Facebook belépés és Facebook live stream az összes Blizzard játékban
Alább olvashatjátok az év legnagyobb bejelentését! Június végétől az összes Blizzard játékba be lehet majd lépni (illetve regisztrálni) egy Facebook fiókkal és minden Blizzard játékból lehet egyenesen a facebookra streamelni.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
A Blizzard Entertainment és a Facebook együt dolgoznak, hogy a játékosok szerte a világon új módon csatlakozhassanak és oszthassák meg játékélményeiket, miközben több magas keresletű tartalom érkezik a Facebook globális platformjára.
A két cég a mai napon bejelentett egy hatalmas előrelépést az együttműködésükben! A hónap végétől a Blizzard összes játékában elérhető lesz a Facebook bejelentkezés. Ennek segítségével a játékosok regisztrálhatnak és beléphetnek a World of Warcraft®-ba, a Heroes of the Storm®-ba, a Hearthstone®-ba, Diablo III®-ba, a StarCraft II®-be és a Blizzard legújabb hatalmas sikerű játékába, az Overwatch®-ba is mindössze a Facebook fiókuk használatával.
A Facebook belépéssel új szociális funkcionalitások hozzáadására nyílik lehetőség az összes Blizzard játékban, miközben kiemelik a Facebook képességeit; a megosztást, a tartalmak megtekintését és az AAA játéktartalom megbeszélését. Például a Blizzard már azon dolgozik, hogy a Facebook Live API-ját összekösse minden játékával, hogy a játékaihoz a "Go Live" streamelési funkcionalitást adhassa hozzá. Amikor ez a funkció bekerül a játékokba, a játékosok a világon először élőben streamelhetik a Blizzard játékaikat egyenesen a Facebook idővonalukra, amelyekre a barátaik feliratkozhatnak és értesítést kapnak, amint új streamek válnak elérhetővé.
"A Blizzard játékokat barátokkal a legjobb játszani, ezért fontos számunkra, hogy a játékosainkat olyan szolgáltatásokkal és funkciókkal lássuk el, melyek segítségével egyszerűen és élvezetesen megoszthatják élményeiket másokkal." - mondta Gio Hunt, a Blizzard Entertainment vállalati működésért felelős ügyvezető alelnöke. "Szorosan dolgozunk együtt a Facebookkal, hogy a stream funkcionalitás integrációja megvalósuljon az Overwatchban és a többi játékunkban is, továbbá alig várjuk, hogy további információkkal szolgáljunk, amint tovább haladunk a fejlesztési folyamatokban."
Az együttműködésnek köszönhetően a Blizzard mostanában többször is streamelt a Facebookon. Az első streamek a Heroes of the Storm körül forogtak, a múlt héten pedig az Overwatch megjelenési eseményét közvetítették a Facebookon keresztül.
"A Blizzard szenvedélyes játékos közösséggel rendelkezik és hihetetlenül sok innovatív, illetve magas minőségű játékot készítettek már." - mondta Leo Olebe, a Facebook globális játékok partnerségével foglalkozó igazgatója. "Az Overwatch-al kapcsolatos együttműködésünk is bizonyítja, hogy a Facebook elkötelezett AAA játék cégekkel való partnerségre, miközben a Blizzard játékosok további módokon kapcsolódhatnak és oszthatnak meg olyan tartalmakat egymással az egész világon, ami iránt igazán elkötelezettek."
Az Overwatch megjelenésére való felkészülés alatt a Facebook a Blizzardal együtt dolgozott vegyes Facebook és Instagram marketing megoldásokon - beleértve a Carousel reklámokat, a Canvas-t és az Instagram Marquee-t. A platformok erőteljes célzási lehetőségeit kihasználva a Facebook segített a Blizzardnak, hogy egy elképesztően széleskörű közönségnek mutathassák be a játékot. A Facebook globális közössége 1,65 milliárd fő, az Instagramé pedig 400 millió. A Facebookon több, mint 650 millióan játszanak Facebookkal összekötött játékokkal minden hónapban weben, mobilon és konzolon keresztül.