ez így sose, vagy csak nagy ritkán jön össze. Az ellenfeleim meg nem tudom hogy csinálják, de nekik mindig a legkedvezőbb szituációkat teremti meg Brawl. :/ :D

Gold 7-ből egyébként nekem most iszonyat nehéz volt kivergődni, főleg ezekkel az off meta paklikkal, de végül sikerült! Csak nem ezzel a paklival. :)

Minden esetre Classic-ban eddig még nem tudtam idáig eljutni, saját paklikkal, így lényegében ezt egy kisebb győzelemnek értem meg. A pakli egyébként itt még nem nyerte el azt a végleges formáját, mint amit láthattok végül. Rengeteg lapot cseréltem benne, teszteltem, de erről majd később beszélek részletesebben. 

Erre a Raging Worgen lapra most én is rákaptam úgymond, és már építettem is paklikat köré! És igen nem csak a Warrior-nál fogom kipróbálni, más kasztoknál is láttam benne potenciált, de majd meglátjátok idővel. :)

Utálom mikor ilyen agresszívak, és amikor ilyen szerencsések a Mage-ek. Sajnálom nem tehetek róla, annyi aggro pakli van már a Classic-ban, szinte minden kasztnak van már 1 legalább, és ez hogy is mondjam. Egyszerűen fárasztó egy idő után ellenük játszani. 

Húúú itt nagyon küzdöttünk, meg küszködtünk egymás ellen. :DD

Dread Infernal-t se sűrűn láttam eddig a Classic-ban. 

Itt egyébként túlságosan skót voltam a lapjaimmal, főleg a kezemben lévő kombóval! Nem tudom mire vártam igazából, de ezzel lényegében adtam egy ingyen győzelmet az ellenfélnek. :D

Üdvözletem!

Mai alkalommal egy lényegében combo Druid paklit hoztam nektek. Deathwing ne tévesszen meg senkit se a címet illetően, nem vele fogunk nyerni, sőt, igazából egy felesleges lapnak bizonyult a legtöbb esetben. Akkor meg mégis mi a fenének ezt a nevet a paklinak? A válasz roppant egyszerű, szerintem az hogy Deathwing Druid, jobban hangzik mint az hogy Combo Druid. :)

Plusz van egyfajta hatásvadászatnak se rossz, ahogy mondani szokás, "clickbait" gyanús a dolog. :P

Sajnálom akit ezzel egyébként megtévesztettem, és hogy ha egy tényleges Deathwing paklira számított, sajnos nem ez a helyzet! Bár Deathwing azért nem annyira haszontalan mint ahogy azt az előbb írtam, mivel szándékosan raktam és hagytam végül a pakliban. 

A pakli lényege továbbra is az hogy a jó öreg Force of Nature + Savage Roar kombóval nyerjünk! 

Sajnos, vagy nem sajnos ez a fajta kombó egyszerűen annyira jó, és erős hogy szinte megkerülhetetlen. És sok mindenre is lehet használni, nem csak arra hogy bucira verjük vele az ellenfél fejét. :)

Ezzel a paklival, lényegében a meta-ban is szereplő combo Druid pakli hiányosságain akartam csiszolgatni. 

És lényegében Deathwing is így került a pakliba. Őt egyébként a HandLock, és Control Warrior elleni mecsekre tartogattam. Ellenük azért lehet jó, mivel ha elhúzódik a meccs, akkor mi könnyen kifogyunk a szuszból úgymond. 

Például a Force of Nature-t a HandLock megállíthatja a Giant lapjaival, amikkel amúgy is szeret falat emelni az ellenfélnek. Na lényegében Deathwing ezt a falat kellene hogy szétzúzza. 

Persze ma már inkább azt mondom hogy ha HandLock az ellenfeletek akkor érdemes ellene trükközni azzal, hogy az életerejét stabilizáljátok úgymond. Sokszor megéri hagyni hogy maga próbálja meg le redukálni a a hp-ját ezzel is előkészítve a Giant-es köröket. És ha már eléggé le ment a hp-ja akkor bumm, mehet a mi kombónk és nyertünk. 

Ez persze könnyebbnek hangzik, a gyakorlatban már más a helyzet. Igazság az hogy ki kell tapasztalni valamilyen szinten a dolgot. Ezt pedig csak sok gyakorlással tudjátok elértni. 

Visszatérve Deathwing-hez, már kitárgyaltam hogy HandLock ellen miként szeretnénk használni. Na de mi a helyzet a Warrior-al? Nos nála a fő gond az armor generálás, így szintén megesik hogy a Force of Nature kombó, nála se lesz mindig elég. 

Ekkor jönne képbe Deathwing hogy úgymond megadjuk vele a kegyelemdöfést. 

És nagyjából ennyit Deathwing elméleti részéről. Sajnos a gyakorlatban már nem fest ilyen jól a helyzet. Még ha Druid-ról van szó akkor is sok az a 10 mana, ami lényegében egy halott lap a kezünkben sokszor, főleg aggro paklik ellen. 

Ráadásul kockázatos is a használata, mivel minden kezünkben lévő lapot elvesz tőlünk a kijátszása pillanatában! És ha letudják takarítani az asztalról, akkor onnan hatalmas hátránnyal kell hogy szembenézzünk, legtöbb esetben pedig a a vereségünk is borítékolható lesz. 

Épp ezért csak a legvégső esetekben használjátok fel ezt a lapot. Egyébként meg kár érte, mert iszonyat menő még mindig az animációja. :)

A másik hiányossága a combo Druid-nak az a aggro paklik elleni harcokban keresendő. Nem tudja kellően kezelni az aggro paklikat! Pedig ott van a Wrath, Keeper of the Grove, Swipe, Druid of the Claw, végső esetben a Force of Nature

Az Innervate és Wild Growth lapokkal pedig lehetőség van a mana csalásra is, akkor mégis mi lehet a probléma? Nos egyszerű, nincs a Druid-nak korai köre, se lényei amivel tudna játszani. 

Igaz hogy egy 2.körös Innervate + Chillwind Yeti jól hangzik és sok esetben nem tudnak azonnal reagálni rá, de aggro paklik esetében nem is feltétlenül kell hogy reagáljanak rá. 

Főleg a ZooLock képes a 2.köre jelentős mértékben kibontakozni. Gondoljunk csak a Flame Imp-re, ami majdnem önmagában is képes lenne leszedni a Chillwind Yeti. Gyakorlatilag a Zoo 2-3 manából meg tudja oldani a 2.körös Chillwind Yeti-t. Ami azért nem túl jó üzlet.

Hunter-nek meg ott van a Freezing Trap, vagy az Eaglehorn Bow

Ráadásul ha az megtörténik hogy leszedik a Chillwind Yeti-t, a Druid szenved onnantól, mert nem nagyon van lény amivel kordában tudná tartani az aggro paklik előre nyomulását. 

Persze ott a Swipe de az se feltétlenül elég sok esetben. És mi a helyzet a taunt lényekkel? Nos az Ancient of War lapban én nem hiszek. Jól hangzik hogy ilyen nagy böszme taunt lekerül az asztalra, de elég neki egy Ironbeak Owl, Earth Shock, Spellbreaker, Hex vagy Polymorph és máris semmit nem ér az egész. 

Gyakran pedig The Black Knight áldozatává válik az Ancient of War.

Druid of the Claw már egy sokkal jobb opció, mivel lehet védekezésre és támadásra is használni egyben. Sőt bár kissé meredeknek hangozhat, de a Charge-s macskával nálam megesett már hogy inkább trade-lésre használtam fel, mint hogy támadjam vele az ellenfelem fejét. 

Ezen kívül más nem is nagyon van a Druid arzenálban. Sunwalker még egy érdekes opció, de hasonlóan jár sok esetben, mint az Ancient of War

Szóval amire kiakarok jutni, az az hogy én lényegében fogtam és adtam a combo Druid-nak korai körös play-t! 

Így kerültek be a pakliba olyan lapok mint az Argent Squire, ami kiváló első körös play. Elven Archer főleg a Leper Gnome, és Young Priestess, Wolfrider lapok miatt került a pakliban. 

Acidic Swamp Ooze főleg a Hunter, Rogue, Warrior kasztok miatt, amik előszeretettel használnak fegyvereket is. Hunter-nél az Eaglehorn Bow a fő cél, Rogue akár a hősképességéből felbuffolt tör, ( itt fontos hogy buffolt tör legyen amit elkapunk az Ooze-al, mert a Rogue azzal a tőrrel + Blade Flurry segítségével, asztalt tud takarítani! ) vagy az Assassin's Blade a fő célpont! 

Warrior esetében a Fiery War Axe, de még inkább a Gorehowl legyen a legfőbb célpontunk. 

Bloodmage Thalnos a Swipe és Wrath lapokkal együtt kiváló kombót alkotnak!

És van még nekünk egy Jungle Panther lapunk is. Bevallom én jobban szeretem ezt a lapot mint a Harvest Golem-t. De utóbbi is mehet pakliba akinek az szimpatikusabb. Főleg azért szeretem a Jungle Panther-t mert kirakod és a stealth képességének köszönhetően nem lehet csak úgy leszedni, plusz mi válogathatjuk meg hogy mit szedjünk le vele. A 4 támadó erő pedig nem olyan elhanyagolható. 3 manás lények közül nem nagyon van más ami ilyen támadó erővel rendelkezzen. 

Így például vele jobban le lehet gyengíteni egy Sen'jin Shieldmasta- mint egy Harvest Golem-el. Utóbbinak is megvannak a maga előnyei és szituációi, amikor az a lap jobb egyes helyzetekben. 

Azért tartottam fontosnak ezeket a kis korai lapokat beletenni a pakliba, hogy az olyan lapok mint a Wild Growth is, tudjunk mellé valamit kijátszani. Ez sokat tud jelenteni aggro ellen, miközben a szokásos Druid dolgokat csináljuk, vagyis hogy manát csalunk. 

Illetve megtévesztésnek se rossz, mert így elhitethetjük ellenfeleinkkel hogy akkor mi valami tokken aggro paklival játszunk, és annak megfelelően készülnek fel. 

Nem állítom hogy ezekkel a változtatásokkal, jobb lett a pakli, mivel olyan lapoktól szabadultam meg mint, a Chillwind Yeti, Sen'jin Shieldmasta, Earthen Ring Farseer, ( Ez a lap egyébként szintén jó ha valakinek nem jönne be a Jungle Panther ), Azure Drake, Ancient of War, csak hogy párat említsek. Cserébe meg kis lapokat tettem be, amik elismerem hogy végjátékban topdeck-ként elég húzósak, mikor a jobb lapokra várunk. 

A többi lap pedig a szokásos Druid lapok, és ezzel végére is értem a pakli bemutatásnak! 

A tesztek során itt most kivételesen 10 meccs helyett 14 meccset nyomtam le, és a végeredmény pedig 9 győzelem és 5 vereség lett! 

1.meccs, Freeze Mage- győzelem!

2.meccs, ZooLock- vereség!

3.meccs, Face Hunter- győzlem!

4.meccs, ? Rogue ( Valami fura aggro pakli akart lenni. )- győzelem!

5.meccs, Control Warrior- győzelem!

6.meccs, ZooLock- győzelem! ( Ezért tartottam jó ötletnek a kis lapokat, mert így legalább hatásosabban tudunk aggro paklik ellen is fellépni.Láthatjátok egy korábbi meccsben is a Face Hunter-t sikerült lenyomni. Persze ez is változó, mert egy ZooLock ugyanúgy megvert.)

7.meccs, ZooLock ( Itt ugyanaz volt az ellenfelem mint az előző meccsnél. )- győzelem!

8.meccs, Control Warrior- győzelem!

9.meccs, Worgen OTK Warrior- vereség!

10.meccs, Freeze Mage- vereség!

11.meccs, Basic/Control Warrior- győzelem!

12.meccs, HandLock- vereség!

13.meccs, Combo Druid- vereség! ( Itt túlságosan skót voltam a kombómmal :D )

14.meccs, Basic/Face Hunter- győzelem!

Nos én nem is szaporítanám tovább a szót, szerintem minden látható, és remélhetőleg érthetően sikerült elmagyaráznom mindent. Felmerülő kérdésekre természetesen válaszolok! :)

Akinek pedig felkeltette az érdeklődését a pakli, az tegyen vele egy próbát, és jó szórakozást kívánok hozzá!

Legközelebb megint visszatérünk a murloc vonalhoz. Nyugi már csak 3 murloc ( Shaman, Rogue, Warlock ) pakli és egy Worgen-es Warrior pakli van hátra. 

Utóbbinál pedig más kasztokkal is tesztelni fogom hamarosan a Raging Worgen-t. 

Ez egy kiváló pakli!

3

Alfons profilképe

Alfons (Rare) - Közösségépítő

BattleTag: alfons#2420

Létrehozott paklik: 463

365 napon belül: 64

Átlagos értékelés: 2.09 (Jó)

Leggyakoribb kaszt: Druid

Druid lapok

Név Mana Támadás Élet
Vanilla szettInnervate x2 0
Vanilla szettWild Growth x2 2
Vanilla szettWrath x2 2
Vanilla szettSavage Roar x2 3
Vanilla szettKeeper of the Grove x2 4 2 4
Vanilla szettSwipe x2 4
Vanilla szettDruid of the Claw x2 5 4 4
Vanilla szettForce of Nature x2 6
Vanilla szettAncient of Lore x2 7 5 5

Semleges lapok

Név Mana Támadás Élet
Vanilla szettArgent Squire x2 1 1 1
Vanilla szettElven Archer x2 1 1 1
Vanilla szettAcidic Swamp Ooze x1 2 3 2
Vanilla szettBloodmage Thalnos x1 2 1 1
Vanilla szettBig Game Hunter x1 3 4 2
Vanilla szettJungle Panther x2 3 4 2
Vanilla szettFaceless Manipulator x1 5 3 3
Vanilla szettRagnaros the Firelord x1 8 8 8
Vanilla szettDeathwing x1 10 12 12

Még több Druid pakli

Még több pakli a feltöltőtől ()

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás