HírekMiért kerül 9 kártya a Hall of F...

Miért kerül 9 kártya a Hall of Fame-be?

| 3617

Hall of Fame rotáció

A tegnapi Sárkány évének bejelentésekor a Blizzard mindegyik Hall of Fame-be kerülő kártyánál elmagyarázta, hogy miért is kerül oda. Most ennek a fordítása következik.

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

Minden Hearthstone év kezdetekor kihasználjuk a lehetőséget, hogy átértékeljük a Basic és Classic szetteket. Ahogy a Hearthstone fejlődött, mi pedig jobban meghatároztuk, és megkülönböztettük a kasztokat, több kártya is olyan irányba vitte el a kasztokat, ami eltért az identitásuktól. Ezek a kártyák a Hall of Fame-be kerülnek minden egyes évben annak érdekében, hogy megtartsuk az egyedi kaszt identitásokat, beleértve az erősségeiket, és gyengeségeiket is azért, hogy ragyoghassanak.

Classic Hall of Fame

Naturalize

A Druidoknak mindig kiváló flexibilitásuk volt, és sok olyan eszközük, amivel manát, kártyát, vagy lényeket szerezhettek, de sokáig szenvedtek a nagy lények eltávolításával. A Naturalize ezt a gyengeségüket is eltörli, egy erős eszközt ad a Druidnak azokon a meccseken, amelyeken a kártya előny nem számít. Azzal, hogy ez a kártya a Hall of Fame-be kerül, ismét a Druidok gyengéje lesz a nagy lények eltávolítása, miközben megmarad a kaszt identitása.

Doomguard

A Démonok mestereként a Warlock már régóta egy erőteljes harctér irányító kaszt. Szeretjük, hogy a lényekkel való harc ugyanúgy a Warlock identitásának része, mint a pusztító varázslatok, de előtérbe akarjuk helyezni a kaszt gyengeségét, amikor elveszíti a harctér irányítását. Ennek érdekében pedig limitálni szeretnénk, hogy mennyi sebzést tud a kezéből kiosztani a Warlock. A Doomguard erőteljes Charge-os lényként szembemegy a Warlock kaszt identitásával, ezért áthelyezzük a Hall of Fame-be.

Divine Favor

Az elmúlt években tömérdeknyi erőteljes, agresszív Paladin paklit láttunk. Szeretjük a Paladin identitását egy lényeket idéző, és lényeket buffoló kasztként, tekintélyes mennyiségű erőforrás megteremtésével, de a kártyahúzásnak szerintünk nem kellene szintén a Paladin erősségei közé tartoznia. A Divine Favor az egyik legköltséghatékonyabb laphúzó spell a játékban, ezért annak érdekében, hogy jobban előtérbe helyezzük más kasztok erősségeit, illetve az agresszív Paladinok erőszintje a jövőben könnyebben szabályozható legyen, a Divine Favor-t a Hall of Fame-be helyezzük.

Baku és Genn Hall of Fame

Baku the Mooneater és Genn Greymane

Erőteljes kártyák, amelyek új stratégiákat teremtettek a metában bevezetésük óta. Azonban azok a stratégiák sokkal jobban elterjedtek, mint kellett volna, és úgy éreztük, hogy háttérbe szorították volna a Sárkány évében bemutatásra kerülő újdonságokat. Annak érdekében, hogy a rotáció alkalmával új életet leheljünk a Standardbe, és fenntartsuk a ranglétra megfelelő egészségét, kirotáljuk Bakut és Gennt a Hall of Fame-be a megszokottól egy évvel korábban.

Hall of Fame

A Bakut és Gennt kiegészítő lapok (Gloom Stag, Black Cat, Glitter Moth, és Murkspark Eel) is csatlakoznak a Hall of Fame-be.

Mindenki, aki rendelkezik a Hall of Fame-be átkerülő lap valamelyikével, az a lap teljes kraftolási költségét megkapja a Sárkány Évének kezdetekor, de legfeljebb annyiszor, ahány darabot egy pakliban használni lehet.

További Sárkány Éve újítások előző cikkünkben:

Sárkány Éve

Közeleg a Sárkány éve

Jönnek a sárkányok! Változik az aréna, 9 lap Hall of Fame-be kerül, köztük Baku és Genn is, érkezik az új fizetős kaland mód!

 

Forrás: Playhearthstone - Indítsuk be a Sárkány évét

Vissza a főoldalra!

standard wild halloffame

További híreink