Mysteries of the Phoenix hátlap megszerzése
A rejtélyt megoldotta a Hearthstone nagyszerű közössége, ezért most már bárki megszerezheti a Mysteries of the Phoenix hátlapot.
Nagy köszönetet érdemel a WoW Secret Finding Discord csoport, egy koreai csoport, és egy kínai csoport is, hiszen ők fejtették meg a rejtélyeket. A cikkhez felhasználtuk a HearthPwn leírásait is.
Fontos: Lényegtelen, hogy a négy rejtélyt milyen sorrendben csinálod meg. Viszont a legnehezebb a Hunter-ös rejtély, mi azt raktuk utolsónak, de lehetséges, hogy érdemes azzal kezdeni, hiszen az borzasztóan nehéz! Szerencsére már felkerült egy spanyol videó a YouTube-ra, így a videót leutánozva könnyebben teljesíthető.
Mindegyik rejtélyhez érhető már el videó, így a legegyszerűbb mód a videók alapján teljesíteni az achievementet, de azért gondoljatok bele, milyen nehéz lehetett ezt mind kitalálni...
#1 - A Warrior rejtély
Indíts egy játékot az Innkeeper ellen ("Solo Adventure", azon belül "Practice", majd válaszd a Normal nehézséget).
Ha elérted a 10 Manát, akkor játszd ki egy körben a következő lapokat bármilyen sorrendben (fontos, hogy mást ne játssz ki):
- Minefield
- Bulk Up
- In Formation!
- Feat of Strength
- Shield of Honor
- Majd nyomj az "End Turn"-re.
A következő körben használd el a 0 Manás ??? kártyát, ezt követően a harctér lecserélődik, és a te oldaladon lesz 3 Quillboar, illetv 3 Orc, és egy karaván. A cél az, hogy az összes lény a harcteredről átkerüljön az ellenfélhez. Amikor elhasználod a Hero Poweredet, akkor a karavántól jobbra lévő lények átkerülnek az ellenfélhez a karavánnal együtt. Ha a Hero Powert újra elhasználod, akkor az ellenfél térfelén a karavántól jobbra lévő lények átkerülnek hozzád (szintén a karavánnal együtt).
A megoldás a következő:
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Quillboart, majd használd el a Hero Powert.
- Az ellenfél térfelén tegyél 1 Quillboart a karaván jobb oldalára, majd használd el a Hero Powert.
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Quillboart, majd használd el a Hero Powert.
- Az ellenfél térfelén tegyél 1 Quillboart a karaván jobb oldalára, majd használd el a Hero Powert.
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Orc-ot, majd használd el a Hero Powert.
- Az ellenfél térfelén tegyél 1 Quillboart és 1 Orc-ot a karaván jobb oldalára, majd használd el a Hero Powert.
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Orc-ot, majd használd el a Hero Powert.
- Az ellenfél térfelén tegyél 1 Quillboart a karaván jobb oldalára, majd használd el a Hero Powert.
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Quillboart, majd használd el a Hero Powert.
- Az ellenfél térfelén tegyél 1 Quillboart a karaván jobb oldalára, majd használd el a Hero Powert.
- Húzz a karaván jobb oldalára 2 Quillboart, majd használd el a Hero Powert.
- Nyertél!
Ha valamit elrontottál, akkor megjelenik egy kentaur, és megöli a karavánodat.
Ehhez találtam egy német videót, ha valakinek úgy egyszerűbb, akkor a karavános rész a 9. percnél kezdődik (onnan indul a videó):
Ezzel teljesítetted a rejtély első részét! Gratulálunk!
#2 - A Rogue rejtély
Ismét az Innkeeper ellen kell játszani ("Solo Adventure", azon belül "Practice", majd válaszd a Normal nehézséget).
Itt is több kártyát kell kijátszani egy körben, de ezek Manaköltsége 12, vagyis szükséged lesz egy Efficient Octo-bot-ra is. Ha felhúztad a Bamboozle, Yoink!, Plagiarize, Coerce és Potion of Illusion lapokat (vagy legalább ezekből kettőt), akkor játszd ki az Efficient Octo-bot-ot, majd fejezd be a kört. Ha a Frenzy képessége aktiválódott az Octo-botnak, akkor a következő körben játszd ki a következő lapokat bármilyen sorrendben (fontos, hogy mást ne játssz ki):
- Bamboozle
- Yoink!
- Plagiarize
- Coerce
- Potion of Illusion
- Majd nyomj az "End Turn"-re.
A következő körben játszd ki a ??? spellt, majd a következő lépéseket tedd a leírt sorrendben az átalakult harctéren:
- Támadd meg a legbalrább lévő ellenséges lényt egyszer!
- Támadd meg a balról a második ellenséges lényt kétszer!
- Támadd meg a balról a harmadik ellenséges lényt háromszor!
- Támadd meg a balról a hatodik ellenséges lényt háromszor!
- Támadd meg a balról a hetedik ellenséges lényt kétszer!
- Nyomj a Hero Powerre és nyertél!
Íme egy videó ehhez is:
Már két rejtélyt megfejtettél!
#3 - A Druid rejtély
Ezúttal a Druid kaszttal kell indítani egy normál meccset az Innkeeper ellen.
Egy kör alatt játszd ki a következő 6 lapot bármilyen sorrendben (fontos, hogy mást ne játssz ki):
- Solar Eclipse
- Lunar Eclipse
- Mark of the Spikeshell
- Mark of the Wild
- Partner Assignment
- Guidance
- Majd nyomj az "End Turn"-re.
A következő körben használd el a ??? spellt, és bekerülsz egy labirintusba.
- Ha a balra lévő lényt támadod meg, akkor balra fordulsz.
- Ha a jobbra lévő lényt támadod meg, akkor jobbra fordulsz.
- Ha a középen lévő lényt támadod meg, akkor előre mész.
- Ha pajzs van a középen lévő lényen, akkor az azt jelenti, hogy fal van előtted.
Mivel a bal oldali lénynek kevés élete van, ezért a balra kanyarodást úgy oldjuk meg, hogy háromszor fordulunk jobbra, ami 270 fokos fordulat, vagyis olyan, mintha balra fordultunk volna.
A lépések a következők (K = Középső lényt kell támadni; J = Jobbra lévő lényt kell támadni):
JJJKK JKKJK JJJKJ JJKKJ
KKJJJ KKJKJ JJKKK KJJJK
KKJKK JKKJK JJJKK KKKJK
KKJKJ JJKKJ JJKKJ KKJKJ
JJKJK JJJKJ JJKJK KKKJJ
JKKKJ JJKJK JJJKJ KKJJJ
KJKJJ JKJJJ KJKJK JJJKK
Az egyszerűbb átláthatóság érdekében tagoltuk.
Erről is láthattok egy videót:
A jó hír, hogy már 3-at teljesítettél a 4-ből, a rossz hír viszont az, hogy a következő kihívásba bele fogsz őrülni.
#4 - A Hunter rejtély
Ha felkészültél, akkor ess neki az utolsó rejtélynek, ahol a Hunterrel kell játszani, szokás szerint az Innkeeper ellen normál módban.
Egy kör alatt játszd ki a következő 5 lapot bármilyen sorrendben (fontos, hogy mást ne játssz ki):
- Quick Shot
- Overwhelm
- Snake Trap
- Adorable Infestation
- Dire Frenzy
- Majd nyomj az "End Turn"-re.
A következő körben játszd ki a ??? spellt és kezdődhet is az őrület. Szerencsére ez a videó sokat segíthet:
Jutalom: ??? achievement teljesítése, és a Mysteries of the Phoenix hátlap!