Hearthstone Patch 22.0.2: 9 nerf, 4 buff és Battlegrounds változások
9 nerf és 4 buff! Teljesen váratlanul érkezett ma egy új patch, ami rögtön be is került a játékba, amint a Blizzard bejelentette.
A frissítés Androidra és iOS-re szokás szerint néhány órával később érkezik. PC-re már 19:00 óta elérhető.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Standard Balance változások
Fejlesztői megjegyzés: Két hete jelent meg a Fractured in Alterac Valley, bár a játékosok most is sok különböző stratégiával érnek el sikereket, szeretnénk még több lehetőséget biztosítani. Ezzel a frissítéssel az a célunk, hogy gyengítsünk néhány kombó orientált, erősebb stratégiákat, melyeknek nagy sikerük volt folyamatosan a Gryphon Éve során.
- Régi: [7 Mana] → Új: [8 Mana]
- Fejlesztői megjegyzés: Bár a Celestial Alignment általában nem egy olyan kártya, ami nagy sebzést oszt ki kézből, de ennek köszönhetően egészen abszurd körök tudnak kialakulni, és úgy hisszük, hogy ezek kissé túl korán történnek meg. 1 Manával drágább lesz, így a játékosoknak több idejük lesz felkészülni rá.
- Régi: 2 Támadás, 2 Élet → Új: 2 Támadás, 1 Élet
- Fejlesztői megjegyzés: A Paladinok egy nagyon konzisztens, erőteljes csomaggal rendelkeznek, melyeket különböző stratégiákban is alkalmazhatnak. Az Alliance Bannerman ezek egyike. Azzal, hogy az Életét 1-gyel csökkentjük, az összes Paladin pakli kissé gyengébb lehet.
- Régi: [2 Mana] → Új: [3 Mana]
- Fejlesztői megjegyzés: Kissé túlságosan is hatékony volt ez a lény a jobb játékosok körében. Lelassítjuk azzal a céllal, hogy a kombó stratégiák erőszintje csökkenjen.
- Régi: [5 Mana] → Új: [6 Mana]
- Fejlesztői megjegyzés: A Snowfall Guardian azzal a céllal lett megtervezve, hogy egy erőteljes eszközt adjon a Freeze Shamanoknak, de kissé túlságosan is hatékonyra sikerült a harctér megállításában, főleg olyan kártákkal kombinálva, mint a Brilliant Macaw.
- Régi: 2-t sebez egy lénynek. Ha az meghal, akkor 4-et gyógyít a hősödnek. → Új: 2-t sebez egy lénynek. Ha az meghal, akkor 3-at gyógyít a hősödnek.
- Fejlesztői megjegyzés: A lassú Warlock paklik számára terveztük ezt egy hatékony eltávolító lapnak, de túlságosan sok lett a gyógyítás a Warlock kaszt esetében. A változással ez a kártya továbbra is megmarad hatékony eltávolító spellnek, de közben a kaszt kevesebb gyógyítást fog kapni, ami már sokkal inkább megfelelő mennyiségű lesz.
- Régi: [4 Mana] → Új: [5 Mana]
- Fejlesztői megjegyzés: A Runed Mithril Rod egy elképesztően erős eszközzé vált az Alterac Valley megjelenését követő napokban. Időközben a játékosok találtak rá ellenszert olyan kártyák személyében, mint a Rustrot Viper, ennek ellenére úgy hisszük, hogy a Mana növelésével általánosságban véve egészségesebb játékot fogunk teremteni.
- Régi: 2 Támadás, 2 Élet → Új: 2 Támadás, 1 Élet
- Fejlesztői megjegyzés: Visszavonjuk korábbi változtatásunkat, mert kissé erősebbre sikeredett a Questline Warrior, mint terveztük, és úgy hisszük, hogy a változás után is sikeres maradhat ez a lap.
- Régi: Miután az ellenfeled elhasznál egy spellt, megidéz egy másolatot ebből. → Új: Miután az ellenfeled elhasznál egy spellt, megidéz egy másik Irondeep Troggot.
- Fejlesztői megjegyzés: Az Irondeep Trogg már a játék elején problémás lehet olyan buffokkal, mint a Noble Mount, vagy a Doggie Biscuit. A patch többi változásával összhangban szeretnénk, ha Trogg továbbra is hasznos lehetne a játék elején használt spellekre, de olyan erőszinten, ami sokkal jobban megfelel a formátumnak.
- Megjegyzés: A változás azt jelenti, hogy egy sima, nem buffolt (1/2-es) Troggot fog megidézni ezután minden alkalommal.
- Régi: [2 Mana] 2 Támadás, 4 Élet → Új: [3 Mana] 2 Támadás, 5 Élet
- Fejlesztői megjegyzés: A Mo'arg Artificer túl sokat tesz, túl hatékonyan olyan paklikban, melyekben sok eltávolító képesség található. Azzal, hogy eggyel megnöveljük a Manaköltéségét kissé kevésbé lesz hatékony olcsó takarításokra, nagy gyógyításokra, vagy kombókra.
A fent látható gyűjthető kártyák a patch megjelenésétől számított két héten át teljes kraftolási áron törhetőek be. A Bloodsail Deckhand nem gyűjthető kártya, mert a Core szett része.
Fejlesztői megjegyzés: A fenti változások mellett szeretnénk felerősíteni a lassab Mage paklikat és a kevésbé erőteljes Hero kártyákat is.
A következő kártyák erősítve lettek:
- Régi: [Hero Power 3 Mana] → Új: [Hero Power 2 Mana]
- Régi: [8 Mana] 6 Támadás, 6 Élet → Új: [6 Mana] 4 Támadás, 5 Élet
- Régi: [8 Mana] → Új: [7 Mana]
- Régi: Hero Power: 1-et sebez. Honorable Kill: Kap +2 sebzést. → Új: Hero Power: 2-et sebez. Honorable Kill: Kap +2 sebzést.
- Régi: 1-gyel megnöveli a Hero Powered sebzését. → Új: 1-gyel megnöveli a Hero Powered sebzését ezen a meccsen.
- Fejlesztői megjegyzés: Ez egy apró átalakítás, hogy a Wildfire mostantól megmaradjon akkor is, ha Hero Powert cserélsz. Bár nem hisszük, hogy ez valami nagy hatással bírna, azért úgy gondoljuk, hogy simább játékélményt fog nyújtani olyan kártyák mellett, mint Magister Dawngrasp.
Battlegrounds Balance változások
HŐS VÁLTOZÁSOK
Sneed
- Armor Tier változás Tier 1 (0 Armor) helyett Tier 2 (2-5 Armor)
- Sneed's Replicator
- Régi: [1-be kerül] → Új: [2-be kerül]
Tamsin
- Fragrant Phylactery
- Régi: [0-ba kerül] Meccs kezdetén: Elpusztítja a legalacsonyabb Életű lényedet. Annak az Életét az összes többi lényednek adja. → Új: [1-be kerül] Meccs kezdetén: Elpusztítja a legalacsonyabb Életű lényedet. Annak az értékeit az összes többi lényednek adja.
Scabbs Cutterbutter
- Armor Tier változás Tier 2 (2-5 Armor) helyett Tier 1 (0 Armor)
Cariel Roame
- Armor Tier változás Tier 6 (6-9 Armor) helyett Tier 7 (7-10 Armor)
Deathwing
- Armor Tier változás Tier 4 (4-7 Armor) helyett Tier 5 (5-8 Armor)
Millificent Manastorm
- Armor Tier változás Tier 3 (3-6 Armor) helyett Tier 5 (5-8 Armor)
Overlord Saurfang
- Armor Tier változás Tier 6 (6-9 Armor) helyett Tier 7 (7-10 Armor)
Patches the Pirate
- Armor Tier változás Tier 3 (3-6 Armor) helyett Tier 2 (2-5 Armor)
Trade Prince Gallywix
- Armor Tier változás Tier 4 (4-7 Armor) helyett Tier 2 (2-5 Armor)
LÉNY VÁLTOZÁSOK
Prized Promo-Drake
- Régi: 5 Támadás, 5 Élet → Új: 3 Támadás, 3 Élet
Dazzling Lightspawn
- Régi: 4 Támadás, 5 Élet → Új: 2 Támadás, 5 Élet
Mercenaries fejlesztés
- Az összes 30-as szintű Heroic Bounty jutalma mostantól legalább egy adag Legendary Coint fog tartalmazni.
Arena fejlesztés
- Az Abominable Lieutenant többé nem érhető el az Arénában.
Hibajavítások és játék fejlesztések
- Drek'Thar és Vanndar sima változatai mostantól teljes kraftolási áron törhetőek be. Akik már korábban betörték, azok még a mai nap folyamán meg fogják kapni a hiányzó Arcane Dustjukat.
- Ki lett javítva egy hiba, amiből a Duels kincs, az Impcredible Trousers nem megfelelően keverte meg az imp portálokat.
Forrás: PlayHearthstone