HírekBlizzard Store: A PayPal visszaa...

Blizzard Store: A PayPal visszaadta a pénzt, a Blizzard válaszra sem méltatott

Borovi Bence | 2021.02.02 09:00
4519

PayPal

Örülhetek, hogy PayPallal fizettem, hiszen a Blizzard soha nem adta volna vissza a pénzt, hiába nem érkezett meg a termék.

 

Még január 9-én részletesen leírtam, hogy mi történt, ezt itt olvashatjátok el:

Blizzard Gear Store

Tapasztalatok az új Blizzard Store-ról: A terméket nem szállítják ki, a pénzt nem adják vissza

Se a megrendelt termékre, se a kifizetett pénz visszautalására ne számítsatok.

Mi történt január 9-e óta?

Még január 8-án indítottam a PayPalon egy vitát, hogy visszakaphassam a pénzemet - erről a fenti cikkben is írtam -, de amennyiben nem sikerül az eladóval rendezni a problémát, akkor legkésőbb január 28-áig élhettem azzal a lehetőséggel, hogy reklamációvá minősítsem a vitát.

Január 21-én már 13 nap eltelt és a Blizzard nem reagált a PayPalon indított vitára, ezért reklamációvá minősítettem.

A PayPal ezt tudomásul vette, és a reklamáció esetén már ők veszik fel a kapcsolatot az eladóval, akinek a válaszára január 31-éig vártak.

A Blizzard (vagyis a Fanatics cég) a PayPalnak sem válaszolt! Ez számomra jó hír, hiszen február 1-én jött a PayPaltól az e-mail, hogy az esetet az én javamra zárták le. Viszont teljesen botrányosnak tartom, hogy még csak válaszra sem méltattak (sem nekem, sem a PayPalnak). Ahogy az előző cikkben írtam, a "supportost" sem érdekelte egyáltalán a problémám (sőt kifejezetten bunkó volt), amikor még január 8-án felkerestem (mielőtt a PayPalon elindítottam volna a vitát).

A probléma egyébként valószínűleg nem a Blizzarddal, hanem ezzel a Fanatics céggel van, akik nagyjából 2019. novembere óta üzemeltetik a Blizzard Store-t. Azóta két rendelésem volt, és egy sem érkezett meg. Többet garantáltan nem rendelek tőlük! Persze ettől még a Blizzard hibája az egész, mert ők szerződtek ezzel a borzalmas céggel. Amíg nem a Fanatics üzemeltette, addig gond nélkül megérkeztek a rendeléseim (és a szállítási költség is sokkal olcsóbb volt).

Tehát senkinek nem ajánlom a Blizzard Store használatát! Legalábbis amíg a Fanatics cég kezeli a Blizzard Store-t, addig ne vásároljatok!

Ha valaki mégis rendelne:

  • PayPalon keresztül fizessen!
  • Ha mégsem PayPalon keresztül fizet valaki: Mindenképpen figyeljen arra, hogy amint a 30 munkanap letelt (az én esetemben a karácsonyt és az újévet is munkanapnak számolták) és a termék nem érkezett meg, azonnal írni kell a Blizzardnak és követelni, hogy adják vissza a pénzt!

blizzard store vélemény

További híreink