HírekBlizzard és Google partnerség: H...

Blizzard és Google partnerség: Hearthstone versenyek ezentúl a YouTube-on, Google Cloud infrastruktúra a játékokhoz

Borovi Bence | 2020.01.26 16:00
1344

Activision Blizzard és Google kollaboráció

Az Activision Blizzard és a Google a jövőben együtt fog dolgozni, ez azt is jelenti, hogy nem lesz több hivatalos közvetítés a Twitch-en.

Az Activision Blizzard és a Google közt létrejövő partnerségnek köszönhetően:

  • A játékok működéséhez szükséges infrastruktúrát a Google Cloud fogja biztosítani
  • Az egész világon (kivéve Kínát) a YouTube lesz az Activision Blizzard exkluzív stream partnere, vagyis az összes élő közvetítés a YouTube-on lesz, mint például a Hearthstone, az Overwatch League, vagy a Call of Duty League

A jövő héten megrendezésre kerülő arlingtoni Master Tour már valószínűleg nem a Twitch-en lesz közvetítve, hanem a YouTube-on, hiszen a partnerség január 24-én lépett életbe!

A sajtóközlemény szerint a Google Cloud számunkra nagy előnyökkel jár:

  • Premium hálózati minőség, alacsony várakozási idővel ("low latency") és csomagvesztéssel ("packet loss") nagy igényű játékok esetén is bármely eszközön.
  • A Blizzard a Google Cloud AI (mesterséges intelligencia) segítségével bármikor személyre szabott ajánlatokat és különböző játékélményeket biztosíthat.
  • A Blizzard és a Google már éveken át dolgozott közösen, hogy a mobil játékaikon javítsák a játékosélményt, és részletesebb elemzéseket kaphassanak.
    • Megjegyzés: Remélhetőleg ettől a Hearthstone is sokkal jobban fog majd működni a telefonokon.

Megjegyzés: Ennek a partnerségnek számunkra lehet hátránya, hogy többé nem járnak "Twitch Dropok", viszont a Hearthstone nézettsége eddig is nagyon alacsony volt, reméljük a YouTube-on több nézőt el tudnak érni.

A teljes sajtóközlemény magyar fordítását olvashatjátok alább:

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

SANTA MONICA, Calif. és SUNNYVALE, Calif., Jan. 24, 2020 /PRNewswire/ -- Az Activision Blizzard és a Google bejelentett egy több évre szóló stratégiai kapcsolatot, hogy új élményeket teremthessenek a játékosoknak. A Google Cloud fogja biztosítani az Activision Blizzard játékaihoz szükséges infrastruktúrát és a YouTube lesz az exkluzív streamelési partner az élő eseményekhez, és esport ligákhoz (beleértve az Overwatch League-et, a Call of Duty League-et, a Hearthstone Esportot, és még mást is) az egész világon, kivéve Kínában.

Az Activision Blizzard több száz millió aktív játékossal rendelkezik havi szinten, ehhez pedig egy olyan partnert kerestek, amely segíteni tud fejleszteni az infrastruktúráját, miközben kiváló, alacsony várakozási idővel rendelkező játékos élményt tud biztosítani. A cég a Google Cloudhoz fordult, mert egy kiemelkedően magas, megbízható globális lábnyommal rendelkezik, fejlett adatelemzéssel és mesterséges intelligenciával (AI) bír, továbbá elkötelezett a nyílt forráskód iránt, ahol egy olyan platformot teremtenek meg, ahol a jövő játékainak innovációi készülhetnek.

A játékosok számára ez olyan előnyökkel jár, mint a premium hálózati minőség, alacsony várakozási idő ("low latency") és csomagvesztés ("packet loss") nagy igényű játékok esetén is bármely eszközön. A Blizzard a Google Cloud AI (mesterséges intelligencia) segítségével bármikor személyre szabott ajánlatokat és különböző játékélményeket biztosíthat.

"Szorosan együttműködve dolgoztunk az Activision Blizzarddal az elmúlt néhány évben a mobil játékaikon, hogy részletesebb elemzéseket kaphassanak és javítsuk a játékosélményt." - mondta Sunil Rayan, a játék részleg vezetője a Google Cloudnál. "Izgatottan fáradozunk kapcsolataink kibővítésén, továbbá azon, hogy a világ egyik legnagyobb, és leghíresebb játék fejlesztőinek segíthessünk."

"Izgalommal tölt el, hogy partnerséget kötünk a Google-lel a játékipar következő generációs innovációjának elindításáért. A Google Cloud az elérhető legjobb infrastruktúrával rendlkezik, ez pedig megadja nekünk azt a bizalmat, hogy nagyszerű szórakoztatást tudjunk nyújtani rajongóinknak az egész világon." - mondta Jacques Erasmus, az Activision Blizzard információért felelős vezérigazgatója.

Továbbá ettől a héttől kezdve a YouTube lesz az otthona az Activision Blizzard összes hivatalos élő közvetítésének, és a népszerű esport ligáinak, mint az újonnan létrehozott Call of Duty League, az Overwatch League, a Hearthstone Esport, és még többnek. A Call of Duty League bevezető szezonja január 24-én, pénteken kezdődik Minnesotában, ahol 12 csapat fog megküzdeni, majd az Overwatch League 2020-as szezonja veszi kezdetét február 8-án. Az összes verseny élőben közvetítve lesz minden egyes Liga YouTube csatornáján, és még több archivált, illetve speciális tartalom is elérhetővé fog válni.

"Több, mint 200 millió játékos több, mint 50 milliárd órányi játék tartalmat néz évente. A YouTube biztosítja a játékosoknak, és a lelkes rajongóiknak a világ legnépszerűbb játékos platformját. - mondta Ryan Wyatt, a játék részleg vezetője a YouTube-nál. "Az Overwatch League, és a Call of Duty League is a kvintesszenciáját képezi a világszínvonalú esport tartalomnak. Én magam is Call of Duty esport kommentátor voltam, ezért engem is hatalmas izgalommal tölt el, hogy az Activision Blizzard a YouTube-ot választotta az exkluzív digitális élő közvetítési platformjának minden ligájukban. Ez a partnerség is igazolja elkötelezettségünket aziránt, hogy egy világszínvonalú élő streamelési platformot biztosítsunk a játékokhoz."

"Ez egy izgalmas év az Activision Blizzard Esportjának, hiszen most kezdődik a Call of Duty League beavató szezonja, és az első olyan Overwatch League szezon, ami az egész világot bejárja, és minden csapat játszhat a saját otthonában." - mondta Pete Vlastellica az Activision Blizzard Esport részlegének vezérigazgatója.

"A küldetésünk, hogy magas minőségű kompetitív szórakoztatást nyújtsunk, melyet a rajongóink a világ minden tájáról tudnak követni élőben, vagy utólag is, illetve méltó módon megünnepeljük a játékosainkat, hiszen ők szupersztárok. Ezzel a partnerséggel ezt az ígéretet új szintre tudjuk emelni úgy, hogy egyesítjük a meglévő szenvedélyes rajongói közösségeinket és játékosainkat a YouTube erőteljes platformjával, ami támogatja a következő generációs szórakoztatást."

Ez az együttműködés jelképezi az Activision Blizzard és a Google folyamatos elkötelezettségét a játék fejlesztők sikerének támogatásában az egész világon. A Google átfogó megoldásokat biztosít a játékok fejlesztőinek, a segítségükkel nagyszerű játékokat hozhatnak létre, összekapcsolódhatnak a játékosokkal, és sikeressé tehetik vállalkozásukat.

Forrás: PR Newswire

Vissza a főoldalra!

blizzard google esport

További híreink