"A legnagyobb kihívás a Recruit kitalálása volt"

Beküldve: , által. Megtekintve:1109

BlizzCon interjú

A HearthHead készített egy interjút Dean "Iksar" Ayalával és Becca Abellel még a BlizzConon, melynek első felét már elérhetővé tették. A legfontosabb információkat alább olvashatjátok.

 
  • Nagyon fontos volt, hogy vizuálisan jól láthatóak legyenek a kártyák, ne legyenek zavarosak, mert ebben a szettben nagyon sok kártya változik (spellstone-ok, azonosítatlan objektumok).
  • Ayala szerint talán a legnagyobb kihívás a Recruit kitalálása volt, hogy milyen paklikba lehetne betenni például a Guild Recruitert (5 Mana, 2/4, Common. Battlecry: Recruit-ol egy lényt, ami 4-be, vagy annál kevesebbe kerül).
  • Nagyon nehéz volt balance-olni a Recruitot.
    • Leginkább a Control paklikba lehet majd használni őket.
    • Nem szeretnék, ha olyan érzést keltenének ezek a lapok, mint Barnes a "Big" típusú paklikban (azon múlik a győzelem, vagy vereség, hogy mit húz ki).
    • A Dragon Soul (Priest Legendary fegyver: 3 Mana, 0/3. Miután elhasználsz 3 spellt egy körben, megidéz egy 5/5-ös Dragont.) eredetileg 2 Manába került volna, de az utolsó pillanatban mégis 3 Manás lett. Túl jó lett volna 2 Manával, viszont 3-al teljesen rendben van.
    • Eredetileg nem volt rajta a 0 Támadás és 3 Durability, hanem egy szimbólum, mert végülis úgysem számít a Támadás/Durability a Mage, Priest, Warlock fegyvereken. Csak úgy érezték, hogy ez így már nem is fegyver igazából, ami új kérdéseket vetett fel. "Akkor ez egy új kártya típus lenne és mit csinál ez az új típus? Csomó kérdés, melyekre nincs is igazából válasz." Ezért inkább azt akarták, hogy fegyver legyen és először 1 Durability-t kapott, de valami miatt, talán a Bloodsail Corsair miatt inkább 3 Durability-je lett. Nem balance probléma volt a Durability-s kérdés. Azt szerették volna, hogy király Legendary fegyver érzést keltsen és a 0/3 ezt jól átadja.
  • A Blizzard nem szeretné túlterhelni a játékosokat az azonosítatlan objektumok komplikáltságával, ezért mindössze három ilyen lap lesz.
    • "Az azonosítatlan objektumoknál nem szerettünk volna tizet készíteni, hogy aztán a játékosok úgy érezzék "itt van ez a sok azonosítatlan cucc és nem igazán értem, hogy miként működnek együtt a különböző kasztokkal". Viszont, ha mindössze egyet csinálunk, az nem ad egy új témát. Ezért arra gondoltam, hogy 3 azonosítatlan tárgy, vagy 9 Legendary fegyver, már elegendő ahhoz, hogy ezekről már lehessen beszélgetni."
    • "Beszélgetsz a barátoddal. Miről is szól a Kobolds & Catacombs? A barátodnak 3 vagy 4 dolgot kell megemlítened. Ugyan mindössze 3 azonostítatlan tárgy van, de úgy gondolom ez mégis egy olyan király dolog, amiről érdemes beszélni annak ellenére is, hogy nem változtatja meg az összes kasztot, mert ennek ellenére is hozzájárul a játék változatosságához."

A teljes interjút ide kattintva olvashatjátok el a HearthHeaden!

Az interjú folytatása holnap érkezik a HearthHeadre.

Szólj hozzá!

Hírek megtekintése!

Paklik megtekintése!

blizzcon2017 blizzcon deanayala interjú

Ezeket olvastad már?

További híreink