A kártyák gyakori változtatásai tönkretehetik a játékosok élményét, de Arénában nem
A HearthHead készített egy interjút Dean "Iksar" Ayalával és Becca Abellel még a BlizzConon, melynek első felét tegnap már olvashattátok. Most a második rész legfontosabb információit szedtük össze.
- A Blizzard sokkal szabadabban vezethet be változásokat az Arénaban, mert az nem fogja nagyban befolyásolni a játékosokat.
- Construced esetében a játékosok több hónapnyi pakli készítésbe fektetett erőfeszítéseit tennék tönkre, ezért ott nehezebb változásokat eszközölni.
- "Ha belefekteted az időded és a Goldodat másfél hónapon át abba, hogy elkészíthess egy paklit, majd hirtelen megváltoztatjuk a dolgokat, akkor nagyon rossz élményben lesz részed. Ezért tisztelnünk kell a játékosok befektetett idejét és pénzét."
- A Balance változások teljesen más hatással vannak azokra, akik napi 5-6 órát játszanak, mint akik csak heti 1 órát.
- Az aréna változtatása nem okoz nagy negatív hatást azoknak sem, akik csak heti egyszer játszanak.
- A Dungeon Runokban a játékosok mindig 3 kártya közül választhatnak. A Shadowverse Arénájában kettőt kell választanod. Ez jöhetne a Hearthstone-ba is akár?
- A rövid válasz: nem.
- A Blizzard inkább azon változtatna, hogy milyen arányokban jöhetnek bizonyos kártyák ahelyett, hogy lényegében átalakítanák az aréna működését.
- A csapat végre meg tudja szakítani az Aréna futamokat, nagyon felszabadultak lettek, hogy őrült új dolgokat próbáljanak ki.
- Ayala szerint "kártya egyensúlyt tekintve" nagyszerű dolog az, ha egy szettnek két kasztspecifikus Legendary-ja van.
- Emiatt erősebb kártyákat lehet csinálni, így nem kerülnek bele minden pakliba - hiszen nem Semlegesek.
- A kasztokat is még inkább felismerhetővé, különbözővé teszi.
- Dean Ayala a Warlockok iránt a legizgatottabb a következő kiegészítőt illetően.
- Becca Abel pedig a Druid miatt a legizgatottabb.
- Nagyon boldogak voltak halloween-i eseménnyel.
A teljes interjút ide kattintva olvashatjátok el a HearthHeaden!