HírekDungeon Run: A kincsek és az ell...

Dungeon Run: A kincsek és az ellenségek

Borovi Bence | 2017.12.17 18:00
6511

Dungeon Run

Ebből a cikkből jobban megismerhetitek a Dungeon Run legnehezebb ellenségeit és így talán jobban fel is tudtok készülni ellenük.

 

Elkészült a Dungeon Run Wiki is az oldalon, amit elérhettek a Wiki > Kalandok és kiegészítők > Kobolds & Catacombs Dungeon Run menüpontból. Ott megtalálhattok minden információt a Dungeon Runról általánosságban, a hősökről, a kincsekről és természetesen az ellenségekről is. A Hearthstone Wiki a jövőben is frissítve lesz, míg ez a cikk nem - ha esetleg változás történne a kincsekben, vagy az ellenségekben.

Kincsek: Erőteljes kártyák, melyek hozzáadódnak a Dungeon Run paklidhoz. Egy futamban az első, a harmadik, az ötödik és a hetedik győzelmed előtt kapsz kincset. 3 kincsből választhatsz egyet (minden alkalommal), tehát az utolsó, nyolcadik meccsedre már 4 kincsed lesz. A 4 kincsből kétszer garantáltan passzív effekteket fog csak ajánlani a játék.

A kincsek listája:

További bónusz, hogyha sikerül a Blade of Quel'Delar-t és a Hilt of Quel'Delar-t megszerezned, akkor megkapod a Quel'Delar-t!

Ellenségek: A Dungeon Runban 48 ellenség található, ebből egy futam alatt 8-at választ a rendszer. Az ellenségek nehézsége ez alapján 8 szintre van osztva, alább láthatjátok, hogy melyik szinten, melyik ellenségeket adhatja a játék.

Megjegyzés: Vannak olyan ellenségek, amelyeket több szinten is adhat a játék.

Segítség a legnehezebb ellenségekhez

8-as szint: Azari, the Devourer (Warlock)

Azari the Devourer Devour Hero Power

Összefoglaló: Egy eléggé agresszív "Zoo-szerű" paklit játszik, továbbá a Hero Power-jét minden körben használja, amivel két kártyát töröl a paklidból.

Stragéia: A Devour (Hero Power) valószínűleg törölni fogja a teljes paklidat a meccs folyamán, ezért a játék elején az erős kártyáidat érdemes megtartanod. Persze arra is figyelned kell, hogy olyan lapod is legyen, amivel a harcteret irányítani tudod - ez egyáltalán nem egyszerű. Ha az egy kincsed a Small Backpacks akkor a választásod egyszerűbb, mert a játék kezdetén az ad neked további két lapot. Mivel Azari egy Warlock, ezért előszeretettel használ olyan lapokat, amelyek sebzik őt, így a 70 Élete gyorsan elfogy.

Ne aggódj a Fatigue miatt. Ha elfogynak a lapjaid, utána minden körben csak 1-gyel kapsz több sebzést, hiszen a Devour nem működik, ha már nincs semmi a paklidban.

8-as szint: King Togwaggle (Rogue)

King Togwaggle Magic Candle

Összefoglaló: King Togwaggle már az első körében 3 Manával rendelkezik, ezért a Hero Powerjét, a Magic Candle-t rögtön tudja használni, amivel egy kincset talál - bizony egy olyan kincset, amiből a játékos legfeljebb 4-et kaphat és ezek nagyon erőteljesek.

Ezt leszámítva nem túlságosan erős Kobold kártyák vannak még a paklijában, illetve Rogue lapok, mint például az Eviscerate.

Stratégia: Nem szeretnéd, hogy Togwaggle kihúzza a Boots of Haste-t, vagy a Bag of Coins-t a kincsek közül, ezért nagyon hamar nyerni kell. Mivel Togwaggle nagyon odavan a varázs gyertyájáért, (Magic Candle) hogy az első körökben mással nem is foglalkozik. Ez a te esélyed, hogy megtöltsd a harcteret és minél többet sebezz gyertyák királyának. Továbbá egy removalt érdemes tartogatni, ha esetleg a Portable Ice Wall-t tenné ki az ellenség.

8-as szint: The Darkness (Priest)

The Darkness Encroaching Darkness

Összefoglaló: Automatikus Hero Powerrel rendelkezik, ami az Encroaching Darkness, ami bizony 0 Manáért idéz 5/5-ös lényeket.

Viszont segítségül 3 darab Luminous Candle-t kapsz, ami (ha ráviszitek az egeret olvashatjátok is) elpusztítja a Darkspawn-okat.

Stratégia: A Luminous Candle-ök használata fog dönteni győzelem és vereség között. Mivel sok élettel kezdesz ezért az elején nyugodtan hagyhatod, hogy megidézzen pár Darkspawn-t a Hero Power-jével. Az ellenség nem fog spellekkel az arcodba sebezni, ez garantált. A cél itt is hasonló a többi ellenséghez, minél hamarabb nagy harctér kialakítása, minél több lény kijátszása és a boss megölése. A játék végén The Darkness-től olyan lapokra is számítani kell, mint a Mind Control és az Entomb, ezért jó, ha sietsz.

8-as szint: Vustrasz the Ancient (Priest)

Vustrasz the Ancient Vindictive Breath

Összefoglaló: A harc 5 darab Master Chest-el kezdődik Vustrasz oldalán. Ezek ugyanazok a ládák, mint amiket Marin the Fox is megidéz, tehát egy hasznos lapot kapsz, ha elpusztítod az egyiket. Na igen ám, de a Hero Power-je erre épül. Ahány Chest-et elpusztítasz, annyi sebzést fogsz kapni tőle automatikusan mindig Vustrasz körének az elején.

Stratégia: Lehetőleg ne engedj a csábításnak és ne pusztísd el a Master Chest-eket a Vindictive Breath Hero Power miatt.

A szoksásos taktika itt is szükséges: Sok lény, gyorsan, sok sebzés az arcba, győzelem.

Amit még tudni kell erről a Priest sárkányról, hogy szereti buffolni a Chest-jeit a Cobalt Scalebane-nel és a Velen's Chosen-nel. Amíg nem túlságosan erősek, addig ne pusztísd el a Chest-eket.

A kis lényeiddel könnyedén végezhet, hiszen a paklijában Holy Nova, Spirit Lash és ezek erősítésére még Azure Drake is található, illetve a Velen's Chosen is Spell Power-t ad.

8-as szint: Xol the Unscathed (Warlock)

Xol the Unscathed Beam Me Up!

Xol és az ő sugarai: A Beam Me Up! nevezetű Hero Power-je minden körének a végén egy Sugár lapot ad neki.

A sugarak:

Beam Beam Beam Beam Beam Beam

Discard (Quest) Warlock paklival játszik. A paklija:

7-es szint: Trapped Room (Hunter)

Trapped Room Alarm

Összefoglaló: Ez egy ritka ellenség, tehát csak nagyon ritkán adja őt a játék és talán ez a legerősebb ellenség a játékban. A játék elején 40 Élettel kezd és 5 Secret-et kap, ami bármely kaszttól lehet. A paklija az összes Secret-et tartalmazza, továbbá a Secretkeeper-t és az Ethereal Arcanist-et is. Továbbá a Hero Power-je, az Alarm is brutális, hiszen amint egy Secret aktiválódik, megidéz egy 3/3-as Sawblade-et.

Stratégia: Érdemes minden egyes Secret-et átnézni és észben tartani, (vagy a kártyák oldalon a Secret-ekre szűrni) hogy tudd mire számíthatsz. A játék lényege, hogy minél kevesebb Secret-et aktiválj.

Az előbb említett lapokon túl még Shroomsayer-rel is játszik, ami 4 Mana 7/7, de amennyiben nem hal bele egy sebzésbe, akkor elpusztítja az összes lényt. Jó taktikával ezt előnyként tudod kihasználni.

6-os és 7-es szint: Lava-Filled Chamber (Shaman)

Lava Filled Chamber The Floor is Lava

Összefoglaló: Egy tűz témájú paklit használ sok-sok sebző spell-el, mint például a Volcanic Potion, Volcano és a Flamestrike. A Hero Power-je, The Floor is Lava egy passzív Hero Power, ami minden egyes kijátszott lény után 2-t sebez a kijátszott lénynek.

Viszont az ellenség kevés lénnyel játszik, mindössze Fire Elemental, Fireguard Destroyer, Fire Plume Phoenix, Ragnaros the Firelord és Kalimos, Primal Lord található a paklijában, tehát a "tűzlények".

Stratégia: A Hero Power-jéből következik, hogy 1 és 2 Életű lényeket értelmetlen kijátszani, hacsak nem rendelkeznek Divine Shield-del, vagy valamilyen erőteljes effekttel. Ezért a játék elején a kis lapokat érdemes lecserélni. Itt érdemes trade-elni és kivégezni a lényeit, mert nagyon könnyedén kivégzi a lényeidet, akkor pedig az övéivel megöl téged. Egyetlen Secret-tel játszik, az Explosive Runes-al, erre érdemes figyelni és aszerint játszani. Ne rakd ki az összes lényedet a harctérre egyszerre, mert az előbb is említett spell-ek könnyen kivégzik őket, úgyhogy jó, ha mindig van a kezedben néhány lény. Nem kell rohanni, szépen lassan meg fog halni.

Az összes ellenséget és kártyáikat megtaláljátok a kártyák menüpontban.

További megjegyzés:

  • Ixlid egy szintén nagyon ritka ellenség (akárcsak a Trapped Room), akivel vigyázni kell, mert a Hero Power-je (Sprouting Spore) által megidézett lény (Deadly Spore) a hősöket is megöli ("Poisonous a hősökre is")!
  • A. F. Kay-t a 6. körig kell megölni, mert addig nem figyel rád, de a 6. körben rájön, hogy éppen harcol valakivel és nem kegyelmez!

Sok sikert a játékhoz és jó szórakozást!

dungeon kincs ellenség

További híreink