Control hunter
Leírás
Nem saját ötlet, magyarítás csupán.
Bizonyos mértékig ez a olyan, mint a control warrior pakli, de a hős képessége aggro elemet visz bele. (nincs paklifogyásos mérkőzés másik control ellen) A lényege a Wild Pyromancer, Hunter Mark és Deadly Shot, amely lehetővé teszi, leöld az ellenél összes lényét. Ezt támogatja az Explosive Trap, Freezing Trap és Snipe (Igen, Snipe, nem vicc, benne van a magyarázatban)
A pakliban az Acolyte of Pain nagyon jó húzólap.A Wild Pyromancer jól kombózik az olcsó spellekkel, lásd Hunter Mark, The coin, Arcane shot és a Flare. Ha ezt a kombót nem tudod felépíteni, az Unstable ghoullal el lehet érni, hogy az Acolyte of Pain legalább 2 lapot huzasson. Természetesen az Acolyte of Paint kijátszani biztos húzási esély nélkül felesleges.Azért természetesen jó csali lehet például silencer lapoknak, ezáltal védheti a később kijátszandó Savannah Highmanet és Cairne Bloodhoffot.
Soha ne játszd ki a Wild Pyromancert anélkül, hogy használni tudnád a képességét, sőt az az ideális, ha Acolyte of Pain mellett lesz kijátszva - sokszor érdemes megvárni a húzás kombót a Hunter Markkal, ez természetesen helyzetfüggő.
No és a Snipe-ról. Jó lap, mert a 2-5 körökben lényleszedés és charge-ot ad az Eaglehorn Bow-nak, ami nagyon fontos a pakli működéséhez. Ez természetesen a többi csapdára is értendő, nem elfelejtve a Mad Scientist. És azt se feledjük el, hogy a csapdák találgatásra kényszerítik az ellenfelet - ami által szintén előnyre tehetünk szert.
Tökéletese esetben a csapdákkal a fegyverek 30 sebzést tudnak kiosztani.
MInt a control pakliknál általában, itt is fontos elem a türelem! Nem gyorsan akarunk győzni ezzel a paklival, hanem győzni akarunk!
A Flare-ekenk és a Mad Scientisteknek hála a pakli jól átpörög, ami nagy segítség lehet abban, hogy a végjátékban erős lapok maradjanak húzásra.
Természetesen a "halhatatlan" lényeg nagy segítséget adnak a harctér feletti uralomhoz (board controlra valaki jobb kifejezést?), gondolok itt Cairne Bloodhofra, Sludge Belcherekre és a Savannah Highmanera.
4 lapos kezdés esetén a The coint érdmes tartalékolni, a játék elején ezzel a paklival nem tudunk +1 manával érdemleges előnyt szerezni, viszont később mind a Wild Pyromancerhez, mind a nagy lények kijátszásához nagy segítség lehet.
A végjátékban a Faceless Manipulator, Deadly Shot és a jó öreg Ragnaros sokoldalú segítséget adhat.
Senki se feledje, hogy a paklival nem könnyű játszani, de aki szokta a controlt, hamar ráérezhet az ízére.
3
Hunter lapok
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Arcane Shot x1 | 1 | ||
Flare x2 | 1 | ||
Hunter's Mark x2 | 1 | ||
Explosive Trap x2 | 2 | ||
Freezing Trap x2 | 2 | ||
Snipe x2 | 2 | ||
Deadly Shot x1 | 3 | ||
Eaglehorn Bow x2 | 3 | 3 | 2 |
Savannah Highmane x1 | 6 | 7 | 5 |
Semleges lapok
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Mad Scientist x2 | 2 | 2 | 2 |
Unstable Ghoul x2 | 2 | 1 | 3 |
Wild Pyromancer x2 | 2 | 3 | 2 |
Acolyte of Pain x2 | 3 | 1 | 4 |
The Black Knight x1 | 4 | 4 | 4 |
Faceless Manipulator x1 | 5 | 3 | 3 |
Loatheb x1 | 5 | 5 | 5 |
Sludge Belcher x2 | 5 | 3 | 6 |
Cairne Bloodhoof x1 | 6 | 5 | 5 |
Ragnaros the Firelord x1 | 8 | 8 | 8 |
Még több Hunter pakli
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!