HírekPENGEÉLEN TÁNCOLVA

PENGEÉLEN TÁNCOLVA

Zonnenkraft | 2015.11.09 13:30
5786

Sziasztok, Nightingale (Márton Anita) vagyok és arról a két deckről szeretnék írni, amikkel túlnyomórészt játszottam  legendig, vagyis a handlock-ról és egy aggro elleni démonlock-ról.

 

HANDLOCK

A handlock a legrégebbi control deckek egyike. Alapja, a sok kártya jelenléte a kézben. Legfőbb jellemzője, hogy mountain és molten giantekkel operál, amik ugye tökéletes összhangban vannak a warlock hero powerével ami kettőt sebez az arcunkba és húz egy kártyát. Rank 17-től rank4-5ig ezzel mentem. Nem a legjobb deck a létramászásra, érdemesebb egy dinamikusabb, gyorsabb deckel mászni, mivel szinte kizárólag druidákkal, paladinokkal és hunterekkel fogsz találkozni, ezért is váltottam démonlockra. Legendben – ahol szinte kizárólag ezzel játszottam -  már megint más volt a helyzet. Ott mindenféle paklival találkoztam arányos eloszlásban.

Előnyök:

  • Egyik legszórakoztatóbb deck
  • Nagyon menő démon lapok – de tényleg, Mal'Ganis meg voidcaller hangja Kreygasm
  • A legkonzisztensebb versenydeckek között van
  • Talán a legjobb AOE spellek
  • Viszonylag nehéz ellene játszani
  • Lehet blöffölni a moltenekről
  • Megfelelő húzással kegyetlenül meg lehet büntetni a face paklikat
  • Az új démonhandlocknak meglepően nagy burstje lehet a doomguardal

Hátrányok:

  • Viszonylag nehéz vele játszani
  • Könnyen le lehet rusholni
  • Nagyon drága pakli
  • Nem a legjobb létramászásra – hosszú meccsek, aggro meta, sok druida

Decklista:

Demonhandlock –

  1. az újabban népszerűvé vált lista démonokkal, nagy lendülettel kiütve a klasszikus handlockot a nyeregből
  2. ez egy picit greedybb változat, de én jobban kedvelem

 

Kártyák:

Mortal Coil: hasznos aggro deckek ellen early game-ben – hunter, paladin ellen tartanám meg csak) - illetve tradelés, főleg a twillight drake segítésében.

Darkbomb: egy jó kis leszedés, warriort kivéve az összes class ellen érdemes megtartani kezdő kézben, priest ellen szituáció függő – van-e coin, sikerült-e mountain giantet megtartani

Ancient Watcher: mivel a deck négy tauntadó lényt is használ, egyértelmű választásnak tűnik, hiszen egy 4/5-ös taunt, végülis 2 manáért elég gazdaságos. A silencelése erősen szituáció függő, nem javasolt.

Ironbeak Owl: a legtöbb deckben szükséges legalább egy silence. Felbuffolt minionra, nerubian eggre, Sylvanasra, Yserára használjuk.

Sunfury Protector: managazdaságosabb, mint az argus

Big Game Hunter: legjobb leszedés nagy lények ellen

Hellfire: egy nagyon jó tömegirtás, ami rendkívül hasznos a legtöbb deck ellen (patron, paladin, shámán, druida) Molten giantel szinergia. Kettő bőven elfér a deckben.

Defender of Argus: a sunfury protector nagy tesója, A plusz 1/1 sokszor sokat számít, de kicsit sok manába kerül.

Twilight Drake: leggyakrabban 4/8-as lény, amiből végtelen értéket lehet kihozni, ha az ellenfélnél nincs komoly leszedés vagy silence.

Voidcaller: jó tempo play, hiába szedik le, valami kijön jobb esetben. Ha te tradelsz is, nincs jobb érzés mint beleütni egy hufferbe, hogy aztán kijöjjön Mal'ganis, vagy egy shredderbe, hogy kijöjjön egy doomguard. – utóbbi esetben érdemes a doomsayerre is gondolni, előfordult velem, hogy a shredderből doomsayer jött, a callerből pedig Mal'ganis.

Antique Healbot: Gvg-ből a legjobb control pakli támogató lap, 8 heal, egy kis board jelenlét, minden ami kell

Emperor Thaurissan: az esetek túlnyomó többségében nagyon sok kártya van a kezedben, ha van időd az emperort kitenni, már nagyon jól állsz. A sunfuryket, Jaraxxus-t külön finomság olcsóbbítani.

Dr. Boom: nincs mit mondani, OP és a deckben a helye

Mountain Giant: nincs is jobb, mint egy negyedik körös mountain giant, persze ha van időd rá. Lassabb deckek ellen - például warrior, priest- mindenképpen érdemes megtartani.
Molten Giant: Saját magad is folyton sebzed, az ellenfél is besegít az esetek többségében, így a molten giant remek kártya ebben a deckben. Nincs is jobb, mint úgy büntetni egy aggro decket, hogy molten+molten+sunfury+healbot.

Siphon Soul: a standard démonlock nem használja ezt a kártyát. Aggro ellen általában halott lap, illetve bőven elég leszedésed és nagy lényed van, amivel megoldhatod az ellenfél minionjait.Az egyetlen lény, amivel gondom szokott lenni, az Ysera. Érdemes egy baglyot betartani a hölgy számára.

Az új szinergia:

Voidcaller: erősíti a midgamet. Kisebb, konzisztens lény, amivel jól lehet tradelni és halála után helyettesíti magát – többnyire egy sokkal nagyobb démonnal.

Doomguard: mindig kellemes, ha voidcallerből előbukkan. Leszedésre is jó, illetve lethal előkészítésére, vagy bevitelére. A handlock végre megtalálta a módját, hogy  növelje a burst-jét.

Lord Jaraxxus: az ezelőtti handlockból  volt, aki kivette Jaraxxust és helyettesítette egy zombie chow-al, révén, hogy lassú és a legtöbb akkor népszerű class könnyen megölt 15 életről. Voidcallerrel viszont új lehetőség merült fel, vagyis ha Jaraxxus a boardra kerül, őrületesen jól tradel, és akár 4/13-as taunt is lehet belőle.  EB-n láthattuk, hogy a klasszikus handlockot játszó Pavel egy siphon soul-t is elhasznált rá, így később nem jutott a giantekre.

Ettől függetlenül control warrior, priest, illetve mirror ellen nem akarjuk, hogy a boardon végezze.

[Malganis]: a démon király, a démon szinergia fénye, egy nagy lény, amit mindenképpen le kell szedni – egy-két giant után nem olyan könnyű-.  Nincs mindig démon a boardon, hogy kinyerd a buffoló képességét, viszont igazi elégedettséggel fog eltölteni, amikor facehunter ellen a voidcallerből előbukkan Malganis, az örök.

Általános tippek:

  • Pozicionálás: úgy ahogy a zoo-ban, itt is nagyon fontos mit hova teszel, a defender of argus, illetve a sunfury protector miatt. Néha jobb csak egy lényt tauntolni, hogy a másikat, például egy 8/3-as giantet megvédjünk.
  • Early game: legnehezebb része a játéknak. Tudnod kell, mikor lehetsz és mennyire greedy. Kulcsfontosságú, hogy elnyomod-e a hellfire-t ami nem írt ki mindent, vagy inkább draket, voidcallert teszel le egy következő körbeli shadowflame előkészítésére, amivel teljesen letisztítod az asztalt. Sok game ezen a szakaszon dől el. Néha arra is kényszerülhetsz, hogy letedd a sunfuryt, hogy tradelj, viszont akkor nem biztos, hogy lesz taunt adód a később top deckelt twillight drakekhez, moltenekhez. Döntések sorozata.
  • Mid game: erős mid gamed van. Ideális esetben van időd és egy mountain giantel kezded. Kevésbé kedvező esetben tömegirtást kell végrehajtani, utána a négy dropjaid, és tauntok segítségével stabilizálni.  Viszont sokszor nehéz eldönteni, megéri-e tauntolni egy watchert, amit könnyebben leszedhet az aktuális ellenfél, vagy várni, számolni, reménykedni hogy nem halunk meg és következő körben kettő molten+taunt-al biztos győzelem. Néha kifejezetten szeretnéd, hogy az arcodat üssék, ami viszont tapasztalat nélkül könnyen halálhoz vezet. A moltenekkel való játszáskor mindig pengeélen táncolsz.
  • Late game: nem tudom handlock esetében mennyire beszélhetünk lategame lényekről, hiszen az összes kártyád kijöhet midgame-ben. Mindenesetre ilyenkor jobb esetben már tiéd a board és elkezdhetsz SMOrc-olhatni az óriásaiddal, de azért tartsd tiszteletben az equalityt, brawl-t, shadowflame-t és egyéb tömegirtásokat. Priest, control warrior ellen Jaraxxus kulcsfontosságú lategame lap. A meccs bukhat azon, ha korábban lekerül a boardra.

MATCHuPOK:

  • Mage:
    • Tempo: Mulligan: drake, voidcaller, silence, darkbomb,acient watcher, ha ezek nincsenek coinal hellfire akár jó match-up. Igaz, ahogy a tempo magenél általában, úgyis attól függ, hogyan húz. Gyorsan lerusholhat, az első lényeidet megoldja flamewaker, flamecannon-frostboltak, aztán azt veszed észre, hogy már meghaltál. Ha nem zárod rövidre a meccset és mindig csak tradelgetsz, egy jó antonidas kör is megadásra kényszeríthet. Az esetek jó részében azonban, amikor nem őrületesen jó a kezük, a mirror entitybe tudsz watchert tenni, el kell használniuk a spelleket a lényeid leszedésére és nem marad burstjük, amivel a tauntok mögé nyúlhatnak.
    • Mech: Mulligan – twillight drake, voidcaller, darkbomb, hellfire, watcher. Igazi rák deck, ami sok kicsi, de erős és nehezen leszedhető lényekkel operál.  Viszont, ha egyszer is sikerül megszerezni a boardot még megfelelő hp mennyiséggel, akkor gg easy.
    • Freeze: Mulligan: bagoly, mountain!!, drake, voidcaller. Kifejezetten a magenek kedvez. Az egyetlen esélyed az, ha borzasztóan húz, te meg kifejezetten jól. Tipp: óvatosan a tappeléssel, fontos, hogy tudj nyomást gyakorolni rá, de annyira lemehet az életed, hogy Alexstraszára sem lesz szüksége és ez jelentősen megkönnyíti a dolgát.
    • Echo: Mulligan – lényeket keresünk, nem leszedéseket,  silence-t érdemes megtartani. Ez a matchup easy-peasy, ha nem játszod rosszul ki a kártyáidat. Előnyödre válik, hogy a flamestrike, explosive sheep nem sok mindent tesz a lényeid ellen, de a legfontosabb, játszol silencel és ami a legnagyobb nyerési kondíciód, shadowflame-l, amivel a le tudod clearelni a giantjeit, tauntjait. Nyugodtan mehetsz arcra, tradelned sem kell a lényeivel, ha meg több belchere lesz, hát, handlockot a legkevésbé sem fogja zavarni. Ami nagyon fontos, hogy ne adj neki duplicate bgh lehetőséget. Silence-t tartogasd sylvanasra, doomsayerre, lefagyaszott giantre, lethal bevitelére. Tipp: Nagyon fontos, hogy a shadowflame-t mindig őrizd meg a moltenjei ellen. Mindig játszd körbe a duplicatet, ő mindig arra fog törekedni, hogy a Bgh-t duplázza

  • Druid:
    • mulligan: darkbomb, hellfire, twillight drake, voidcaller
    • Mountain giant: ezelőtt jó volt a druida ellen, de sajnos annyira felgyorsultak az aspiranttal meg az újfajta rák druida deckel, hogy ha nem húz nagyon rosszul, a mountain halott kártya lesz a kezedben. Persze ha nem húz jól, nincs nála bgh, akkor megnyerheti neked a meccset, de ez olyan kivételes, hogy én mindenképpen greedynek érzem a megtartását.
    • Az egyik legrosszabb matchup. Wild growth, innervate ellen nem tudsz mit tenni, aspirantot csak darkbombal tudod időben leszedni, amit nem biztos, hogy kihúzol. A hellfire-t én azért szeretem megtartani (coinal), mert az ellenfeleim olyan skillesen tudnak húzni, hogy gyakran coin+aspirant+shade of naxxramas+shredder fiesta van, amit negyedik körben teljes mértékben megaláz a hellfire.  Nagyon fontos, hogy nálad legyen a coin ebben a matchupban.
    • Midgame-ben rendkívül nehéz a sok, nagy értékű lényt úgy eltávolítani, hogy ne kerüljön nagyon sokba, illetve a druida az egyetlen klassz, amelyik minden esetben kettő silence-t használ, így a twillgiht drake-d is ingyen meghalhat, voidcallerből is nagyon gyakran nem jön le az áhított doomguard, Mal'ganis vagy a tauntolásra szánt és gyakran instawin Jaraxxus. A molteneket is kifogástalanul körbe tudja játszani, így nem tudod őket feltauntolni, aztán következő körben meghalsz egy kombótól. Ha a druida jól húz, vagyis, nem húz rosszul, semmit nem tudsz tenni. Ripperino.

A kép az ötödik körben készült.

  • Hunter

    • Szinte kizárólag face és hybrid hunter van a mostani metában
    • mulligan: bagoly, voidcaller, molten, darkbomb, coil, watcher, sunfury
    • healbotot lekeverjük, mert lassú és nem segít leszedni a sok hulladékot amit a hunter kitesz. Ki kell majd húzni, amikor kell. Ennyi :D
    • nagyon nehéz ellenfél, már a hero powerje is tökéletesen szinergizál a tiéddel, mindkettő kettőt sebez beléd. Hajlamosak lerohanni, aztán a tauntok mögött kiszedni quick shot-al és kill command-al.
    • Tipp:
      • nagyon óvatosan a tappekkel
      • ne félj a watchert korán letenni és agresszívan használni
      • le fognak rusholni, molten ide-oda. Aztán tauntok mögött két kill commandal kivégeznek, ha kicsit is greedy vagy. Nem éri meg a moltenekre várni a sunfury-vel, tedd ki ami fénylik, aztán tauntold fel.

ezen a meccsen kezdőkézben megtratottam a moltent (ötödik körben 0mana SMOrc), a sunfuryt, voidcallert, aztán felhúztam a healbotot, amikor kellett

Ez azon ritka meccsek egyike, amikor a mountan giantet sikerült kijátszani hunter ellen. Első körben coin acient watcher, második kör silence, harmadik kör tempo BGH. Facehunter ellen eléggé bevált, a molten giantet már csak bm-ből tettem ki -> „Turn 7 lethal? Yop.”

  • Paladin:
    • Mulligan – akármilyen paladin

      • hellfire, darkbomb, twillight drake, voidcaller, mortal coil, watcher, silence (secret paladin ellen nagyon jól tud jönni a játék korai szakaszában is)
    • Általános:

      • A paladinoknak nem annyira van lehetőségük körbejátszani a molteneket, mivel sok kicsi lénnyel sebeznek, és szinte kizárólag asztalról à ha nem ütnek à boardclear à sehogy sem ölnek meg.
      • Equality megalázhat, aldor is kellemetlen lehet
      • Ladderen az emberek többnyire csak arcra mennek és imádkoznak, hogy ne legyen nálad molten. – a képen a hatodik körben három giantem  lett a boadon
    • Secret: Nem rossz matchup, ha jól húzol és ő meg nem. Ezt akár jónak is mondhatjuk, mert nincs, ami megverné a tökéletes managörbéjű secretpalát.
    • Midrange: Mindig játszanak legalább egy Equalityvel, amit mindenképpen körbe kell játszanod. Fontos egy korai hellfire a kézben. A midrange paladinoknak általában az egyetlen kártyahúzások a lay on hands, így jó eséllyel nem lesz válaszuk az első nagy fenyegetéseidre, vagy gyakorlatilag vége lesz a matchnek mielőtt felhúnák az equalityt. Nem tud mindent megoldani a bgh-val, aldorokkal, az egyedüli lategame-jük pedig Dr.Boom és Tirion.
    • Tipp: nem tudják megbüntetni Jaraxxust, ahogy kezelni sem. Bátran válts hőst.

  • Warrior:

    • Control: 

      • Mulligan: Méltó ellenfeled, igazi control matchup, ahol csak szedegetitek le egymás lényeit. Komoly leszedésekkel hatástalaníthatja a korán letett fenyegetéseidet. Ha játszanak Yserával, kellemetlen lehet. Yserára nincs igazán jó válasz a handlocktól, mióta nem játszik siphon soul-al, silence már sokszor kimegy a Sylvanasukra, boardról ritkán tudod egyből megoldani. Mindig számíts az álmodó sárkányra. Ha szoros a meccs, tedd ki Jaraxxust amilyen hamar csak lehet, elég kártyát húztál, közeleg a fatique. A legjobb, ha van fent tauntod, amikor váltasz, sunfuryket mindenképpen őrizd meg a hero poweredhez. Emperorral mindenképpen érdemes Jaraxxust olcsósítani. Brawl! csak óvatosan a boardépítéssel

      • Leszedegetitek egymás lényeit, a végén az veszt, aki hamarabb kifogy belőlük, vagy ha például a warrior execute-jai és BGH-e a deck alján szunnyadnak. A meccsnek gyakran Grommash vet véget, mindenéppen játszd körben a whirlwind+execute+grommash és az Ysera awakens+Grommash combókat.
    • Hibrid:

      • Mulligan: mountain, drake, voidcaller
      • Gg easy
      • Ez egy remek deck, amire viszont te nagy counter vagy. A nagy lényeiddel, sok Aoe-vel lesepred.
      • A patronnak handlock ellen eddig is otk volt az egyetlen esélye, amit mostmár nem tud kivitelezni.
  • Priest:
    • Control Priest
      • Mulligan: twillight drake, mountain giant, silence, void caller
      • Easy peasy
      • Hacsak nem adod neki élete legjobb lightbomb körét, amihez azért igazán fel kell sülni, akkor gg easy. Hiába van lightbomb, Sw: Death, Voljin, egyszerűen túl sok nagy lényed van, amikor pedig kijátszod Jaraxxust, körülbelül vége is a meccsnek, mivel nincs elég burstje, hogy megbüntessen érte, Jaraxxus hero powere pedig végtelen value, amivel nem lehet mit kezdeni.
    • Dragon Priest
      • A dragon priest tempo deck, olyan lényekkel operál, amik többet érnek, mint a tényleges áruk – a dragon szinergiának köszönhetőe
      • A tökéletes managörbe ellen, ami Voljinnal, Sylvanassal folytatódik, nem sok mindent tehetsz. Átlagos húzásokkal viszont számodra előnyös a matchup.
      • Egy rendes boardclear után a priest nehezen jön vissza, és a handlock padig annyi hatalmas fenyegetést hoz fel, amire a control priesthez hasonlóan, nem tud válaszolni
      • Leszedések, amiket általában használnak és fájdalmasak lehetnek: - 2SW:Death, 1 Lightbomb, 1 Vol'jin
      • Egy picit lehetsz greedy ebben a matchupban a giantekkel, a dragon priestből nem kevésbé hiányzik a burst mint a controlból
      • Twillight drake kemény ellenfél a priest számára, nagyon jól tradel dark cultist-al, azure dreak-el, blackwing corruptor-al.
      • Ne engedd, hogy sokat húzzanak, az a legjobb esélyük arra, hogy legyőzzenek
      • Mindig van egy Yserájuk, amit észben kell tartani. Ha kint marad két körig és nem látod, hogy tenne ki laughing sistert vagy emerald drake-t, körbe kell játszani a kettő awakenst, nightmaret burstjét. Ez a dragon priest másik win kondíciója

  • Warlock
    • mulligan: a baj az, hogy nehéz megmondani, az ellenfeled milyen decket játszik. Nézd mennyi kártyát kevert le, próbálj se ne túl greedynek lenni, de ne is csak aggro zoo-ra készülj.
    • a silence, négy dropok mindig jók
    • mirror:
      • Mulligan: mountain giant, bgh, mégy dropok, silence
      • A legtöbbeknek fogalmuk sincs, hogy kell játszani handlock mirrort. Ha van is, a legtöbb játékos ellenállhatatlan késztetést érez, hogy arcra üssön mindennel, aminek legalább öt a támadóereje. Nor, handlock mirrorban nem megyünk arcra. Miért? Egyszerű, molten giant shadowflame. Nagyon sokszor nyertem emiatt, és igen, volt, hogy én is elkövettem ezt a hibát, és vesztettem emiatt.
    • Malylock:

      • Mulligan: mountain, négy dropok, darkbomb
      • Próbáld kímélni az életed, mindig számold mennyi sebzést tud Malygossal csinálni a tauntok mögé.
      • Ha az emperor kijött, kezdj félni.
    • demonzoo:
      • Mulligan:  hellfire, twillight drake, dark bomb, void caller, silence
      • Viszonylag jó matchup. Én személy szerint olyan 55%-ban 
      • Általában nem játszanak BGH-val, silencel viszont igen, ami nagy csapás lehet, ha drakel kezdesz. Viszont, ha nincs nála, feltauntolod a sárkányokat, watchereket, nagyon sok erőforrást kell elhasználnia rá
      • A másik végéről nézve, van, hogy erős early game-jük van, amit silence követ, utána poweroverhelmingekkel és abusive sergentekkel megoldják az akadályaidat, aztán bevégzik két topdeckelt doomguardal.
  • Rogue:
    • Mulligan: moutain, twillight drake, darkbomb, voidcaller
    • olaj: jó matchup, tedd ki ami fénylik, tisztogass aztán tauntold fel a nagyfiúkat. Early game-ben szinte semmilyen nyomásnak nem vagy kitéve, vígan tapelhetsz a mountain-ba, drake-be. Két sap nem sok mindent csinál. Nagy erőforrásokat, sebzést kell a nagy lényeidre, hatalmas taunjaidra  pazarolnia, ha egyáltalán rendelkezésére állnak.
    • mill: nehéz, próbáld kiüríteni a kezed, ne húzz a coil-ból, nyilván ne tappelj. Mountain giantek jól fognak jönni, egyébként elég rossz matchup.
  • Shaman:
    • Mulligan: négy droppok, darkbomb, hellfire
    • Olyan ritka, mint a szürke holló, nem nagyon látod, de azért létezik. A rák mech shámán kiment a metából, néhány elszánt shámán rajongó játszik többnyire a midrange-totem verzióval.
  • Tipp:

    • Mindig használnak egy earth shock-ot – csak imádkozz, hogy ne legyen nálunk, amikor leteszed a twillight draket
    • Mindig van két hex: két nagy lényedre jó válasz van, emellett flametongue, rockbiter segít nekik a többi leszedésében – mindig pucold le az asztalát!! ha sikerül gg. Hellfire nagyon erős

Aggro counter demonlock

Ezzel a deckel másztam rank 4-5-től. Ez a gvg előtt népszerű démonlock átalakított verziója. A handlockal sokszor le lettem rusholva, ezért döntöttem úgy, hogy erre a deckre váltok és ízlésem szerint alakítom. A pakli nagy hangsúlyt helyez az early game board jelenlétre, a zombie clow-al, kettő imp gang bossal és a farseer-el. Ezekkel, illetve az imp-losionnel jól tudsz tradelni. Jugglerrel, sorcerer apprentice-el, leper gnome-al és satöbbi.

Így sokkal erősebbnek tapasztaltam hunter, tempo mage, druida, paladin (amivel szinte mindenki tryhardol lértán) ellen, mint a handlock-ot.

Control deckek viszont nagyon könnyen megverik, hiszen kevesebb benne a nagy fenyegetés. Azonban sokszor nem tudják, mire számítsanak – Malylockra gondolnak - , ezért az arcodra mennek, aztán egyszer csak azt látják, hogy molten giant shadowflame, amit nem játszottak körbe. Nem sok démonhandlock ellen voltam ebben a szezonban, de akikkel találkoztam, mindet így vertem meg.

Control warrior ellen esetleg zoo-t játszhatsz és lerusholhatod, de csak egy jó void caller-el fog működni, ha Mal'ganis vagy doomguard jön ki, amit nem tud egyhamar megoldani. Freeze mage szintén körülbelül reménytelen.

Legendben nem éreztem jónak, mivel kevesebb, a fentiek közüli deckel találkoztam.

Kártyák:

Imp Gang Boss: egyik legjobb három drop a játékban, és még ingyen is megkaphatod a voidcallerből, ami ugyan nem az álom, de például hunter ellen teljesen jó és szükséges tempo.

Imp-losion: jó leszedni a jugglereket, apprentice-eket, és még boardot is építesz. Eleinte kettőt használtam, de gyanúsan sokszor kettőt ütött ezért egyet kivettem.

Twilight Drake: mivel sokszor nincs több mint öt kártya a kezedben, gondoltam rá, hogy le kellene cserélni shredder-e, de ha nem volt nagyon jó a kezem – nem tudtam mit kitenni-, vagy control ellen játszottam, akkor tartotta a szokásos 4/8 statot. Összességéven úgy érzem, még mindig jobb mint a shredder.

Sylvanas Windrunner: Brm előtt a sima handlockban is elengedhetetlen volt Sylvanas. Erős ha feltauntolod, erős shadowflamel, meg úgy eleve egy nagyon jó hat drop csak úgy kihajítva is. Eleinte Emperort használtam hat dropnak, de sokszor találtam úgy, hogy egyszerűen nincs elég kártya a kezemben, hogy igazán, vagy akármi értéke legyen.

Remélem hasznosnak találtad a cikket és segített abban, hogy sikeresebben tudj játszani ezzel a nagyszerű deckel.

Salve: Nightingale

frozenflame handlock warlock

További híreink