HírekBlizzard 2016 Q2 eredmények

Blizzard 2016 Q2 eredmények

Borovi Bence | 2016.08.05 07:00
2829

Blizzard

Az éjszaka folyamán az Activision Blizzard - Bobby Kotick és Mike Morhaime - közzétette  a 2016-os év második negyedévének jelentését, ami a várakozásokon felül teljesített. Részletek a tovább után.

Hearthstone:

  • Rekord sok időt töltöttek a játékosok a Whispers of the Old Gods-al
  • A Hearthstone bevétele kétszámjeggyel nőtt a tavalyi év ugyanezen időszakához képest (vagyis legalább 10% volt a növekedés)

Egyéb:

  • Az Activision Blizzardnak 491 millió aktív felhasználója volt havi szinten a negyedévben (ebből 49 millió az Acitivisioné (pl.: Call of Duty), 33 millió a Blizzardé és 409 millió a felvásárolt King cégtől jött (Candy Crush Saga))
  • A Blizzardnak több, mint 33 millió havi aktív felhasználója volt, ami 29%-os növekedés az előző negyedévhez képest, illetve 13%-os növekedés a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. Ez olyan magas szám, hogy soha nem volt még ilyen sok havi aktív felhasználója a Blizzardnak (ez persze főként az Overwatchnak köszönhető, de a játékosok valószínűleg a World of Warcraftba is kezdenek visszatérni)
  • World of Warcraft:
    • Nagyjából annyian rendelték elő a Legiont, mint a korábbi kiegészítőket
    • A játékosszám növekedett a negyedév folyamán köszönhetően a Legion közeledtének és a Warcraft filmnek ("kétszámjegyes növekedés", tehát a havi aktív játékosok száma legalább 10%-kal nőtt az előző negyedévhez és az előző év ugyanezen időszakához képest is)
    • Kínában kiemelkedően sokan kezdtek újra WoW-ozni a film megjelenését követően, ami az egyik legnagyobb bevételt hozó hollywoodi film lett Kínában és a legnagyobb bevételt hozó játékról készült film a világon
  • Overwatch
    • Az Overwatchnak már 15 millió játékosa van világszinten
    • Kínában az Overwatch megdöntötte a leggyorsabbban fogyó PC-s játék rekordját (a korábbi rekordot a Diablo III tartotta, az is Blizzard játék)
    • A koreai internetes játékszobákban jelenleg az Overwatch az első az eltöltött játékidő tekintetében, a teljes piac 30%-a az Overwatch-é
    • Az Overwatch bevétele nagyjából fél milliárd USD.
    • A játékosok több, mint 500 millió órát töltöttek az Overwatch-al!

Activision Blizzard

Forrás: Activision Blizzard 2016 2. negyedév sajtó bejelentés PDF 

Vissza a főoldalra!

blizzard hots wow warcraft overwatch

További híreink