Mike Donais és Peter Whalen az Un'Goro Legendary-k készítéséről
Az IGN készített egy interjút Mike-al és Peterrel a leginnovatívabb Un'Goro legendary-k tervezésével kapcsolatosan.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- Akkor kezdtek el gondolkodni rajta, amikor úgy döntöttek, hogy a Priestnek kell lennie "az egyik trükkösebb kasztnak".
- Lyra eredetileg 4 Mana, 3/5-ös volt, de a tesztelés során kiderült, hogy így túl jó.
- Eléggé átalakult a fejlesztés során. Volt olcsóbb is, aztán jobb értékekkel is rendelkezett, majd más mennyiségű kártya kellett az effekt aktiválásához.
- Egy ponton 3 kártyára volt szükség, majd 4-re növelték, mert így már valószínűleg paklit kell építened köré.
- Örülnek a fejlesztők, hogy Szerazin végül játszható lett és nem csak őrületes.
- Nem tudták, hogy miként oldják meg a felhasználói felületet hozzá. Az egyik ötlet az volt, hogy a virágmag a Hero Powered mellett ülne.
- Elise nagyon sok tervezésen esett át. Az egyik verzióban "Discover a Quest" szöveggel szerepelt.
- Amint a Questet felfedezed, segítő kártyákat is kapsz a paklidba, hogy teljesíthesd.
- Végül ettől a Questek sokkal kevésbé "érződtek királynak".
- Elise Un'Goro Packja eredetileg a Priest Quest jutalom lett volna, de nem érezték eléggé jónak.
- Nagyon sokat kellett tesztelni, hogy kiderüljön van-e értelme.
- Meglepő módon az effektje sosem változott, a 3 volt a tökéletes szám.
- Most egy epic lap, de eredetileg ez lett volna a Rogue legendary.
- "Sokkal több értelme volt Priest lapként."
- Ez a lap eredetileg csak 1 Mana lett volna.
Priest Questek
- Egy ponton a tesztelés folyamán a Priest Quest a következő volt: "Start your turn with no cards in your hand. Reward: Un'Goro Pack." Tehát üres kézzel kezded a meccset. Jutalmad pedig az (Un'Goro Pack).
- Később megváltoztatták arra, hogy a jutalom 5 lap felhúzása legyen, de ez nem volt eléggé nagyszerű a Priesteknek.
- A tervezés alatt felmerült a "Quest for Epic Loot" kártya is a Priesteknek, de végül ez sem volt túlságosan jó:
Excited Lookout
- A kiegészítő egyik eltávolított lapja az Excited Lookout volt.
- 2 Manába került, ami a legmagasabb manaköltségű lapodat a kezedből a paklidba keverte, cserébe pedig húzhattál egy lapot.
- Végül nem került be a játékba, mert féltek a Hemet, Holy Wrath és [Moltan Giant] interakcióktól.
- A végső tervezési folyamat második hetében lett eltávolítva (a tervezési folyamatokról korábban már részletesen írtunk, amit ide kattintva tekinthettek meg).
Forrás: IGN: A Hearthstone leginnovatívabb Un'Goro legendary-jainak a készítése (Összefoglaló: HearthPwn)