Gyorsabbak lesznek az animációk az egész játékban
A legutóbbi, 16.2-es patch-csel több fejlesztés is érkezett a Battlegrounds játékmódba, amelyeknek köszönhetően végre játszhatóbb lett ez a játékmód mobilokon is. Hamarosan mindenhol bevezetésre kerül!
Részlet a 16.2-es patch-ből:
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Battlegrounds javítások
- A megidézési animációk ki lettek kapcsolva, amikor kézből kerülnek kijátszásra a lények a Battlegrounds meccseken.
- A Poison effektek animációja rövidebb lett.
- A képernyő remegése csökkentve lett.
- A lények alvási (zzz) animációja ki lett kapcsolva.
Ehhez hasonló fejlesztések érkeznek a Hearthstone többi részére is:
- Az egész játékban felgyorsítják a lények "aktiválódásait" (pl.: Whenever/After effektek, Poisonous effektek, Lifesteal effektek, stb., stb.). Ezek az effektek a Battlegrounds játékmódban már most is gyorsabbak (0,8 másodperc helyett 0,2 másodperc alatt történnek meg, de vannak speciális esetek is, amelyek 0 másodpercesek).
Már elkészültek vele, amikor megérkezik a játékba a következő frissítés, ez is be fog kerülni!
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Nagyon izgatott vagyok emiatt, főként azért, mert nagyon sokan szerettek volna ilyen dolgokat, és úgy hiszem/remélem, hogy ez egy igazán nagyszerű változtatás lesz a játék számára. De azért is örülök ennek ennyire, mert a Battlegrounds játékmód "taposta ki az utat" ehhez a változtatáshoz, és nagyon jó azt látni, hogy egy új játékmódnak ilyen pozitív hatásai vannak, amelyek az egész játékra kihatnak. :)
És ez nem az egyetlen változtatás, amit ezzel kapcsolatosan teszünk, egyáltalán nem, de azok majd később jönnek, ez viszont már kész van.
Forrás: Reddit - Hadidjah Chamberlin (Hearthstone FX Artist)
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!