Ismerjétek a TGT kártyák történetét is: Gormok, Acidmaw, Dreadscale és Icehowl
Ez a sok legendary a World of Warcraft-ban a Trial of the Crusader első ellensége volt és úgy hívtuk őket, hogy Northrend állatai.
Történettel nem igazán rendelkeznek, hiszen ők mindössze befogott állatok, akiket azért gyűjtöttek össze, hogy a bajnokok legyőzzék őket és készen álljanak a Lich King elleni végső csatára.
A harc Gormok the Impaler-rel kezdődik, aki egy magnataur, amint ő meghal érkezik a két jurmungar, Acidmaw és Dreadscale. Acidmaw mérgeket használ, Dreadscale pedig tűzzel pusztítaná el ellenségeit. Miután ők is meghalnak, érkezik Icehowl, a hatalmas yeti.
Gormok the Impaler a Hearthstone-ban
Gormok felhasználhatósága erősen korlátozva van. A legtöbb pakli esetén elég ritka az, ha egyszerre három vagy négy lénye legyen kint az asztalon, illetve az sem biztos, hogy szüksége van egy erősen feltételhez kötött 4 sebzésre. Tapasztalataim szerint egyelőre 3 kaszt tudta őt befogadni, de ott sem, mint oszlopos tagja a paklinak.Warlock esetén a Zoo paklikba egy szolid választás lehet, hiszen többnyire mindig úgy kerül vissza a kör, hogy marad fent 1-2 lény az asztalon, ráadásul jól kombózik az Imp-losion lappal. Token Druida esetén, ahol a lényeg az asztal gyors kiépítése, valamint a Paladin, aki most rengeteg token generáló lapot kapott az új kiegészítőnek hála. Nagy előnye, hogy a sebzés, amit ad, az irányított, valamint Battlecry effektként fut le. Ugyan az értékei a képességéhez mérten lehetne kicsit jobb is, azonban így sem kell panaszkodnia. Nagy hátránya viszont, hogyha az ellenfél megoldja az asztalt egy AOE (pl. Flamestrike, Holy Nova) segítségével, akkor az addig felhalmozott összes tempó elveszik.
Acidmaw és Dreadscale a Hearthstone-ban (két új Hunter legendary)
Acidmaw és Dreadscale párban érkezett a TGT megjelenésekor. Az első hetekben úgy tűnik, hogy az utóbbi kicsit népszerűbb lap lett, mint az előbbi. Ez főleg annak köszönhető, hogy a manaköltsége ezért a testért cserében elképesztően rossz. Ugyan a képessége néhány kasztspecifikus lappal jól kombózik, mint az Unleash the Hounds vagy Dreadscale, de még így sem éri meg használni őt. Topdeck csatában ő elképesztően rossz húzás lehet, mert ahhoz hogy valami értéket lehessen vele nyerni, ahhoz szükség van egy másik (speciális) lapra is. Túl lassú lap ez a játék leggyorsabb kasztjának számára, aminek így is van már épp elég megoldása az ellenfél lényeire. Egyelőre nem találtam még olyan paklit, ami népszerű és működőképes is lenne vele.
Dreadscale (bal) és Acidmaw (jobb) a BarCraft előtt
Icehowl a Hearthstone-ban
Mi lehet a legjobb terv ezzel a lappal a kapcsolatosan? A kilencedik körben kikerül, letrade-el valami naggyal, majd saját kézből kap egy Silence-t és bele lelet durrantani az ellenfél arcába. Ez azonban nem igazán fog gyakran megtörténni. Általában leszed egy nagy fenyegetést, majd a következő körben meghal valami kicsitől. Igen, mondhatni ez a lap már létezik a játékban, és Big Game Hunter-nek hívják. Csak 6 manával olcsóbb, így van lehetőség kijátszani mást is az adott körben.
Icehowl körülbelül ugyanannyira ritkán játszott lap, mint a The Skeleton Knight. Ugyan ezt tudom itt is elmondani, mint ott. A statisztika megmutatja, hogy a lap jelenleg mennyire nem játszott és, hogy egyelőre mennyire nincs semmilyen terv ezt a lapot jól felhasználni. Nyugodtan törhető, ha valamire éppen kell a dust, azonban érdemes lehet még várni pár hetet, vagy hónapot, hogy kiforrja magát a meta játék.