Ben Brode a kártya nerfekről és a jövőről
Ben Brode elbeszélgetett a GameSpot-tal a kártyák változásairól és a játék jövőjéről. A fontosabb részleteket a tovább után olvashatjátok.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Leeroy-t láthattuk a Hearthstone Világbajnokságon egy Miracle pakliban, amit Tarei használt. Már nem olyan borzalmasan népszerű, mint régen, de pontosan ez volt a cél.
Úgy éreztük, hogy a játékosok pillanatok alatt kikaphattak a Hunter-ektől, ha secret volt a paklijukban, hiszen a Hunter-eknek semmibe sem került, hogy eltávolítsa. Most már áldozatot kell hozniuk a Flare-rel - ha használni akarják, akkor rosszabb lesz a paklijuk secret-eket nem használó paklik ellen, hogy cserébe megmaradjon a secret-es paklik elleni előnyük.
Az Auctioneer az új Spare Part kártyákkal különösen veszélyes lett volna, ezért úgy éreztük, hogy ezen változtatnunk kell.
Hozzáadtunk a játékhoz néhány olyan kártyát a Goblins vs Gnomes-ban, amik kifejezetten a Deathrattle paklik ellen hatékonyak. Az Undertaker tényleg nagyon erős tud lenni, de csak akkor, ha jó időben húzod fel, mert a játék végén már semmit sem ér. Figyeltük, hogy használják a játékosok és figyeltük azt is, hogy milyen ellene játszani. Nagyon erős, de nem lépi át a határt, ezért nincs szükség a kártya módosítására.
Úgy éreztük, hogy egy kicsit túl hatékony volt.
A Buzzard-ot mostanában nem igazán látjuk, de úgy éreztük, hogy módosítanunk kellet azon, ahogy működött, hiszen az egész paklidat felhúzhattad vele.
"Túl sok kártya" probléma
Már sok játék van ebben a műfajban, ahol megoldották ezt a problémát. Sőt vannak egyedi ötleteink is a Hearthstone-nal kapcsolatosan, amelyek valószínűleg megoldhatják majd ezeket a problémákat. Tudjuk, hogy az új játékosoknak egyre nehezebb lesz beletanulni a játékba, amint egyre több kártyát adunk hozzá.
Vannak ötleteink, hogyan oldjuk meg ezeket a problémákat, de úgy gondolom, hogy jelenleg egy kicsit messze vagyunk még ezektől a problémáktól.
Forrás: GameStop - Nerfek, Gnómok és a jövő